Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

:D

Endret av Cancer81
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at en gang må jo være den første...

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er også relativt ny. Jeg var på date med en fyr tidligere i år, og jeg følte meg såå utilpass, selv om jeg likte han kjempegodt! Tror det var det som gjorde at jeg trakk meg unna, og vi har ikke prata sammen på leenge, før vi plutselig begynte igjen. Jeg hadde sendt han en fyllemld hvor jeg sa at jeg likte han og at jeg savnet den tiden da vi hang sammen, oe jeg mente, men det var jo absolutt ikke meningen å sende den til han! Han har sikkert gått videre for lenge siden! Men så snakka vi litt på fb, hvor han spurte om denne mld, og jeg sa at "man sier jo at fulle folk sier sannheten". Han sa ikke noe mer om den saken og sa at han måtte stikke. Jeg tenkte, jaja. Da var hvertfall han ute av verden, på tide å lete etter en ny! Men i dag snakka vi på fb igjen, og det var veldig koselig. Det var SÅ mye lettere å snakke med han, nå som han var ute av kjærlighetsbildet mitt! Han sa at han skulle legge seg og logget av, men sendte meg SMS like etterpå. Vi sendte litt frem og tilbake, og han spurte om jeg ville finne på noe i jula, og at det hadde vært artig å se meg igjen :O Jeg ble jo kjempeglad!

Problemet nå, er hvis vi begynner å date igjen, noe jeg seff håper på, men han er den eneste jeg noensinne har datet! (er 19 år) Jeg aner ikke hvordan man oppfører seg på date eller noenting. Jeg prøver jo å være meg selv rundt han, men det er ikke så lett når man liker en person, man vil jo gjerne imponere litt, og jeg redd for å si mine egne meninger fordi jeg er redd vi skal ende opp med å være totalt forkjellige. Jeg ser jo den, at hvis man er veldig forskjellige så passer man ikke sammen, men sånn i begynnelsen kan slikt være vanskelig.

Skrevet

Kontaktannonse har blitt fjernet.

MissStiles, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...