blåveis Skrevet 14. oktober 2003 #3 Skrevet 14. oktober 2003 vi har to vidt forskjellige ideer.. dersom det blir høstbryllup; høstfarger dersom det blir vinterbryllup; sølv, hvitt og rødt (vi vingler mellom september og desember.. og fjellet, utlandet og oslo.. usikkre vinglebøtter.. bra vi har god tid..)
Augustbrud02 Skrevet 14. oktober 2003 #4 Skrevet 14. oktober 2003 Vi hadde ikke noen sånne veldig spesielle farger vi bruke, men stort sett gikk det meste i hvitt, gull og grønt. "Teamet" vi hadde og noe som gikk igjen på alt sammen, var det at alle ting var brent rundt kanten. Hva jeg mener med det kan man se på invitasjonen vår: http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/43/1/7/ Dette hadde vi på alt fra sanger, drinkoversikt og til bordkort. Ellers gikk fargene på blomstene i samme fargene som i min bukett (oransj-gul).
Eiline Skrevet 14. oktober 2003 #7 Skrevet 14. oktober 2003 Mørke rødt og gull. Bruker mørkerøde ark og stempel med gull embossing. Brudebuketten vil også være mørkerøde roser :D
hallingbrud Skrevet 14. oktober 2003 #13 Skrevet 14. oktober 2003 Kanskje noen kan si meg hvilke temafarver jeg bør ha? Jeg skal ha en kjole i hvit og gammelrosa. Jeg har egentlig ikke så lyst til å ha rosa som temafarve. Hva tror dere vil passe istedenfor? Passer fersken sammen med gammelrosa?
jea Skrevet 14. oktober 2003 #14 Skrevet 14. oktober 2003 Hallinbrud:Du kan jo ha hvit og fersken passer jo bra !
Drew Skrevet 14. oktober 2003 #16 Skrevet 14. oktober 2003 Jeg skulle gjerne hatt gammelrosa, hvitt og grønt se her er det ikke nyyydelig? Pga. lokalene har vi endt opp med blåtoner, hvitt og sølv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå