Gå til innhold

Flørtings med kollega

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Sist helg var jeg på julebord, og det ble flørtings med en kollega. for å gjøre en lang historie kort, havnet vi på hans hotellrom. Vi har vel i lengre tid sendt masse tullemailer til hverandre på jobb, så det lå vel litt i luften at det ble slik.

Vi så ut som et eldre ektepar på julebordet, vi satt ved siden av hverandre hele kvelden. Passet på hverandre hele kvelden, delte drikke..og hadde det veldig moro. Og dt var veldig koselig på hotellrommet også

men så kom hverdagen igjen. Ingen av oss er veldig frempå, så ingen tørr å gjøre noe med dette på jobb. jeg vet ikke om jeg liker han, kjenner han ikke så godt. men kunne gjerne tenkt meg å finne ut av dette. Vi har hatt så å si ingen kontakt etter julebordet. Og de gangene jeg har snakket til han, har han virket veldig nervøs og sett bort.

Nå lurer jeg på om jeg bare ska la være å bry meg om hele fyren? skal jeg ta kontakt med han eller skal jeg la han være?

han er en veldig real fyr, morsom, men stille og rolig.

Noen som har noen råd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å sende ham en koselig mail, siden dere allerede har drevet og mailet tidligere? Enklere å bryte isen på den måten kanskje, hvis han er sjenert?

• Liker 1
Skrevet

Joda.. jeg har tenkt tanken, men vet liksom ikke helt hva jeg ska skrive til han

Det var han som ville ha meg me på hotellrommet. jeg var egentlig klar for å dra hjem, men ble nå med. Så ble liksom så forundret over at han virket så PÅ på julebordet, mens no virke han ikke interessert i det hele tatt ettersom han blir nervøs når jeg snakke te han.

Skrevet

Kan du ikke si du hadde en koselig kveld, for så kanskje be ham ut på en kaffe/øl?

Skrevet

Kan du ikke videresende et eller annet? Eller spørre om noe? Hva skrev dere mailer om før da? Tenk om han lurer på det samme om deg?

Skrevet

tiligere har vi mailet om jobbting sammen me litt tull og tøys. han har mobbet meg for at jeg er blond o.l, en veldig tullete tone.

Når vi var på hotellrommet, så var han veldig opptatt av at dette kom til å bli flaut den mandagen. Alle kollegane våre så at vi gikk sammen, så jeg tror det plaget han litt. Jeg spurte flere ganger om jeg skulle gå, men han ville at jeg skulle være der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...