Agnes Skrevet 14. oktober 2003 #1 Skrevet 14. oktober 2003 Med farget, langt, fint hår som ofte føhnes og styles er det ikke til å unngå at håret mitt merkes av det. Kom med alle dine gode råd for å unngå slitasje på håret.
Miracl3 Skrevet 14. oktober 2003 #2 Skrevet 14. oktober 2003 Bruk hårkur en gang i uken. Det er veldig viktig for å tilføre håret ekstra fuktighet. Etter hårkur ser håret mye sunnere og blankere ut. Jeg bruker en veldig fin en fra Kerastine . Den koster rundt 300 i bruk men er vell verdt pengene. Har prøvd de billige fra Rimi og Rema men ble ikke fornøyd med de. Frisørprodukter egner seg best. Spørr frisøren din om tips neste gang du er der
Miracl3 Skrevet 14. oktober 2003 #3 Skrevet 14. oktober 2003 Og prøv å ikke føn håret for ofte. Hvis du må føne bruk lav varme det sliter mindere .
Rapitap Skrevet 14. oktober 2003 #5 Skrevet 14. oktober 2003 Eller kjøp silkeolje hos frisøren. Den er bra! =)
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #6 Skrevet 14. oktober 2003 Ha i produkter som beskytter håret mot varme før du føner det, bruk hårkur og klipp slitte tupper regelmessig.
Agnes Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2003 Må vel ta utskrift av denne tråden og henge som huskeliste på badet til meg selv Takk, takk. Flere som har råd og vink, og kan fortelle meg hva som er fy-fy?
Agnes Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2003 Ha i produkter som beskytter håret mot varme før du føner det. Hvilke produkter kan jeg bruke som beskytter mot varme?
Gjest Ethereal Skrevet 14. oktober 2003 #9 Skrevet 14. oktober 2003 Redken og Paul Mitchell har varmebeskyttende spray som du sprayer i håndkletørt hår. Sebastian Laminates har en spray som du bruker hvis du skal bruke rettetang, den pleier frisøren å bruke på mitt hår.
Miracl3 Skrevet 14. oktober 2003 #10 Skrevet 14. oktober 2003 Ikke vask håret hver dag , det sliter kjempe mye. Hvis du gjør det så bruk en mild shampo. Ikke bruk dårlige stylingsprodukter det tørker ut håret. Pass på å klipp tuppene ca hver 3 månde . Ikke sett opp håret med samme strikk /klype etc hver dag. La håret få hvile mellom slagene. Skal du farge bruk minicolour ikke ekte farge hvis det ikke er en kurfarge. Det var alle mine tips. Å jeg har gått fra slitt , tungt hår til glansfult sunnt hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå