Gå til innhold

Hotellanbefalinger London

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til London i januar og trenger hotellanbefalinger.

Tenker litt sentralt, middels pris og OK standard.

Noen som har noe å anbefale? :smilyblomst:

(Og ja, jeg har lest hele Londontråden, men tenkte det kunne være lettere å samle hotellanbefalinger i en tråd)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

områdene rundt hyde park, eks noting hill. eller bayswater/padington pleier å være ganske bra priset med ok standard.

bodde selv på Blakemore sist jeg var i london. fikk et av de eldste rommene (hotellet var da under opp pussing) men var alikvel greit. grei frokost (for de som ikke er kresen eller stor forlangende) veldig god middag der. sentralt.

reiser over igjen i desember å da skal vi bo på rose court. har ikke vært der før.

Skrevet

Kan virkelig anbefale Euro Hotel Clapham hvis du er ute etter den autentiske Fawlty Towers-opplevelsen! Skjevt gulv, minidobbelseng, gardiner som ramler ned i hytt og gevær og svært få fungerende stikkontakter. Selvsagt ingen som er en hårfønerledninglengde unna nærmeste speil (som det uansett bare er ett av). Hele bygget knirker og det durer i veggene hver gang naboen trekker ned på do. Frokosten har vi ikke prøvd ennå, men tviler på at det er noe å skrive hjem om det heller. Men vi har det unektelig temmelig morsomt her ;)

På den seriøse siden: tripadvisor.com er din aller beste venn.

Skrevet

St. Giles er greit, bra beliggenhet og ok pris.

Radisson Berkshire, deilig luksus, fantastisk beliggenhet, super frokost, men ikke så veldig rimelig..

Skrevet

Jeg personlig liker IKKE st.giles, sånn bortsett fra beliggenheten da. Men det er vanskelig å vite hvilke standarder du har, og hva som er OK standard... (Men det finnes nok maange hoteller der med mye verre standard da).

Men hotels.com er en veldig fin side da:)

Sist gang bodde vi på radddison bloomsberry street (rett ved oxford street) og det var SUPERBRA!! Litt stiv pris kanskje, men når man bestiller gjennom hotels.com, så får man GANSKE mye avslag;)

Skrevet

Jeg skal selv til London i januar og skal bo på Blakemore Hyde Park London Hotel. Betalte da 165 pund for tre netter, noe jeg synes er en ganske god pris.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Radisson Blu Portman! Ligger ved Oxford street. Veldig bra standard, og koselig hotell. Muligens litt dyrt, men de har bra tilbud i helgene som oftest. Jeg likte også The Cranley som ligger i South Kensington.

Skrevet

Mine anbefalinger er

* Marriott Park Lane, ligger nærmest på Oxford street og ved Hyde Park! Store og lekre rom!

* K*West Hotel & Spa - moderne hotell og spa som er poppis blant kjendiser og artister - ligger rett ved Westfield shopping center som har sinnsykt med butikker og masse restauranter & barer, og kort vei inn til "sentrum"

* Park Plaza Victoria - ligger i Victoria som har mange koselige barer og restauranter i området, og knutepunkt med mange metrolinjer, tog og busser. Nært Buckingham Palace.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...