Koriander Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Jeg har kvise/talgkjertelproblemer som virkelig har akselerert i det senere og nå ser jeg virkelig ikke ut når utbruddene kommer Jeg har bare såvidt vært hos hudpleier før, og aldri med dyprens. Hvordan ser man ut rett etter en slik omgang? Er det noe man må passe på å legge langt unna dager man virkelig vil se bra ut? Jeg har en Decleor-salong like ved der jeg bor. Er det noen som har erfaringer og vet om de er bra?
Favole Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Ser bare.. Ren ut? Haha, aner ikke hvordan jeg skal forklare det men, ser ikke herpa ut ihvertfall.
Hera22 Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 hei TS! Har slitt mye med problemhud; acne, store porer osv, men bestilte time hos hudpleier... Der fikk jeg en hudpleie med dyprens , og etter 2 timer fikk jeg se meg i speilet..... var ganske rød i ansiktet, men det gikk fort over:) Etter rundt 20 min virket huden min normal ut, men bare for å nevne det ble huden min veldig tørr etterpå...Dette varte i rundt 3-4 dager, jeg flasset av litt også..Men etter disse dagene, så jeg en enorm forskjell på huden min:) Den var mye penere, og har kommentert hvor fin huden min har blitt
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Jeg har sensitiv hud, så jeg gikk rundt med tomatrødt ansikt i 2 timer.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Nå som vi er inne på dyprens, er det noen av dere som har et dyprens produkt dere vil anbefale? Som jeg kan kjøpe selv altså og ha hjemme? Jeg vet at Decléor visstnok skal ha en bra en, men jeg finner den ikke noe sted Takk for svar
Gjest _Hufsa_ Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 De har den på Strawberrynet til litt over 400,- http://noen.strawberrynet.com/skincare/decleor/deep-cleanser---salon-size--/42497/#DETAIL
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 De har den på Strawberrynet til litt over 400,- http://noen.strawberrynet.com/skincare/decleor/deep-cleanser---salon-size--/42497/#DETAIL Tuuusen takk :D
kanelsnurr Skrevet 23. november 2010 #8 Skrevet 23. november 2010 Jeg har blitt ganske tomat i noen timer etter dyprens. Tipper at hvor ille man ser ut rett etterpå avhenger av hvor mange hudormer det er å klemme på egentlig. Har også fått beskjed om å ikke bruke sminke rett etter (fortsatt åpne porer eller noe sånt ?), så ville nok ikke tatt det samme dag som man skal se smashing ut. Men et par dager før burde jo holde. Men obs: føsrte gang jeg var til dyprens, begynte jeg rett på nye hudpleieprodukter som ble annbefalt etterpå (md formulations), og da blei jeg en del verre før jeg ble bedre. Senere har jeg bare blitt bedre av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå