Gå til innhold

Frekk taxi mann...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare et lite tips her. Når du poster som AnonymBruker, kan folk likevel se at ditt brukernavn skriver et innlegg. Så for din egen del, TS, anbefaler jeg å logge deg inn på nytt og krysse av på "skjul på listen over aktive brukere".

Det er for sent! :ler: Jeg vet ihvertfall hvem det er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han er godt integrert ;)

nei slik han snakka og så ut skulle man tro han kom nettopp fra en leir i afganistan. :popcorn: Jeg er vant til å bli behandlet som en lady av alle taxi menn de bærer alltid koferten min ut og åpner døren som regel og spør ikke ubekveme spørsmål.

Skrevet

Det er for sent! :ler: Jeg vet ihvertfall hvem det er...

Du er nok ikke alene om det...

Skrevet

Hvis du snakker som du skriver var det kanskje ikke så rart at han spurte om du var norsk.

• Liker 2
Skrevet

Bare et lite tips her. Når du poster som AnonymBruker, kan folk likevel se at ditt brukernavn skriver et innlegg. Så for din egen del, TS, anbefaler jeg å logge deg inn på nytt og krysse av på "skjul på listen over aktive brukere".

Hvordan da?

Skrevet

Hvordan da?

Når en bruker står i kursiv, betyr det at den brukeren skriver et innlegg.

Gjest Applestore
Skrevet

nei slik han snakka og så ut skulle man tro han kom nettopp fra en leir i afganistan. :popcorn: Jeg er vant til å bli behandlet som en lady av alle taxi menn de bærer alltid koferten min ut og åpner døren som regel og spør ikke ubekveme spørsmål.

Man kan fint være godt integrert, uten å kunne snakke spik reint norsk. Noe du mest sansynelig ikke er rette personen å si noe på

Gjest Applestore
Skrevet

Når en bruker står i kursiv, betyr det at den brukeren skriver et innlegg.

kult, det visste jeg ikke!

*følge med*

Skrevet

Hvis du holder musepekeren over de som er inne i tråden kommer det fram Poster eller Leser.

Skrevet

Jammen lærte jeg ikke noe nytt idag og... Da kan jeg jo slacke hele resten av morgendagen :kaffekopp:

Gjest Applestore
Skrevet

Jammen lærte jeg ikke noe nytt idag og... Da kan jeg jo slacke hele resten av morgendagen :kaffekopp:

Da er vi jaggu fler om det også!

Skrevet

kult, det visste jeg ikke!

*følge med*

Digresjon her, men har du harr avatar hele tiden? la merke til den først nå :klø: (fikk plutselig på eple nemlig :P )

Gjest Applestore
Skrevet

Digresjon her, men har du hatt avatar hele tiden? la merke til den først nå :klø: (fikk plutselig på eple nemlig :P )

Nei, kom for 2 minutter siden :P greide ikke å skille meg selv fra AB

Skrevet

haha, ikke rart jeg oppdaget det bildet akkurat nå ;)

Skrevet

Tråden har vært ryddet flere ganger og stenges.

Kråkesaks.

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...