AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #42 Skrevet 21. november 2010 Ærlig talt. Du sier at HAN er rasistisk? Er jo deg det. Og ja jeg er ute i verden og ganske sjeldent på kg, men følte jeg burde kommentere. Og jeg har tatt taxi før. Sett deg i han mannen før deg sine sko. Eller i taxisjåføren sine sko. Vedder på at du fra begges synspunkt hadde mislikt din oppførsel. Hadde jeg iallefall, og jeg hadde nektet deg å bli kjørt, eller om jeg var mannen før i køen ville jeg dratt deg ut av taxien og bedt deg skjerpe deg. Han mannen var en umåtelig hyggelig mann. ja men det er første mann til mølla noe som var meg.Jeg bryr meg ikke om somlebukker som loker rundt.Taxi mannen sa når jeg spurte om bilen er ledig.Ja og da tolker man det spm ja du kan gå inn.Da jeg satte meg skulle han spørre loka mannen hvor han skulle,svartingen forventa vel tips og mer penger for dit jeg skulle var ikke så langt.Jeg synes jeg bnle urettferdig behandlet ikke han.Ts
Gjest Applestore Skrevet 21. november 2010 #43 Skrevet 21. november 2010 Vi vi andre syntes han var snill som i det hele tatt ville kjøre deg..
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #44 Skrevet 21. november 2010 Vi vi andre syntes han var snill som i det hele tatt ville kjøre deg.. DU IKKE VI DU.Han fikk betalt
Gjest kml Skrevet 21. november 2010 #45 Skrevet 21. november 2010 Du behandler han jo urettferdig via såå mange grunner. 1. Rasistisk kallenavn og spørsmål 2. Frekk oppførsel mot begge to 3. Anta at han spurte han andre mannen fordi han ville tipse mer og behandlet deg urettferdig. Det er jo ikke sikkert. Han spurte sikkert han andre mannen fordi det var kaldt og kanskje han ville forslå om dere ville dele taxi? Kanskje? Eller hjelpe mannen med en ny taxi kjapt? Hvordan kan du ikke tenke at han faktisk forsøkte å hjelpe dere begge? Og nr 2, slutt og kall han navn her på Kg, jeg blir mer sint når du bruker rasistiske utsagn.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #47 Skrevet 21. november 2010 Vi vi andre syntes han var snill som i det hele tatt ville kjøre deg.. Hvorfor sa han ja hvis han mente nei?
Gjest Applestore Skrevet 21. november 2010 #48 Skrevet 21. november 2010 DU IKKE VI DU.Han fikk betalt Det er hvertfall meg og 2 til .. 1
Lykkelitenen Skrevet 21. november 2010 #49 Skrevet 21. november 2010 Det er hvertfall meg og 2 til .. + 1
Gjest Applestore Skrevet 21. november 2010 #50 Skrevet 21. november 2010 At jeg i det hele tatt gidder å diskutere med denne TS er nå et kapittel for seg selv. haha 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #51 Skrevet 21. november 2010 Du behandler han jo urettferdig via såå mange grunner. 1. Rasistisk kallenavn og spørsmål 2. Frekk oppførsel mot begge to 3. Anta at han spurte han andre mannen fordi han ville tipse mer og behandlet deg urettferdig. Det er jo ikke sikkert. Han spurte sikkert han andre mannen fordi det var kaldt og kanskje han ville forslå om dere ville dele taxi? Kanskje? Eller hjelpe mannen med en ny taxi kjapt? Hvordan kan du ikke tenke at han faktisk forsøkte å hjelpe dere begge? Og nr 2, slutt og kall han navn her på Kg, jeg blir mer sint når du bruker rasistiske utsagn. HVa slags rasistiske spørsmål spurte jeg han?Det var han som spurte meg hvor jeg er fra at jeg ikke høres norsk ut.Derfor var jeg frekk tilbake.Det er hans plikt å kjøre meg.Han ville kjøre mannen fordi han ville da fått mer penger og tips sånn tenker silke folk som han.
Gjest Applestore Skrevet 21. november 2010 #52 Skrevet 21. november 2010 Det er alltid 3 sider av en sak, vi får bare høre din, noe som ikke taler i din favør hvertfall.
Gjest kml Skrevet 21. november 2010 #53 Skrevet 21. november 2010 Du svarer ikke på spørsmålene mine. og fyi - nordmenn spør ofte "hvor kommer du fra" i en hilsen. Ikke fordi man er skeptisk, men fordi det er beregnet som en del av høflighetsfrasen. Det er ofte blitt misforstått, men det er som oftest ment som sagt - som en høflighetsfrase. De spørsmålene jeg referer til er spørsmål du stiller til oss her + det du sa til taximannen i sinne.
Gjest Airi Skrevet 21. november 2010 #54 Skrevet 21. november 2010 DU IKKE VI DU.Han fikk betalt Håper han tok seg ekstra godt betalt. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #55 Skrevet 21. november 2010 Du svarer ikke på spørsmålene mine. og fyi - nordmenn spør ofte "hvor kommer du fra" i en hilsen. Ikke fordi man er skeptisk, men fordi det er beregnet som en del av høflighetsfrasen. Det er ofte blitt misforstått, men det er som oftest ment som sagt - som en høflighetsfrase. De spørsmålene jeg referer til er spørsmål du stiller til oss her + det du sa til taximannen i sinne. Han er ikke norsk men utenlandsk så hvorfor skal han spørre om det?Han spurte ikke bare hvor jeg er fra,men at jeg ikke høres norsk ut.Jeg er forresten norsk,men var tydligvis frekk noe støggen ikke er vant til AT NORSKE jenter er.Da fikk han se andre boller.Han startet med å være frekk og da var jeg frekk tilbake.Han var ikke hyggelig.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #56 Skrevet 21. november 2010 Håper han tok seg ekstra godt betalt. Nei det er det jeg pleier å betale og hadde han gjørt det hadde han fått høre det også.
Gjest Applestore Skrevet 21. november 2010 #57 Skrevet 21. november 2010 Kanskje han er godt integrert
The Kitten Skrevet 21. november 2010 #58 Skrevet 21. november 2010 Hvis jeg sier du har rett, blir du fornøyd da, ts?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #59 Skrevet 21. november 2010 Bare et lite tips her. Når du poster som AnonymBruker, kan folk likevel se at ditt brukernavn skriver et innlegg. Så for din egen del, TS, anbefaler jeg å logge deg inn på nytt og krysse av på "skjul på listen over aktive brukere".
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #60 Skrevet 21. november 2010 .Og synes du jeg reagerte feil? Du avslutter hovedinnlegget ditt med å spørre om folk synes du reagerte feil, da må du tåle at det faktisk er sånn at folk er uenige med deg. Om du ikke tåler det får du droppe å stille spørsmål på et diskusjonsforum.
Fremhevede innlegg