Gå til innhold

Frekk taxi mann...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet.

Kråkesaks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok noen som er som deg, men tviler på at så mange ville vurdert å anmelde mannen etter du selv hadde vist en så frekk oppførsel. Taxisjåføren var ikke hyggelig, men det var virkelgi ikek du heller. Du skal være glad for at han ikke akstet deg ut av bilen, noe han faktisk kunne gjort. merkelgi faktisk at han ikke gjorde det.

Skrevet

Tråden er ryddet.

Kråkesaks.

Skrevet

Kan noen NORMALE mennesker svare,er drittlei disse taperene som henger på kg 24/7som aldri opplever det å gå ut blant folk.ts

Gjest Applestore
Skrevet

Jeg syns da vitterlig du har fått masse svar jeg da..

Skrevet

Jeg vil ha seriøse svar ikke slike som hjelper lite.Og hvorfor blir alt jeg skriver borte?

Gjest Applestore
Skrevet

Seriøse svar? Du har fått mange seriøse svar.. Ingen er enige med deg, enkelt og greit.

Skrevet

hæ derfor alt blir borte fordi ingen er enig.Noen må da være enig.Han taximannen burde ha seg bank hvis jeg ser han igjen skal jeg skjelle han ut heftig.Turte ikke i taxien fordi han så ut som en ekkel voldtektsmann.

Skrevet

flere normale mennesker?

Gjest Applestore
Skrevet

Jeg tror noen (TS) burde gå noen runder inne i seg selv..

Jeg skjønner ikke hva du er så sur for? Du, sier med egne ord, at tok taxien fra noen andre. Og du er sur?! Skjønner ingenting jeg...

Skrevet

Jeg tror noen (TS) burde gå noen runder inne i seg selv..

Jeg skjønner ikke hva du er så sur for? Du, sier med egne ord, at tok taxien fra noen andre. Og du er sur?! Skjønner ingenting jeg...

Ja sur fordi denne svartingen som kjørte taxien skal spørre meg hvor jeg er fra?Hva har han med det å gjøre?Han skal gjøre meg fra a-b holde kjeft.Og bemerker at jeg ikke høres norsk ut.Da var jeg sefføllgelig frekk jeg sa du verken ser norsk ut og høres ikke i nærheten av norsk ut med gebrokka norsken din.Jeg stjal ikke taxien mannen loka som skulle til den stoppa for å snakke i tlf og gikk litt så stoppa.Jeg satt lenge i taxien før mannen kom bort.Han kunne bestilt ny taxi og holdt kjeft..Ts

Gjest Applestore
Skrevet

Jeg syns din opptreden virker minst like frekk. (og din holdning noe rasistisk)

Skrevet

Nei, jeg mener at du reagerte feil TS, og har ikke noe grunnlag å anmelde ham på.

Gjest Applestore
Skrevet (endret)

Han skal ikke kvalurere men gjøre fra a-b ut med dem sie rnå jeg bare.

Jeg syns han var snill som i det hele tatt ville kjøre deg fra a-b, når du behandlet han på den måte du gjorde.

Endret av Kråkesaks
Skrevet

Nei jeg skal ikke skjerpe meg i det hele tatt.Jeg har rett og slik er det.Hvis jeg ser han ekkklingen igjen skal han få høre det.

Skrevet

Ærlig talt. Du sier at HAN er rasistisk? Er jo deg det. Og ja jeg er ute i verden og ganske sjeldent på kg, men følte jeg burde kommentere. Og jeg har tatt taxi før. Sett deg i han mannen før deg sine sko. Eller i taxisjåføren sine sko. Vedder på at du fra begges synspunkt hadde mislikt din oppførsel. Hadde jeg iallefall, og jeg hadde nektet deg å bli kjørt, eller om jeg var mannen før i køen ville jeg dratt deg ut av taxien og bedt deg skjerpe deg. Han mannen var en umåtelig hyggelig mann.

• Liker 2
Skrevet

Jeg bor på ett fint lite sted og slike folk ødelegger freden her.Skjønnor ikke hvorfor folk ikke svarer meg.

Gjest Applestore
Skrevet

Jeg tror ikke TS klarer å se noe annet enn fra hennes posisjon...

Enig med kml!

Skrevet

Du skjønner ikke hvorfor folk ikke svarer deg? Du ignorerer alle svarene som luft fordi ingen andre på kg er rasister?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...