AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Jeg tok taxi idag på veien så var det en annen mann før meg som tydligvis skulle ta den selv.Han gikk utolig sakte,jeg gikk fortere siden jeg fryste.Satt meg inn i taxien og fortale hvor jeg skulle,da sier føreren av bilen vent litt.Han spør denne mannen hvor han skal osv.Så sier han til meg:Skal du vente da?Jeg svarte bare nei jeg satt meg inn her først og merk at denne mannen som liksom kom før me gbrukte ganske langt tid til å komme seg til taxien.Det var bare en taxi der og jeg gadd ikke å vente.Hvorfor skulle jeg det?Så sier han støgge føreren til meg hvor er du fra.Jeg svarer frekt det har du ingen verdens ting med.Så sier han hører du ikke er norsk,hva har det egentlig med saken å gjøre?Da svarte jeg jeg hører hvertfall du ikke er fra Norge,du prater gebrokkent.Han holdt kjeft og kjørte meg dit jeg skulle.Jeg var piss redd,han var ekkel og stygg.Jeg var ganske frekk ja,men ble veldig irritert av måten jeg ble behandlet på..Heldigvis gikk det greit,men dette er det verste jeg har opplevd på lenge.Takk for at du gadd å lese.Og synes du jeg reagerte feil?Hilsen jente 26
Lykkelitenen Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Jepp, du reagerte feil. Du skulle holdt kjeft, gått u tav taxien og beklaget til mannen du kapret den fra... 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Kapret den faen meg ikke fra han han gikk mye lengre bak og snakket i telefonen og reagerte heller ikke på som jeg hadde kapret den fra han.
Lykkelitenen Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 ...så var det en annen mann før meg som tydligvis skulle ta den selv... Han skulle tydligvis ta den (for å bruke dine egne ord) og du gikk forran han og tok den selv fordi du frøs. Frekt. 6
Kamikatze Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Ja, hvis grunnen til at mannen gikk langsomt var at han var gammel og dårlig til beins.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Ja, hvis grunnen til at mannen gikk langsomt var at han var gammel og dårlig til beins. han var i 50 åra og loka rundt med mobilen han var ikke gammel.
Christiane_W Skrevet 21. november 2010 #7 Skrevet 21. november 2010 Uansett om fyren var dårlig til beins eller om han "loka rundt med mobilen" var det frekt av deg å kapre den taxien om han var der først og det var åpenbart at han skulle ta taxien. 5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #8 Skrevet 21. november 2010 (endret) Noen normale mennesker som kan svare? Endret 21. november 2010 av Kråkesaks
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #9 Skrevet 21. november 2010 Uansett om fyren var dårlig til beins eller om han "loka rundt med mobilen" var det frekt av deg å kapre den taxien om han var der først og det var åpenbart at han skulle ta taxien. Nei når han ikke kan bestemme seg så er det andre som skal ta den,dessuten så bestilte han støgge taperen en taxi til han loka mannen.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #11 Skrevet 21. november 2010 Kjære TS, Du har allerede fått flere svar, men siden folk er uenige med deg er det kanskje ikke å regne som svar? Mvh Mina 6
Aricia Skrevet 21. november 2010 #12 Skrevet 21. november 2010 Ja, hvorfor taxisjåfører kan være frekke mot slike solstråler som deg, det er jammen litt av en gåte. 7
Gjest Xelle Skrevet 21. november 2010 #15 Skrevet 21. november 2010 Du har fått svar. Vi er ikke enige, du tar feil. God kveld. 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #16 Skrevet 21. november 2010 At jeg har rett,det var min taxi.Kan jeg annmelde han stygge taxi mannen?Jeg har bilnummeret og kvitteringen tenker å annmelde han for trakasering.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #17 Skrevet 21. november 2010 At jeg har rett,det var min taxi.Kan jeg annmelde han stygge taxi mannen?Jeg har bilnummeret og kvitteringen tenker å annmelde han for trakasering. Du kan anmelde akkurat hvem og hva du vil. Du kan jo anmelde han som loka også når du først er i gang. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #18 Skrevet 21. november 2010 Du kan anmelde akkurat hvem og hva du vil. Du kan jo anmelde han som loka også når du først er i gang. Nei denne mannen reagerte ikke en gang han sa kan du sende en taxi til.Det var denne taperen som kjørte taxien som tenkte han ville tjene mer penger på han andre mannen og få tips for han spurte han hvor han skulle.Og før jeg satt meg inn i taxien spurte jeg.Er du ledig og han sa JA.Hva skal det bety?
Gjest Airi Skrevet 21. november 2010 #19 Skrevet 21. november 2010 (endret) Hei TS. Ser du etterlyser folk til å svare deg, enda du har fått mange svar, og alle forteller deg det samme. Jeg synes du var både frekk, uhøflig og rasistisk. Det var ikke "din" taxi, og du opprettet en tråd her fordi du føler deg urettferdig behandlet. Det har du ikke blitt. Du har derimot behandlet flere andre mennesker på en veldig lite elskverdig måte. Endret 21. november 2010 av Airi 2
Gjest Airi Skrevet 21. november 2010 #20 Skrevet 21. november 2010 (endret) Det var en egoistisk handling, og ingen har behandlet deg på en ufin måte i denne situasjonen. Endret 21. november 2010 av Airi
Fremhevede innlegg