Gå til innhold

Kjole og knehøye støvletter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:)

Lurer på om det går an å bruke knehøye støvletter og cirka knelange kjoler sammen????

Jeg er slank jente og er 163cm høy. Har sett at mange gjør det men er usikker på om det passer i julebord sesongen.

Har dere noe forslag eller tips til meg???

Takk på forhånd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

personlig syns jeg det er finest om du får frem bena litt.. At dersom du har knelengde på kjolen, så burde du ha pumps eller skoletter eller noe sånn, mens vil du bruke støvletter så bør kjolen være lårkort...

men det er nå bare min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at når man ikke viser noe bein korter man beina sine mye, og du sier du er 1.63 høy, så da er du jo ikke ganske lang i utgangspunktet. Jeg ville i hvert fall valgt å vise litt bein hvis jeg var deg :) det går fult an det antrekket du beskriver, dersom du ønsker det, det er bare opp til deg. Men jeg personlig ville valgt noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening ser det litt teit ut å gå rundt inne i støvletter (som i mitt hode i alle fall er ute/vinter sko). Og ikke minst så er det ganske ubehagelig med svette klamme tær i varme støvler en hel kveld, hvis du f.eks skal danse og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har jättesvårt för en slik sammansättning.. Kjolen och stövlarna får inte sluta på samma ställe! Det ser lite.. tantigt ut? Det blir så klumpigt ut när man inte får se benen över huvudtaget. Jag skulle antingen ta ett par lättare skor eller en kortare kjol. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på kjole rett over kneet og støvletter rett under kneet i år. Jeg skal jo ut i kulda og røyke, orker ikke pensko da! Men jeg ville ikke brukt støvletter til noe som er lengre enn rett over kneet, da forkorter man beina så fryktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS: Jeg er like høy som deg, og til en knelang kjole ville jeg definitivt ikke hatt knehøye støvletter. Jeg hadde gått for vanlige pensko. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...