Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sverget til Matis og Guinot i voksen alder, har brukt Guinot til vanlig og Matis i perioder med graviditet og amming. Nå har jeg ikke råd til å bruke en liten formue på hudpleie mer, og lurer på om det finnes billigere produkter som er like bra. Ønsker meg noe med diskret duft som ikke er for oljete eller utvannet, som absorberes godt i huden. Det jeg har mest behov for er energising cream og energising serum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt på nettet hvis jeg var deg. Kjenner ikke til noen produkter som er like bra, som er billige.

Skrevet (endret)

Etter min mening finnes det dessverre ikke noe som heter billig og bra når det gjelder hudpleie. Det finnes dog forskjell på dyr hudpleie og dyr hudpleie! Dior og Chanel er dyrt og dårlig, Decleor, Matis etc. er dyrt og bra. Jeg og anbefaler deg å bruke nettet! Det er halv pris om ikke mer om man kjøper ting på ebay istedet for i salong.

Jeg er student, og har likevel råd til å ha en hudpleierutine som kun består av salongprodukter, siden jeg kjøper alt på ebay.

Endret av ondebanan
Skrevet

hvis du skal ha noe som har "diskret duft som ikke er for oljete eller utvannet, som absorberes godt i huden" finner du ikke noe på vita eller hm. hvis du er vant med å kjøpe produktene dine på salong kan det bli et par hundrelapper billigere om du kjøper det på nett :-)

Skrevet

hvis du skal ha noe som har "diskret duft som ikke er for oljete eller utvannet, som absorberes godt i huden" finner du ikke noe på vita eller hm. hvis du er vant med å kjøpe produktene dine på salong kan det bli et par hundrelapper billigere om du kjøper det på nett :-)

jo, green people på vita skal være bra, men er jo litt dyrt det og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...