AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Har sittet stille og ikke dunket borti noe, men alikevel har jeg fått en masse blåmerker på begge lår. Hva i huleste kan det være for noe? De er ikke ømme (som det vanligvis er), men blå.....
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Det kan være et tegn på jernmangel, som igjen i sin tur kan skyldes andre ting. Jeg hadde massevis av uforklarlige blåmerker før jeg fikk cøliakidiagnose. Jeg sier ikke at det er derfor du har blåmerker, jeg sier bare at det kan være en av mange forklaringer.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #3 Skrevet 22. november 2010 Takk for svar, men det er det ikke. har akkurat tatt blodprøver hos legen for å sjekke vitaminnivåene.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #4 Skrevet 22. november 2010 Sitter du mye med laptoppen på fanget kan du få pigmentflekker på huden pga varmen. Det er ikke farlig men går visstnok aldri vekk igjen.
LetThemEatCake Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Du kanske är gravid? Då har man mycket lättare till blåmärken. Annars finns det en mängd sjukdomar det kan vara och du borde gå till läkaren för att utesluta dessa. Har du börjat blöda näsblod på sistone också?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå