Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp gjort kål på Biotherm sin bodylotion med citrus-ekstrakter. Den er jeg veldig fornøyd med, men vil ha en med en lukt som ikke kræsjer så mye med parfymen min. Det jeg vil ha er en rimeligere bodylotion a la denne, uten så sterk lukt :Nikke:

Og ikke en bodylotion som aldri trekker inn og gjør huden sleip (har dårlige erfaringer med Nivea, selv om lukten er ok og lotion'en ellers virker som den skal).

Det er en stund til jeg får handlet Biotherm sine andre lotion'er på taxfree, i mellomtiden får jeg nøye meg med et rimeligere alternativ. Har du et tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Body Butter fra Body Shop. De har mange lukter så du finner sikkert en som passer. 119 kr.

Skrevet

L`Oreal bodylotion for tørr hud (hvit pumpeflaske)- fås på H&M og Cubus. Koster 79,50. Kjempegod!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vaseline intensive care er god synes jeg. Den er ofte på tilbud også hos de store kjedene.

Gjest Ethereal
Skrevet

L'Oreal Nutrilift er kjempefin, koster 60-70kroner bl.a. hos HM. Ellers synes jeg bodylotionen for tørr hud fra Vichy (apotek) er kjempebra.

Skrevet

Takker for alle tips!

L'Oreal Nutrilift har jeg hørt mye bra om. Men er ikke det en sånn anticellulitt-krem? I så fall: Slike konsepter byr meg nemlig fullstendig imot, og jeg vil ikke bruke pengene mine på produkter som holder langt mindre enn de lover - ihvertfall når det de lover er på linje med at julenissen faktisk eksisterer... Hadde Nutrilift blitt presentert som en helt ordinær bodylotion, hadde saken vært en helt annet.

Har jeg tatt feil, har jeg imidlertid ingenting som holder meg vekke fra Nutrilift.

Gjest GreenSky
Skrevet

Av de billigste så synes jeg vaseline intensive care og swiss formula er de beste. Tar du litt olivenolje i blir de enda bedre.

Ellers er jo body butter fra body shop også bra, litt dyrere.

Skrevet
Av de billigste så synes jeg vaseline intensive care og swiss formula er de beste. Tar du litt olivenolje i blir de enda bedre.

Blir ikke kremen sleip på huden med olivenolje i? God idè, men jeg orker ikke klissete hudkrem som setter seg i alle klær.

Gjest Ethereal
Skrevet

Nutrilift er en helt normal bodylotion med et merkelig navn. Den hvite anbefaler jeg varmt, den grønne har jeg ikke testet. Lukter også nydelig, litt vaniljeaktig og veldig diskret.

Skrevet

Christian DIOR, har gode og myke dufter på sine bodylotion, samt decleor.. :blunke:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Mitt beste billig-bodylotion-tips: Vaseline Intensive Care sin Extra strenghtening body lotion - den er knallgod til meg i alle fall! Og særlig i forhold til prisen!

Men nå har jeg kjøpt Body Silk fra Dove. Fått anbefalt den, så nå skal den prøves ut.

Skrevet

Natusan ph 5,5 liker jeg godt og har brukt den mye. Den passer fint til min hud.

TefrA

Skrevet

Body Silk fra Dove - den funker som bare rakkern på meg!

Skrevet

BodyCocoon fra Garnier. Knalloransje pumpeflaske. Lukter friskt og godt. Finnes også i gult.

Kan forøvrig skrive under på at L'Oreal sin hvite flaske med grønn skrift lukter godt.

Men nå fikk jeg lyst til å prøve Bodybutter og Dove.

Er Dove virkelig god? Husker med gru dusjsåpen fra et par år tilbake.

Luktet utrolig godt, men... nei.

Skrevet

Dove har dusjsåpe enda...og den kløøør på huden min, men sambo liker den godt. Dove bodylotion er ok, men jeg holder meg til Body Butter. Koster litt mer men er mye bedre på meg i alle fall.

Skrevet
Body Butter fra Body Shop. De har mange lukter så du finner sikkert en som passer. 119 kr.

:enig:

Skrevet

Vinneren på mitt bad er Cosmica fuktighetskrem. Jeg bruker den med parfyme, men du får den uten også. Kjempegod og ikke dyr.

Skrevet

Jeg er stor fan av en som heter Myk Hud fra Aco som kjøpes på apoteket...finnes både med og uten parfyme...jeg bruker den uten og er veldig fornøyd!! Passer min litt tørre hud....

Ikke er den dyr heller...

Skrevet

Jeg kan faktisk ikke fordra Vaseline Intensive Care Extra Strength Lotion som noen anbefaler, synes den lukter altfor kraftig. Skikkelig intens såpestykke lukt. Derimot liker jeg Vaseline Intensive Care sin Aloe Vera Lotion.

Liker også Nivea BodyMilk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...