Miracl3 Skrevet 14. oktober 2003 #1 Skrevet 14. oktober 2003 Hva er din favoritt trening og hvor ofte trener du ?
Gjest sexysadie Skrevet 14. oktober 2003 #2 Skrevet 14. oktober 2003 sit -ups: Hva slags brennevin er det?
la Flaca Skrevet 14. oktober 2003 #3 Skrevet 14. oktober 2003 Vekttrening: man-ons-fre, fettforbrenning: tirs-tors
Rapitap Skrevet 14. oktober 2003 #4 Skrevet 14. oktober 2003 Min fav. trening er noe i felleskap. Styrke i sal, aerobics, sykkel, men helst roing faktisk. Nå for tiden er jeg lat og er som en gakk gakk med en badering rundt magen. Får den ikke av...... *HYL*
Lalique Skrevet 14. oktober 2003 #5 Skrevet 14. oktober 2003 Jeg trener hjemme, som oftest en time hver dag. Spinning, step, situps og manualer.
Suzy Skrevet 14. oktober 2003 #6 Skrevet 14. oktober 2003 Svømming, spinning, styrke - liker aller, aller best timene på treningstudioet der jeg går som har spinning først og styrke etterpå! Fin kombinasjon som gir det beste fra begge typer trening :D Suz
Tusenfryd Skrevet 14. oktober 2003 #7 Skrevet 14. oktober 2003 Friskis & Svettis Trener i sal 2-3 ganger i uken og spinning 1-2 ganger i uken og en styrkeøkt minst et par ganger i uken. Jeg trener ikke nødvendigvis hver dag, ofte kombinerer jeg styrke og spinning fx - eller tar en saltime etter en styrkeøkt. Men 5 ganger i uken må jeg prøve å få trent. Hvis ikke blir jeg så slapp. Minst to ganger i uken må jeg få gått en tur også - i frisk luft og med kjapp gange og roser i kinnene, så kan det faktisk erstatte en av øktene mine.
punkyB Skrevet 14. oktober 2003 #8 Skrevet 14. oktober 2003 Min fav. trening er noe i felleskap. Styrke i sal' date=' aerobics, sykkel, men helst roing faktisk. [/quote'] Jeg også digger roing - ganske komplett trening og egentlig. Trener litt styrke og spinning i tillegg. Skal prøve å få til litt løping e.l.
chimp Skrevet 14. oktober 2003 #9 Skrevet 14. oktober 2003 Aerobics er favoritten, men jeg trener også step-trening, vekttrening i sal og styrkerom....for å få tak i de muskelgruppene jeg ikke får trent v aerobics.....trener 3 ganger i uka.
aline Skrevet 14. oktober 2003 #10 Skrevet 14. oktober 2003 Danser fast 1,5 time hver tirsdag og 4,5 timer hver søndag. Prøver å få innarbeidet en times stepp/hoppetau m mage rygg trening de resterende dagene, men foreløpig så har jeg ikke klart å hente meg inn igjen etter sommern... :oops: (hjemmetrening, men var veldig flink før sommern, og SKAL komme tilbake til at jeg trener litt hver dag jeg er hjemme i nogenlunde grei tid.)
Gunilla Skrevet 14. oktober 2003 #11 Skrevet 14. oktober 2003 Trener styrke 2 ggr i uka og kondisjon 2 ggr i uka. I sal - trenger noen som skriker til meg og sier hva jeg skal gjøre
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #12 Skrevet 14. oktober 2003 For tiden trener jeg aerobic, step, styrke og stavgang. Trener på treningsstudio 3 ganger i uka. Så går jeg med staver når jeg har lyst. Synes all treninga jeg driver med er gøy!
Malou Skrevet 14. oktober 2003 #13 Skrevet 14. oktober 2003 Svømmer en gang i uka og spiller badminton sammen med min samboer og et vennepar en gang i uka. Planlegger å innarbeide en gang stryketrening pr uke + at jeg gjerne vil ta opp igjen å gå tur og dermed også få litt frisk luft, noe som er en mangelvare for meg på vinterhalvåret. Jennifer
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. oktober 2003 #14 Skrevet 14. oktober 2003 Går turer jeg... Det er min trening.. :oops: Er ikke mye å skryte av akkurat.. Jo også svømmer jeg av og til. Og har meg noen stall-dager av og til.. Og så har jeg en veldig aktiv jobb som jeg kan bli helt pest av...
Livets datter Skrevet 14. oktober 2003 #15 Skrevet 14. oktober 2003 Har aldri trent i studio i hele mitt liv, og kommer heller aldri til å gjøre det. Jeg har sykkel som jeg bruker hele sommeren, og går turer i ny og ne. Dessuten er jeg fotgjenger, så jeg rører mye på meg uansett.
Gjest Virvel Skrevet 14. oktober 2003 #16 Skrevet 14. oktober 2003 Jeg prøver å svømme minst en gang i uken. Det er litt kjedelig å bare svømme frem og tilbake helt alene, men hvis jeg skal ha med meg noen blir det bare skravling i stedet... Tidligere har jeg drevet med turn (fra jeg var ca 4-13) og kampsport (fra jeg var 15 til 17). Har også drevet med aerobic og spinning i perioder. Armene og særlig håndleddene mine tåler ikke mer turn, men jeg har veldig lyst til å fortsette med karate... Jeg er bare så forferdelig tiltaksløs.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå