Miracl3 Skrevet 14. oktober 2003 #1 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hva er din favoritt trening og hvor ofte trener du ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 14. oktober 2003 #2 Del Skrevet 14. oktober 2003 sit -ups: Hva slags brennevin er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 14. oktober 2003 #3 Del Skrevet 14. oktober 2003 Vekttrening: man-ons-fre, fettforbrenning: tirs-tors Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 14. oktober 2003 #4 Del Skrevet 14. oktober 2003 Min fav. trening er noe i felleskap. Styrke i sal, aerobics, sykkel, men helst roing faktisk. Nå for tiden er jeg lat og er som en gakk gakk med en badering rundt magen. Får den ikke av...... *HYL* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalique Skrevet 14. oktober 2003 #5 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg trener hjemme, som oftest en time hver dag. Spinning, step, situps og manualer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. oktober 2003 #6 Del Skrevet 14. oktober 2003 Svømming, spinning, styrke - liker aller, aller best timene på treningstudioet der jeg går som har spinning først og styrke etterpå! Fin kombinasjon som gir det beste fra begge typer trening :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 14. oktober 2003 #7 Del Skrevet 14. oktober 2003 Friskis & Svettis Trener i sal 2-3 ganger i uken og spinning 1-2 ganger i uken og en styrkeøkt minst et par ganger i uken. Jeg trener ikke nødvendigvis hver dag, ofte kombinerer jeg styrke og spinning fx - eller tar en saltime etter en styrkeøkt. Men 5 ganger i uken må jeg prøve å få trent. Hvis ikke blir jeg så slapp. Minst to ganger i uken må jeg få gått en tur også - i frisk luft og med kjapp gange og roser i kinnene, så kan det faktisk erstatte en av øktene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 14. oktober 2003 #8 Del Skrevet 14. oktober 2003 Min fav. trening er noe i felleskap. Styrke i sal' date=' aerobics, sykkel, men helst roing faktisk. [/quote'] Jeg også digger roing - ganske komplett trening og egentlig. Trener litt styrke og spinning i tillegg. Skal prøve å få til litt løping e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. oktober 2003 #9 Del Skrevet 14. oktober 2003 Aerobics er favoritten, men jeg trener også step-trening, vekttrening i sal og styrkerom....for å få tak i de muskelgruppene jeg ikke får trent v aerobics.....trener 3 ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. oktober 2003 #10 Del Skrevet 14. oktober 2003 Danser fast 1,5 time hver tirsdag og 4,5 timer hver søndag. Prøver å få innarbeidet en times stepp/hoppetau m mage rygg trening de resterende dagene, men foreløpig så har jeg ikke klart å hente meg inn igjen etter sommern... :oops: (hjemmetrening, men var veldig flink før sommern, og SKAL komme tilbake til at jeg trener litt hver dag jeg er hjemme i nogenlunde grei tid.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 14. oktober 2003 #11 Del Skrevet 14. oktober 2003 Trener styrke 2 ggr i uka og kondisjon 2 ggr i uka. I sal - trenger noen som skriker til meg og sier hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #12 Del Skrevet 14. oktober 2003 For tiden trener jeg aerobic, step, styrke og stavgang. Trener på treningsstudio 3 ganger i uka. Så går jeg med staver når jeg har lyst. Synes all treninga jeg driver med er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 14. oktober 2003 #13 Del Skrevet 14. oktober 2003 Svømmer en gang i uka og spiller badminton sammen med min samboer og et vennepar en gang i uka. Planlegger å innarbeide en gang stryketrening pr uke + at jeg gjerne vil ta opp igjen å gå tur og dermed også få litt frisk luft, noe som er en mangelvare for meg på vinterhalvåret. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. oktober 2003 #14 Del Skrevet 14. oktober 2003 Går turer jeg... Det er min trening.. :oops: Er ikke mye å skryte av akkurat.. Jo også svømmer jeg av og til. Og har meg noen stall-dager av og til.. Og så har jeg en veldig aktiv jobb som jeg kan bli helt pest av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. oktober 2003 #15 Del Skrevet 14. oktober 2003 Har aldri trent i studio i hele mitt liv, og kommer heller aldri til å gjøre det. Jeg har sykkel som jeg bruker hele sommeren, og går turer i ny og ne. Dessuten er jeg fotgjenger, så jeg rører mye på meg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 14. oktober 2003 #16 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg prøver å svømme minst en gang i uken. Det er litt kjedelig å bare svømme frem og tilbake helt alene, men hvis jeg skal ha med meg noen blir det bare skravling i stedet... Tidligere har jeg drevet med turn (fra jeg var ca 4-13) og kampsport (fra jeg var 15 til 17). Har også drevet med aerobic og spinning i perioder. Armene og særlig håndleddene mine tåler ikke mer turn, men jeg har veldig lyst til å fortsette med karate... Jeg er bare så forferdelig tiltaksløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå