AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Jeg traff en fyr en kveld på byen. Han ville ha nr mitt, jeg sa at jeg nettopp hadde fått nytt nr, og ikke kunne det. Jeg fikk hans nr, jeg lovet og ringe. Han ville at jeg skulle ringe da jeg snakket med han, men da sa jeg at jeg ikke hadde penger på kortet. Da ville han ha mail adressen min, facebook, netby, skype, myspace eller noe jeg hadde slik at han kunne ta kontakt. Har ingenting, sa jeg. Selvfølgelig er det løgn alt sammen. Jeg traff han igjen, og da lurte han på hvorfor jeg ikke hadde ringt, jeg sa at jeg ikke hadde hatt tid. Han ville ha nr mitt, men jeg sa at jeg ikke kunne det og hadde telefonen hjemme (løgn igjen ja). Jeg sa jeg hadde nr hans hjemme og sa jeg skulle ringe. Men jeg kommer aldri til å ringe. Jeg er ikke interressert i noe forhold jeg med han. Han virker hyggelig. Han er midt på treet i utseende, men ser at han er en jeg aldri kommer til å bli forelsket i uansett. Nå må jeg ha en plan for hva jeg skal si neste gang jeg møter han. Han spør vel om hvorfor jeg ikke har ringt da også. Tenkte å mulig si at jeg har mistet nr hans. Men han skal nok bare gi meg nr sitt på nytt da og ha mitt nr. Så hva gjør jeg og sier jeg, neste gang jeg møter han? Jeg kommer ikke til å gå bort til han, men han kommer nok til meg. Men så langt det lar seg gjøre, skal jeg prøve å unngå at han kommer bort til meg.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Ond sirkel det der! Tror det beste er å fortelle sannheten. Burde egentlig gjort det første gang. Er vel ikke noe vits å gi han falske forhåpninger? 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Jeg traff en fyr en kveld på byen. Han ville ha nr mitt, jeg sa at jeg nettopp hadde fått nytt nr, og ikke kunne det. Jeg fikk hans nr, jeg lovet og ringe. Han ville at jeg skulle ringe da jeg snakket med han, men da sa jeg at jeg ikke hadde penger på kortet. Da ville han ha mail adressen min, facebook, netby, skype, myspace eller noe jeg hadde slik at han kunne ta kontakt. Har ingenting, sa jeg. Selvfølgelig er det løgn alt sammen. Jeg traff han igjen, og da lurte han på hvorfor jeg ikke hadde ringt, jeg sa at jeg ikke hadde hatt tid. Han ville ha nr mitt, men jeg sa at jeg ikke kunne det og hadde telefonen hjemme (løgn igjen ja). Jeg sa jeg hadde nr hans hjemme og sa jeg skulle ringe. Men jeg kommer aldri til å ringe. Jeg er ikke interressert i noe forhold jeg med han. Han virker hyggelig. Han er midt på treet i utseende, men ser at han er en jeg aldri kommer til å bli forelsket i uansett. Nå må jeg ha en plan for hva jeg skal si neste gang jeg møter han. Han spør vel om hvorfor jeg ikke har ringt da også. Tenkte å mulig si at jeg har mistet nr hans. Men han skal nok bare gi meg nr sitt på nytt da og ha mitt nr. Så hva gjør jeg og sier jeg, neste gang jeg møter han? Jeg kommer ikke til å gå bort til han, men han kommer nok til meg. Men så langt det lar seg gjøre, skal jeg prøve å unngå at han kommer bort til meg. Han er treig som aldri tar et hint, og du er en svak, ryggesløs, feig usling som ikke tør eller vil ta bladet fra munnen og si det som det er til ham. Men utseendet ditt er kanskje oppe ved de øverste grenene slik at du tror du kan oppføre deg som du vil? 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Si at du har fått telefonskrekk. Haha, det går jo ann! Men da blir det til at man kan sende sms isteden, og da har man jo det samme problemet igjen.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Si at du har fått telefonskrekk. Haha, det går jo ann! Men da blir det til at man kan sende sms isteden, og da har man jo det samme problemet igjen.
Gjest Pet Skrevet 21. november 2010 #7 Skrevet 21. november 2010 Haha, det går jo ann! Men da blir det til at man kan sende sms isteden, og da har man jo det samme problemet igjen. Telefonskrekk kan også være sms-skrekk - skrekk for alt som har med telefoner å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #8 Skrevet 21. november 2010 Bare si at du helt glemte å ta kontakt. At du faktisk ikke er interessert. hvorfor gjøre ting vanskelig når du kan gjøre det enkelt 1
kanel23 Skrevet 21. november 2010 #9 Skrevet 21. november 2010 (endret) Han er treig som aldri tar et hint, og du er en svak, ryggesløs, feig usling som ikke tør eller vil ta bladet fra munnen og si det som det er til ham. Men utseendet ditt er kanskje oppe ved de øverste grenene slik at du tror du kan oppføre deg som du vil? Det er kanskje sant at det beste hadde vært å være ærlig med en gang, men måte på å ikke ta hint da! Det er vel ingen under 80 som ikke har mailadresse nå til dags.. Endret 21. november 2010 av kanel23
Gjest Villrips Skrevet 21. november 2010 #10 Skrevet 21. november 2010 Si rett ut at du ikke er interessert. Det er dårlig gjort å holde på slik du gjør nå. 1
Nuith Skrevet 21. november 2010 #11 Skrevet 21. november 2010 Dersom du synes det er for ubehagelig å avvise ham rett ut; hva med å faktisk gi ham mailadressen din (eventuelt en helt ny mailadresse opprettet for formålet, slik at du bare kan unngå å sjekke den når prøvelsene er over) - og når han sender deg en mail, svarer du rett og slett at han er en hyggelig person, men at du ikke er interessert i å bli noe bedre kjent med ham og så beklager du pent at du har holdt ham på vent.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #12 Skrevet 21. november 2010 Ville sagt at jeg drev på med en annen og ikke var interessert rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #13 Skrevet 21. november 2010 TS har du aldri opplevd å bli sjekka opp av en du ikke er interessert i før? Kan du ikke bare si at du ikke orker noe forhold for tiden, eller at du ikke har tid? det er så dårli gjort å si du skal ringe når du ikke gjør det.
Kamikatze Skrevet 21. november 2010 #14 Skrevet 21. november 2010 Si at du har rota bort lappen med telefonnummeret hans, og be ham skrive en ny. Si at du selvsagt skal ringe ham, fordi du er så sykelig konfliktsky at du ikke takler så enkelt sosialt samspill som å beklage at du ikke er interessert i ham, og at du selvsagt lyver om at du vil ta kontakt, noe du selvsagt aldri kommer til å finne på å gjøre. Så ler du en lett kokett smånervøs latter, og tusler avgårde til ditt. 1
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 21. november 2010 #15 Skrevet 21. november 2010 Dårlig gjort av deg. Hvorfor ikke bare si rett ut at du ikke er interessert? Kjipt å la han gå rundt å vente sånn. You wouldn't like it if it was the other way around I bet
olma Skrevet 21. november 2010 #16 Skrevet 21. november 2010 bare si det rett ut! jeg kommer ikke til å ringe deg, for jeg er ikke interessert!
Cancer81 Skrevet 22. november 2010 #17 Skrevet 22. november 2010 Sorry, men ærlighet, ærlighet og ærlighet! Vet aldri når den store kjærligheten stikker innom
Sunniva81 Skrevet 22. november 2010 #18 Skrevet 22. november 2010 Vær ærlig å bare si det rett ut at du ikke kommer til å ta kontakt! Det hadde nok du også satt pris på å høre om det var andre veien!?
aline Skrevet 24. november 2010 #19 Skrevet 24. november 2010 fatter ikke hvorfor det skal være så innmari vanskelig å være ærlig jeg? Hvorfor juge ham midt opp i trynet og si du skal ringe ham, når du vet at det er blank løgn? Har han gjort noe for å fortjene den typen respektløshet? Du tror kanskje du er snill som skåner ham fra avslag, men det blir jo ikke noe MINDRE avslag av at du lar ham gå å vente fordi du SIER du skal ringe!! når du aldri gjør det og du aldri hadde planlagt å gjøre det. Du burde sagt første gang han spurte, at sorry, men jeg er ikke interessert! Enkelt og greit, han hadde kanskje fått litt såret stolthet, men å lyve ham rett i fleisen opptil flere ganger, og gi ham grunn til å tro at du vil ta kontakt? nei, det er ikke verken snilt eller ok. Si ifra neste gang du møter ham, at du er lei deg for at du ga ham svar som ikke var ærlig, at du synes han er grei men ikke er interessert i noe med ham og at du derfor ikke kommer til å ringe. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå