Gjest Nissemor Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Etter at gavekalenderen i fjor ikke ble mottatt med særlig takknemlighet av ungene, gidder jeg ikke bruke masse tid og penger på å lage en i år. Noen som har tips til kjøpekalender til jente på 8 og gutt på 13?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Du kan gå for den billige varianten til 20 kr med sjokolade. Øker du beløpet så er Smarties og Haribo sine populære her iallfall. Skjønner godt at du ble skuffet når en hjemmelaget kalender ikke var godt nok. Jeg hadde da også gjort som deg.
Gjest Nissemor Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Du kan gå for den billige varianten til 20 kr med sjokolade. Øker du beløpet så er Smarties og Haribo sine populære her iallfall. Skjønner godt at du ble skuffet når en hjemmelaget kalender ikke var godt nok. Jeg hadde da også gjort som deg. Ja, de fikk klar beskjed i fjor at til neste år ble det ferdigkjøpt! Hadde tenkt på kalender som ikke er ren gotteri-kalender. Har tenkt på Kinder-kalender til åtteåringen, men har ingen anelse når det gjelder eldstemann.
Gjest gjest Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Etter at gavekalenderen i fjor ikke ble mottatt med særlig takknemlighet av ungene, gidder jeg ikke bruke masse tid og penger på å lage en i år. Noen som har tips til kjøpekalender til jente på 8 og gutt på 13? Hva med polly pocket til jenta? eller littlest pet shop? (hvis hun liker å leke med sånt da..)
Brukernavn Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 Vår 9-åring skal ha lego city-kalenderen.
Gjest Nissemor Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Hva med polly pocket til jenta? eller littlest pet shop? (hvis hun liker å leke med sånt da..) Bra forslag. Men har noen forslag til ferdigkalender til gutt på 13?
Tuline Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Bra forslag. Men har noen forslag til ferdigkalender til gutt på 13? Jeg foreslår Flaxkalenderen fra norsk tipping. Selges i de fleste butikker og koster en 50-lapp
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 Jeg foreslår Flaxkalenderen fra norsk tipping. Selges i de fleste butikker og koster en 50-lapp Kanskje ikke det lureste? Hva om 13-åringen vinner 500 000 kr da? Mine +meg hatt flaxkalender, men jeg hadde følgende regler. Her så vi alle kalendrene under ett. Dersom samlet gevinst var under en viss sum så skulle ungene få boltre seg i godteri. Større summer ble fordelt mellom oss, men ikke likt på unger og meg. Dette var i en periode hvor jeg hadde veldig stram økonomi og jeg skal si deg ungene storkoste seg da de faktisk fikk handle godteri for langt mer enn hva de var vant til.
Gjesten Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 Jeg synes du skal gå for en sjokoladekalender eller smarties/haribo. Nå er jeg prisipielt mot gavekalendere, men jeg trivdes veldig godt med sjokoladekalender da jeg var liten. Jeg fikk en liten sjokolade hver morgen, jeg fikk jo ellers bare godteri i helgene
Tuline Skrevet 23. november 2010 #10 Skrevet 23. november 2010 Kanskje ikke det lureste? Hva om 13-åringen vinner 500 000 kr da? Mine +meg hatt flaxkalender, men jeg hadde følgende regler. Her så vi alle kalendrene under ett. Dersom samlet gevinst var under en viss sum så skulle ungene få boltre seg i godteri. Større summer ble fordelt mellom oss, men ikke likt på unger og meg. Dette var i en periode hvor jeg hadde veldig stram økonomi og jeg skal si deg ungene storkoste seg da de faktisk fikk handle godteri for langt mer enn hva de var vant til. Hvis 13-åringen vinner 500 000,- har h*n vel en sparekonto? Tenker ikke at en så stor premie skal kunne brukes fritt av en 13-åring. Du har jo selv hatt flaxkalender med "regler" for deg og dine, tror de fleste foreldre hadde laget regler om poden vant en stor sum.. Ser ikke helt problemet.
ToveM Skrevet 23. november 2010 #11 Skrevet 23. november 2010 Har kjøpt Haribo kalender til min gutt på 17...ellers finnes det en kalender til typisk jente som inneholder litt hårgreier lipstick etc. Mener jeg så den å år på Nille. Ellers har jenten min hatt Littlest og lign. kalendere flere ganger, de har vært populære. Vet hun og hadde en Mini Babyborn kalender en gang, men vet ikke om den er i salg lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå