Gå til innhold

Den beste nettdatingsida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har prøvd meg litt på sukker og litt på møteplassen. For tiden er jeg på møteplassen igjen. Er i utgangspunktet skeptisk til nettdating, men er med for å se hva som rører seg. Og..poenget er...det rører seg svært lite!

Hvilken side er den beste? Hvor er alle de bra mennene? Vet at dette er subjektivt, men er allikevel interessert i å høre andres meninger... møteplassen er for tiden lamoooo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du :)

Jeg tror vel personlig at det er lite med seriøse mennesker ¨å finne på nettdating sider.... Jeg har prøvd på det selv og aldri fått noe greie på det. Hehe virker som meste parten av dame profilene er laget av en eller annen mann ....

Har egentlig mest tro på å finne noen i virkeligheten :gjeiper:

Skrevet

Hei du :)

Jeg tror vel personlig at det er lite med seriøse mennesker ¨å finne på nettdating sider.... Jeg har prøvd på det selv og aldri fått noe greie på det. Hehe virker som meste parten av dame profilene er laget av en eller annen mann ....

Har egentlig mest tro på å finne noen i virkeligheten :gjeiper:

Tja, kommer helt an på det :P Pappa og kona hans fant hverandre på nettdating, og nå er de lykkelig gift og vært sammen i 6 år. :)) Så er jo håp for nettdating.

Derimot aner jeg ikke hvilke sider som er best. Både sukker og match virker litt lost for min del.

• Liker 1
Skrevet

Som nysingel har jeg vært innom noen av disse og sondert litt. Synes de samme menneskene går igjen på de forskjellige sidene jeg.

Jeg har tror på at man kan finne kjærligheten på slike sider. Har flere venner som har opplevd suksess og som har giftet seg og fått barn etter å ha møtt partneren på nett.

Skrevet

Har møtt en veldig koselig mann på Møteplassen :)

Skal på vår 5. date i kveld! Så mulighetene er absolutt tilstede, ikke gi opp ;)

Skrevet

I og med at du er kvinne så spiller det vel ingen rolle whatsoever hvilken tjeneste du bruker? Jeg mener, du er jo garantert suksess uansett. Om du er mann derimot - ahahahahahahaha! Gudd løkk! Du vil trenge det.

Skrevet

I og med at du er kvinne så spiller det vel ingen rolle whatsoever hvilken tjeneste du bruker? Jeg mener, du er jo garantert suksess uansett. Om du er mann derimot - ahahahahahahaha! Gudd løkk! Du vil trenge det.

Hva er definisjonen på suksess for deg? At noen tar kontakt?

Skrevet

Hvordan kan det ha seg at kvinnene har suksess men mennene ikke? Hvem er det disse kvinnene er suksessfulle med da? :klø:

Skrevet

Han eller hun mener vel at det er flest menn der. Altså blir det ikke nok kvinner til alle mennene.

Du ozzy, har du funnet noen i virkeligheten da?

TS.

Skrevet

Han eller hun mener vel at det er flest menn der. Altså blir det ikke nok kvinner til alle mennene.

Du ozzy, har du funnet noen i virkeligheten da?

TS.

Korrekt. Menn er i tallmessig klar overvekt på samtlige nettdatingsteder. Kan variere fra 70/30 til 95/5 (sistenevnte da rene sexdatingtjenester). Sukker nekter til og med å oppgi kjønnsfordelinga blant medlemmene sine (så dem har jeg ikke tatt med her), dette selvfølgelig for ikke å tape penger blant sine hovedsakelig mannlige betalende medlemmer. Disse som nå går rundt i lykkelig uvitenhet om misforholdet mellom menn og kvinner på denne sida kunne nemlig tenkes å avslutte medlemsskapet sitt dersom de hadde blitt opplyst om de knøttsmå vinnersjansene sine slik de burde ha vært.

Skrevet

Hva er definisjonen på suksess for deg? At noen tar kontakt?

Nei. Men at du oppnår kontakt med noen er vel en nødvendig forutsetning for at det skal kunne bli noen suksess, eller hva?

Skrevet

Hvordan kan det ha seg at kvinnene har suksess men mennene ikke? Hvem er det disse kvinnene er suksessfulle med da? :klø:

Allmennkunnskap om nettdating tilsier at en ørliten andel menn harver over alt som er av kvinner på disse tjenestene. Om du er på en slik tjeneste burde du ha visst dette.

Skrevet

Allmennkunnskap om nettdating tilsier at en ørliten andel menn harver over alt som er av kvinner på disse tjenestene. Om du er på en slik tjeneste burde du ha visst dette.

OK, så å være kvinne og bli harva over av en kjekkas som også har hatt seg med de andre kvinnene er tegn på at nettdatingen er suksessfull. Hm...

Skrevet

OK, så å være kvinne og bli harva over av en kjekkas som også har hatt seg med de andre kvinnene er tegn på at nettdatingen er suksessfull. Hm...

Kan jo bli et og annet forhold ut av denne overharvingen vet du.

Skrevet

Kan jo bli et og annet forhold ut av denne overharvingen vet du.

ja - og i såfall er vel den mannlige harveren vel så heldig som den kvinnelige overharvede?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...