Riskrem Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Hvilken designer oppfatter du som mest eksklusiv? For min del ser jeg på Chanel som mest eksklusiv av de designerne jeg kjenner til, etterfulgt av Dior og deretter YSL. Hva mener dere?
CocoPiaf Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Chanel :rødme: først så klart med Gabrielle "Coco" Chanel sine orginale design, så Karl Lagerfeld sine :rødme: får frysninger 1
tåke Skrevet 22. november 2010 #8 Skrevet 22. november 2010 chanel og dior synes jeg er mest eksklusiv, men liker marc jacobs og alexander wang best!
Djungelvrål Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 Ingen av dem når jeg vet at klær, vesker og sko er laget av underbetalte arbeidere i uland som får 2 kr i timen. Fake og ekte vare blir atpåtil laget på de samme fabrikk. 2
tåke Skrevet 22. november 2010 #12 Skrevet 22. november 2010 Ingen av dem når jeg vet at klær, vesker og sko er laget av underbetalte arbeidere i uland som får 2 kr i timen. Fake og ekte vare blir atpåtil laget på de samme fabrikk. ikke bra å høre! kilder?
Djungelvrål Skrevet 22. november 2010 #13 Skrevet 22. november 2010 Trenger ikke kilder, alle vet at 99 % av klærne vi går i inkl designerklær er laget i u-land. Problemet jeg har med det er at de kan selge en veske til 8000 kr når kvinnen eller mannen som har laget den får 2 kr timen.
Cuckold Skrevet 22. november 2010 #14 Skrevet 22. november 2010 Trenger ikke kilder, alle vet at 99 % av klærne vi går i inkl designerklær er laget i u-land. Problemet jeg har med det er at de kan selge en veske til 8000 kr når kvinnen eller mannen som har laget den får 2 kr timen. Det står jo riktignok "Made in Italy" i klær og sko fra Armani, Gucci og Prada, men det er kanskje bare juks? (Jeg skal ikke krangle om det, ser ikke bort fra at det kan være villedende merkning)
tåke Skrevet 23. november 2010 #15 Skrevet 23. november 2010 Trenger ikke kilder, alle vet at ... jeg er vel kanskje litt mer skeptisk av meg, jeg da.
Gjest Katee Skrevet 23. november 2010 #16 Skrevet 23. november 2010 Trenger ikke kilder, alle vet at 99 % av klærne vi går i inkl designerklær er laget i u-land. Problemet jeg har med det er at de kan selge en veske til 8000 kr når kvinnen eller mannen som har laget den får 2 kr timen. Du trenger kanskje ikke kilder, men det kunne jo være kjekt for oss andre å få innsyn i dine hemmelige dokumenter
Casablanca Skrevet 23. november 2010 #17 Skrevet 23. november 2010 Trenger ikke kilder, alle vet at 99 % av klærne vi går i inkl designerklær er laget i u-land. Problemet jeg har med det er at de kan selge en veske til 8000 kr når kvinnen eller mannen som har laget den får 2 kr timen. Argumentet "alle vet at..." holder bare ikke på en slik påstand. Har vanskelig for å ta deg alvorlig når du ikke kan vise til kilder, som du burde kunne gjøre når du uttaler deg med slik sikkerhet. Over til temaet; i tillegg til Chanel vil jeg tilføye Valentino.
CocoPiaf Skrevet 23. november 2010 #18 Skrevet 23. november 2010 Som sagt er jeg en Chanel-for-alle-penga, men jeg må bare tilføye Alexander McQueen og
lillelilje Skrevet 24. november 2010 #20 Skrevet 24. november 2010 Jeg må si Hermés, Chanel og nå også Herve Leger etter å ha fått eget trunk show av den nye vårkolleksjonen i Paris. Absolutt bare helt fantastiskt! Gud som jeg gleder meg til å sitte på første rad under neste års fashion week i New York!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå