Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp separert meg, og jeg trenger en hobby som jeg kan virkelig like og trives med. Det er jo klart noe jeg er mer interessert i enn andre ting. Men jeg hadde vært veldig takknemlige om dere kunne komme med forslag. Gjerne skrive ned hva dere gjør...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hekling er fin meditasjon. Baking er også noe jeg elsker å gjøre, da glemmer jeg fort alt annet og bare koser meg med masse baking på en gang.

Skrevet

Hobby for å glemme eksen? Hmmm... Tresnitt? - Skjære hakk i sengestolpen...

Skrevet

Hobby for å glemme eksen? Hmmm... Tresnitt? - Skjære hakk i sengestolpen...

Hehe.. nei. Ikke for å glemme eksen, men for å ha noe å fylle tiden med. Og få noen nye single venninner. Er 32 år, og de fleste venninnene mine er jo veletablerte, med mann og barn. Jeg har nå ingen av delene ...

Skrevet

Lære deg et nytt språk?

Ta opp fag, ta tilleggskurs som kan styrke deg i yrkesutførelsen, eller rene hobbykurs som gjør at du får litt sosial omgang samtidig som du lærer noe nytt?

Hvordan skal en kunne gi noen som helst form for råd når du ikke presenterer oss for noen av dine interesser eller evner? Det eneste vi vet er at du går gjennom en separasjonsprossess, og da blir mitt råd: lage fløte og skummet melk.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvis målet er å få nye venner, kan det være fint å melde seg inn i et kor (hvis du liker å synge), et lag/forening, eller gå på kurs innen noe du interesserer deg for.

Hvis målet er en hobby du kan pusle med på egenhånd, kan jo strikking, scrapping, hekling, maling/tegning, smykkelaging, foto osv være noe for deg.

Skrevet

Det finnes et hav av kurs. :)

Hva med matlagingskurs, språkkurs, strikke/heklekurs, fotokurs, dansekurs, kor?

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...