Gå til innhold

Dama har stor mus

Fremhevede innlegg

Skrevet

KG er omtrent like koselig som en skokk med pirajaer......

Det er da massevis av flotte mennesker på KG.

Dessverre er det også noen som oppfører seg som drittsekker. :frown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg...håper dere fortsatt er sammen??? Dere kan prøve prudukter som china shrink cream og liquid virgin:) Disse fungerer;) Og så har de også sånne elektriske oppstrammere som hun putter inn og bare sitter der med..strammer opp;) Lykke til!

hmm..hva heter disse elektriske oppstrammerne? Hvor finner man det? :)

Skrevet

Ville sende deg en PM, men gikk ikke.

Om dette er ett problem for henne også så finnes det noe som heter Vaginoplasty.

En operasjon som løser problemet.

Operasjonen er relativt liten MEN har stor effekt.

Det er en operasjon som gjør skjeden trangere.

De utfører den på bla. Volvat i Oslo. Eller så har du en av verdens beste kirurger på området i Bangkok.

Innimellom så tror jeg det kan lønne seg å ta ett litt større steg for å bli kvitt ett problem.

Men det må være noe hun selv ønsker.

Skjønner godt at du blir frustrert. Men du høres ut som en god kjæreste som bryr deg om dama di.

Her er linken til kirurgen i Bangkok: http://www.drvitasna.com/

Kanskje noe dere burde vurdere for å redde sexlivet.....

Skrevet

Ville sende deg en PM, men gikk ikke.

Om dette er ett problem for henne også så finnes det noe som heter Vaginoplasty.

En operasjon som løser problemet.

Operasjonen er relativt liten MEN har stor effekt.

Det er en operasjon som gjør skjeden trangere.

De utfører den på bla. Volvat i Oslo. Eller så har du en av verdens beste kirurger på området i Bangkok.

Innimellom så tror jeg det kan lønne seg å ta ett litt større steg for å bli kvitt ett problem.

Men det må være noe hun selv ønsker.

Skjønner godt at du blir frustrert. Men du høres ut som en god kjæreste som bryr deg om dama di.

Her er linken til kirurgen i Bangkok: http://www.drvitasna.com/

Kanskje noe dere burde vurdere for å redde sexlivet.....

På norsk kalles det vaginalplastikk. Det er ingen grunn til å tømme bankkontoen for å få utført en slik operasjon. Jeg fikk gjort dette for noen år siden på mitt lokale sykehus, er storfornøyd med resultatet :). Jeg betalte ingenting. På forhånd hadde jeg selvfølgelig først snakket med fastlegen min om mitt problem og blitt henvist til gynekolog på sykehuset.

Skrevet

På norsk kalles det vaginalplastikk. Det er ingen grunn til å tømme bankkontoen for å få utført en slik operasjon. Jeg fikk gjort dette for noen år siden på mitt lokale sykehus, er storfornøyd med resultatet :). Jeg betalte ingenting. På forhånd hadde jeg selvfølgelig først snakket med fastlegen min om mitt problem og blitt henvist til gynekolog på sykehuset.

Tillegg. Jeg er den samme som skrev ovenstående, og ser at jeg ikke får redigert som AB.

Jeg har lest om vaginalplastikk nå og ser at det står at det kan være lang ventetid, opptil to år, på offentlige sykehus, på grunn av at slike operasjoner stiller langt bak i køen. For min egen del husker jeg ikke eksakt hvor lang tid det tok før jeg første gang var til undersøkelse hos gynekolog og til jeg ble operert, men det var snaue to måneder.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...