Gå til innhold

Dama har stor mus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det der er veldig individuelt. Men dersom det er så god plass at en hånd går inn uten problem, så er hun nok unormalt vid og har antagelig skader etter fødsel? Det fins operasjoner for sånt. Snakk sammen, og snakk med legen?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er veldig individuelt. Men dersom det er så god plass at en hånd går inn uten problem, så er hun nok unormalt vid og har antagelig skader etter fødsel? Det fins operasjoner for sånt. Snakk sammen, og snakk med legen?

et normalt mennske finnes her

Skrevet

for en skitt å lese dette. Prøv å få 3 unger naturlig vei og snakk etterpå. Fortell oss hva du blir å føle når mannen din går fra deg pga du ikke blir så "trang". Så kjipt og overfladisk

Om mannen gikk ifra deg fordi du ikke var trang lenger, må han være helt trang i nøtta. Da burde han ikke gjort deg gravid i utgangspunktet.

Uansett håper jeg du fant deg en ny og bedre?

Gjest HunterLady
Skrevet

Hvorfor ikke ta henne i rumpa eller komme i munnen hennes innimellom? Det vil jo gi deg noe vil jeg tro?

• Liker 3
Skrevet

Om mannen gikk ifra deg fordi du ikke var trang lenger, må han være helt trang i nøtta. Da burde han ikke gjort deg gravid i utgangspunktet.

Uansett håper jeg du fant deg en ny og bedre?

Helt sykt! Jeg skrev ikke om meg! Jeg har bare et barn og det var jeg som gikk fra mannen min av helt andre grunner. Det var ET ABSTRAKT EKSEMPEL, trodde ikke dere ikke forstod dette. Jeg ville bare at dere tenkte på det at det finnes andre grunner i at mennesker er sammen enn bare sex, og at det er taktløs å skrite av om man er trang. Jeg har bestandig tenkt at alle problemer i senga kan løse hvis folk har noe felles på høyere nivå. Sevfølgelig hvis man er glad å høre en rykte om at "ja,ja, hun der er jo trang i fitta" så får man lov til dette, jeg bare synes det er feil fokusering. Men, ja, faen, man begynner å tenke etter alle de innlegene om hvordan står det egentlig til med meg? Nei, hvis man har vært gift så skal visst ikke endringer i sexlivet være årsak til brudd. Han har ialfall altid fått orgazme og uttryk for nytelse hver gang vi hadde sex og det hadde vi ofte. Så nei da, ingen har forlatt meg pga musa mi, heldigvis! Men siden jeg kvinnfolk og nysgjerrig- når TS sier han ikke kjenner noe, betyr dette at han mister ereksjonen og ikke kan få orgazme?

Skrevet

Har da aldri sagt noe om at folk ikke holder sammen pga en løs mus. Er det vel ingen her som har nevnt.

Serr du bør begynne å tenke før du gauler ut i sinne, kanskje ta en sinnekontroll kurs?

Jeg er 20, og fikk nylig vite om at jeg har ett fungerende egg med aggressive eggceller = jeg vil ikke få barn, noe jeg alltid har hatt lyst på, og du bare gikk løs på meg med en gang.

Gjest nobilian
Skrevet

Jeg er 20, og fikk nylig vite om at jeg har ett fungerende egg med aggressive eggceller = jeg vil ikke få barn, noe jeg alltid har hatt lyst på, og du bare gikk løs på meg med en gang.

:klemmer:

Du skal aldri si aldri, da. Du er enda ung og mye kan skje på forskningsfronten. :)

Skrevet

Har da aldri sagt noe om at folk ikke holder sammen pga en løs mus. Er det vel ingen her som har nevnt.

Serr du bør begynne å tenke før du gauler ut i sinne, kanskje ta en sinnekontroll kurs?

Tyvärr finns det många krokodiler här inne som bara väntar på att få hugga! Jag berättade i en tråd att jag blivit våldtagen och då var det helt plötsligt folk (uteslutande gutter då) som tyckte att det var mitt fel. "Du la dig säkert ner på marken och särade på benen!" skrev dem och det är sådant som fastnar, men ingenting jag tar på allvar.. Lyssna inte på sådant som inte är till din favör på det här forumet! :klemmer:

• Liker 3
Skrevet

:klemmer:

Du skal aldri si aldri, da. Du er enda ung og mye kan skje på forskningsfronten. :)

Joda, sant nok. Men jeg orker ikke gå å håpe på det, for så å bli skuffa når jeg begynner å passere i alder.

Men, jeg får vel redde et barn ved å adoptere i stedet, når tiden er inne for barn.

Skrevet

Tyvärr finns det många krokodiler här inne som bara väntar på att få hugga! Jag berättade i en tråd att jag blivit våldtagen och då var det helt plötsligt folk (uteslutande gutter då) som tyckte att det var mitt fel. "Du la dig säkert ner på marken och särade på benen!" skrev dem och det är sådant som fastnar, men ingenting jag tar på allvar.. Lyssna inte på sådant som inte är till din favör på det här forumet! :klemmer:

Nei, jeg gjør som regel ikke det. Takk :) Bare tenkte at det kan være andre som tar ting til seg, og hadde vært fint om folk klarte å bruke hodet iblant!

Og beklager å høre det med voldtatt :klemmer:

• Liker 1
  • 9 måneder senere...
Skrevet

Hvis hånda di går lett inn i skjeden hennes, så har hun virkelig et problem. Deter så kjipt å lese og skrive dette, for man begynner å tenke på seg selv og om man er god nok. Har hun virkelig andre egenskaper som gjør det vertd å bevare forholdet? Hun er heldig at hun har deg. Det finnes faktisk operasjoner for å stramme opp skjeden. Jeg tror hun kan få henvisningen uten problemer. Også blir alt mye bedre. I lettere tilfeller er det nok med mye fysisk aktivitet og spesielle øvelser. Men man må være motivert. Det må være forferdelig følsom tema å sanakke om.

Lykke til.

Har hun virkelig andre egenskaper som gjør det verdt å bevare forholdet???!!! Herregud så teit du var/er!!! Skal han liksom gå fra henne hvis hun ikke kan gjøre opp for å være vid:@ håper du føler deg bra teit over dette innlegget i dag:@

Skrevet

Du var kanskje litt rask på avtrekkeren selv og skryter av at du er trang? Synes det var irrelevant av deg!

Skrevet

Jeg har en liten penis, men dama mi har ei stooooooooooooooor mus. Jeg kjenner nesten ingenting. Har dere tips til å få dette til å fungere?

Har vurdert en slik "strap-on for men": http://www.greatsextoy.com/curved-cock-inches-p-934.html

Kjære deg...håper dere fortsatt er sammen??? Dere kan prøve prudukter som china shrink cream og liquid virgin:) Disse fungerer;) Og så har de også sånne elektriske oppstrammere som hun putter inn og bare sitter der med..strammer opp;) Lykke til!

Skrevet

Tråden er nesten 1 år gammel. Han har sikkert funnet ut av ting forlengst.

• Liker 1
Skrevet

hvis det er så lett å ta hånden inn der... har hun gått til legen og spurt om tips? eventuelt risikoen ved operasjon

Skrevet

Tråden er nesten 1 år gammel. Han har sikkert funnet ut av ting forlengst.

Ja, han burde ha funnet det andre hullet nå.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en liten penis, men dama mi har ei stooooooooooooooor mus. Jeg kjenner nesten ingenting. Har dere tips til å få dette til å fungere?

Har vurdert en slik "strap-on for men": http://www.greatsextoy.com/curved-cock-inches-p-934.html

Hvordan vet du at hun har stoooooor når du selv innrømmer å ha liten?

Skrevet

for en skitt å lese dette. Prøv å få 3 unger naturlig vei og snakk etterpå. Fortell oss hva du blir å føle når mannen din går fra deg pga du ikke blir så "trang". Så kjipt og overfladisk

Jeg har født 3 barn rett vei, den siste på nesten 4,5 kg, (Selv er jeg 162/55 ) Jeg har ennå tilgode å høre noen klage på at jeg er slapp, heller det motsatte. Det har nemlig ingenting med saken å gjøre. Men knipeøvelser er et must, både før, under og etter sex

Skrevet

KG er omtrent like koselig som en skokk med pirajaer......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...