Gjest X Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Jeg har en liten penis, men dama mi har ei stooooooooooooooor mus. Jeg kjenner nesten ingenting. Har dere tips til å få dette til å fungere? Har vurdert en slik "strap-on for men": http://www.greatsextoy.com/curved-cock-inches-p-934.html
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Musa er det som er utenpå, ikke inni. Det heter skjede. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #5 Skrevet 21. november 2010 Musa er det som er utenpå, ikke inni. Det heter skjede. Så du det i et legeleksikon? 1
Gjest X Skrevet 21. november 2010 #6 Skrevet 21. november 2010 Be henne knipe hardere. Vi har prøvd... Det er ikke håp. Jeg har gitt helt opp å få noe nytelse av selve penetreringen, og har heller gått over på å fokusere på å gi henne orgasme. Det var i denne forbindelse jeg har tenkt på "strap-on for men". Vi har også prøvd fisting. Hånden min går inn i musa hennes lett (og det sier vel litt). Hun liker fisting veldig godt, men jeg liker det egentlig ikke.. Liker heller tanken på å knulle henne med en monster "strap-on". Litt kjip situasjon, men man må prøve litt av hver for å redde forholdet. Noen andre, kanskje litt mere fruktbare innspill? 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #7 Skrevet 21. november 2010 Vi har prøvd... Det er ikke håp. Jeg har gitt helt opp å få noe nytelse av selve penetreringen, og har heller gått over på å fokusere på å gi henne orgasme. Det var i denne forbindelse jeg har tenkt på "strap-on for men". Vi har også prøvd fisting. Hånden min går inn i musa hennes lett (og det sier vel litt). Hun liker fisting veldig godt, men jeg liker det egentlig ikke.. Liker heller tanken på å knulle henne med en monster "strap-on". Litt kjip situasjon, men man må prøve litt av hver for å redde forholdet. Noen andre, kanskje litt mere fruktbare innspill? Jeg syns du er helt fantastisk som holder ut og tenker så lite på deg selv og egen nytelse ! Men jeg håper jo hun gir deg spesialbehandling også av og til ? Som takk for innsatsen din : ) 5
KaDust Skrevet 21. november 2010 #8 Skrevet 21. november 2010 Jeg syns du er helt fantastisk som holder ut og tenker så lite på deg selv og egen nytelse ! Men jeg håper jo hun gir deg spesialbehandling også av og til ? Som takk for innsatsen din : ) signerer dette. Men, nei har ikke råd for det der as. Heldigvis er jeg så trang at jeg aldri kommer til å ha det problemet. Strap-on for men kan jo være løsningen da?
Gjest X Skrevet 22. november 2010 #9 Skrevet 22. november 2010 Jeg syns du er helt fantastisk som holder ut og tenker så lite på deg selv og egen nytelse ! Men jeg håper jo hun gir deg spesialbehandling også av og til ? Som takk for innsatsen din : ) Det var veldig hyggelig sagt av deg! Nei, det blir lite spesialbehandling på meg. Jeg sliter litt generelt for tiden, det "stanger" både på jobb og i heimen. Jeg føler jeg ikke strekker til noen plass - bokstavelig talt.
Gjest X Skrevet 22. november 2010 #10 Skrevet 22. november 2010 signerer dette. Men, nei har ikke råd for det der as. Heldigvis er jeg så trang at jeg aldri kommer til å ha det problemet. Strap-on for men kan jo være løsningen da? Tusen takk! Ja, jeg bestilte meg en "strap-on for men" i går. Håper hun blir fornøyd med det. Jeg savner den tiden hvor jeg virkelig hadde lyst på sex. Når ikke alt bare var kjefting, mas og stress.. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #12 Skrevet 22. november 2010 Så du det i et legeleksikon? Nei, jeg så det her: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=mus&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j
LetThemEatCake Skrevet 22. november 2010 #13 Skrevet 22. november 2010 Det finns en massa ställningar ni kan göra för att hon ska kännas trängre eller du ska kännas större! var lite kreativ. En som jag själv uppskattar är när jag ligger platt på mage, med låren sammanpressade och han ligger ovanpå min rygg. Det blir väääldigt tight! Doggy brukar också kännas tightare. Missionären är helt enkelt inte för alla! 1
LetThemEatCake Skrevet 22. november 2010 #14 Skrevet 22. november 2010 Hon skulle ju kunna testa geisha-kulor och göra knipövningar varje dag. Man kan få rätt bra kontroll på underlivsmuskulaturen.
Gjest sinne Skrevet 22. november 2010 #15 Skrevet 22. november 2010 signerer dette. Men, nei har ikke råd for det der as. Heldigvis er jeg så trang at jeg aldri kommer til å ha det problemet. Strap-on for men kan jo være løsningen da? for en skitt å lese dette. Prøv å få 3 unger naturlig vei og snakk etterpå. Fortell oss hva du blir å føle når mannen din går fra deg pga du ikke blir så "trang". Så kjipt og overfladisk 6
Gjest sinne Skrevet 22. november 2010 #16 Skrevet 22. november 2010 Jeg har en liten penis, men dama mi har ei stooooooooooooooor mus. Jeg kjenner nesten ingenting. Har dere tips til å få dette til å fungere? Har vurdert en slik "strap-on for men": http://www.greatsextoy.com/curved-cock-inches-p-934.html Hvis hånda di går lett inn i skjeden hennes, så har hun virkelig et problem. Deter så kjipt å lese og skrive dette, for man begynner å tenke på seg selv og om man er god nok. Har hun virkelig andre egenskaper som gjør det vertd å bevare forholdet? Hun er heldig at hun har deg. Det finnes faktisk operasjoner for å stramme opp skjeden. Jeg tror hun kan få henvisningen uten problemer. Også blir alt mye bedre. I lettere tilfeller er det nok med mye fysisk aktivitet og spesielle øvelser. Men man må være motivert. Det må være forferdelig følsom tema å sanakke om. Lykke til. 1
LetThemEatCake Skrevet 22. november 2010 #17 Skrevet 22. november 2010 Hvis hånda di går lett inn i skjeden hennes, så har hun virkelig et problem. Deter så kjipt å lese og skrive dette, for man begynner å tenke på seg selv og om man er god nok. Har hun virkelig andre egenskaper som gjør det vertd å bevare forholdet? Hun er heldig at hun har deg. Det finnes faktisk operasjoner for å stramme opp skjeden. Jeg tror hun kan få henvisningen uten problemer. Også blir alt mye bedre. I lettere tilfeller er det nok med mye fysisk aktivitet og spesielle øvelser. Men man må være motivert. Det må være forferdelig følsom tema å sanakke om. Lykke til. Det var ord och inga visor!
KaDust Skrevet 22. november 2010 #18 Skrevet 22. november 2010 for en skitt å lese dette. Prøv å få 3 unger naturlig vei og snakk etterpå. Fortell oss hva du blir å føle når mannen din går fra deg pga du ikke blir så "trang". Så kjipt og overfladisk Jeg kjenner flere som har født tvillinger og hva enn det skulle være. Om man tar vare på kroppen sin, så kan man fint få trent skjeden opp igjen. For øyeblikket kommer jeg aldri til å ha dette problemet fordi jeg ALDRI kommer til å bli gravid. Er nemlig steril. Så takk for den i fleisen 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #20 Skrevet 22. november 2010 (endret) Du høres jo ut som en kjernekar! Du gir jo henne utrolig mye, uten å selv få noe tilbake. Be henne ligge på magen med bena samlet, da bør du kjenne noe! Endret 22. november 2010 av Trampe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå