AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #1061 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hva er den greia folk skriver på fb av typen "38 cm 10 sek"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 2. oktober 2011 #1062 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hva er den greia folk skriver på fb av typen "38 cm 10 sek"? Skostørrelsen og tid du bruker på å ordne håret. Idiotisk greie som visstnok skal være med på å øke bevisstheten rundt brystkreft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #1063 Del Skrevet 2. oktober 2011 Skostørrelsen og tid du bruker på å ordne håret. Idiotisk greie som visstnok skal være med på å øke bevisstheten rundt brystkreft Hm. Jaha. Den skjønte jeg ikke helt. Men nå vet jeg iallefall hva det betyr! Jeg trodde det var om å gjøre å være raskest med noe, for ingen jeg har sett har brukt mer enn ett minutt. Det inkluderer damer jeg vet er avhengig av føner, krølletang eller rettetang. Kanskje det bare ikke er kult å bruke tid på hår? "Neida, jeg våkner sånn som dette jeg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #1064 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er det farlig å puste inn promp i store mengder? Det er jo en gass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. oktober 2011 #1065 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er det farlig å puste inn promp i store mengder? Det er jo en gass. Ja, da tror jeg man spyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #1066 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja, da tror jeg man spyr... Neida, ikke hvis det er egen promp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. oktober 2011 #1067 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hvorfor trykker man hardere på fjernkontrollen når batteriene/ signalene blir dårligere?? ...jeg tar meg selv i å gjøre det stadigvekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. oktober 2011 #1068 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg og Noz. Tror det hjeper jeg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. oktober 2011 #1069 Del Skrevet 2. oktober 2011 Neida, ikke hvis det er egen promp. Åh, da har ikke lukta fyllepromp og mensenpromp. De er definitivt giftige 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. oktober 2011 #1070 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hvordan får man solsikkefrøene ut av solsikkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. oktober 2011 #1071 Del Skrevet 2. oktober 2011 jeg lurer på åffer mynona fremdeles er våken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. oktober 2011 #1072 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det er jo ikke noe vaskelig. De er jo bare å plukke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. oktober 2011 #1073 Del Skrevet 2. oktober 2011 jeg lurer på åffer mynona fremdeles er våken? Hehe.. Ligger i senga med KG på tlf. Er i en opphetet debatt. Men nå ser det ut som meddebbatantene har sovna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. oktober 2011 #1074 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det er jo ikke noe vaskelig. De er jo bare å plukke. Ja, men gjøres det for hånd eller brukes det maskiner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 3. oktober 2011 #1075 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ja, men gjøres det for hånd eller brukes det maskiner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. oktober 2011 #1076 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg lurer på hva roaccutane er og hvorfor det er så mange som skriver om det på KG uten å noensinne nevne hva det er fornoe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. oktober 2011 #1077 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg lurer på hva roaccutane er og hvorfor det er så mange som skriver om det på KG uten å noensinne nevne hva det er fornoe... Veldig sterk kvisemedisin (tabletter). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2011 #1078 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg lurer på hva roaccutane er og hvorfor det er så mange som skriver om det på KG uten å noensinne nevne hva det er fornoe... Det skal bremse talgproduksjonen tror jeg. Verre enn insektsgift og forbudt i USA. Ble helt rar av de. Putter ikke i meg noe sånt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 5. oktober 2011 #1079 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg lurer på hva roaccutane er og hvorfor det er så mange som skriver om det på KG uten å noensinne nevne hva det er fornoe... Jeg har aldri opplevd at noen har spurt meg hva det er, for de som "interesserer" seg for det veit som regel hva det er. Men ja, som de andre sier er det en veldig sterk kvisemedisin. Veldig omdiskutert for alle bivirkningene man kan få. Selv syns jeg det er slitsomt, men håper det blir verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 5. oktober 2011 #1080 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har aldri opplevd at noen har spurt meg hva det er, for de som "interesserer" seg for det veit som regel hva det er. Men ja, som de andre sier er det en veldig sterk kvisemedisin. Veldig omdiskutert for alle bivirkningene man kan få. Selv syns jeg det er slitsomt, men håper det blir verdt det Jeg har gått på roaccutane og syns ikke det var verdt det. Virkingen var liten og bivirkningene var skremmende! Ikke sikkert det gjelder deg da. Har faktisk blitt mye bedre av å bare bruke jojoba-olje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå