Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor er det umulig å la være å søle noe #¤%&" i tastaturet? :sukk:

Unngå å #¤%&" over tastaturet. Eller kjøp en haug med rimelige tastatur, sånn at det bare er å skifte rent på PC-en.

Eller ønsk deg nettbrett til jul.

Er det nerdete, når tastaturet begunner å bli så slitt at flere bokstaver ikke virker, og noen knapper mangler, å invitere til bad-tast-party?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unngå å #¤%&" over tastaturet. Eller kjøp en haug med rimelige tastatur, sånn at det bare er å skifte rent på PC-en.

Eller ønsk deg nettbrett til jul.

Er det nerdete, når tastaturet begunner å bli så slitt at flere bokstaver ikke virker, og noen knapper mangler, å invitere til bad-tast-party?

Tåler nettbrett masse gris da?

Nei, det er ikke nerdete. Både på jobb og hjemme har jeg slitt bort bokstavene på tastaturet. Viser bare at man jobber hardt og lenge ved pc'en. Så når jeg tenker meg om så er det litt nerdete.

Edit: Skrivefeil

Lurer på hvorfor man oppdager skrivefeil akkurat idet man trykker på post-knappen?

Endret av capricorn74
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Lurer på hva TRF betyr i sammenheng Zara. Har ikke forstårr hva som skiller TRF-avdelingen fra vanlig avdeling. Er ikke så bevandret i moteverdenen. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cuntzilla

Lurer på hva TRF betyr i sammenheng Zara. Har ikke forstårr hva som skiller TRF-avdelingen fra vanlig avdeling. Er ikke så bevandret i moteverdenen. .

TRF er den mer ungdommelige linjen, slik som HM divided. Forkortelse for Trafaluc som det het før og som jeg ikke vet om betyr noe spesielt. Det er bare et brand, mange kjedebutikker deler opp klærne sine i forskjellige konsepter med forskjellige navn =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

TRF er den mer ungdommelige linjen, slik som HM divided. Forkortelse for Trafaluc som det het før og som jeg ikke vet om betyr noe spesielt. Det er bare et brand, mange kjedebutikker deler opp klærne sine i forskjellige konsepter med forskjellige navn =)

Tusen takk for svar, dette har jeg lurt på kjempelenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hvorfor selger de ikke dasspapir i forkjølelsesforpakning med elleve ruller og vaselin til gnagsåra på snytern?

vettu hva?? jeg kan garantere deg at du kan snyte deg 23982 ganger med de first price snyte-serviettene/lommetørklene UTEN at du blir pittelitt sår engang! :jepp: en sånn pakke med 10 pakker koster ca 10 kr!

De er helt utrooolige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vettu hva?? jeg kan garantere deg at du kan snyte deg 23982 ganger med de first price snyte-serviettene/lommetørklene UTEN at du blir pittelitt sår engang! :jepp: en sånn pakke med 10 pakker koster ca 10 kr!

De er helt utrooolige!

De har krem i seg vetu :) Og hvis man vil spandere på seg en 10'er ekstra kan man kjøpe kleenex sin versjon...

Tipper han brukte sånn first price dopapir, og da skjønner jeg godt at han er sår rundt nesa :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor står de på radio?

Jeg er ikke sikker, men tror man får mer kraft i stemmen av å stå. Samt at man gjerne får mer energi av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

De har krem i seg vetu :) Og hvis man vil spandere på seg en 10'er ekstra kan man kjøpe kleenex sin versjon...

Tipper han brukte sånn first price dopapir, og da skjønner jeg godt at han er sår rundt nesa :trist:

men man blir sår av kleenex, selvom det tar litt tid, men av first price sine, blir man aldri aldri aldri sår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det står ved et sånt høyt bord og har ofte barkrakker de kan sette seg ned på, men veldig ofte står de. Legg merke til det hvis du ser det på tv.

Jeg jobber i radio, her sitter alle i store gode stoler.

Har sett noen som står på TV jeg også, kanskje det var i reklamene for radio norge?

Jeg tar meg i å tvile på at de står eller halvsitter på en kjip barkrakk under en 4timers sending. Det ser vel kanskje bare litt kulere ut når man er på TV?

De sitter på NRK Radio og P4, samt i de fleste klipp jeg har sett fra utenlandsk radiosending.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor heter det sivilingeniør? Hva er sivilt med det, og hva er man hvis man er det motsatte av

sivilingeniør, altså en ikke sivilingeniør? Ja, jeg vet det ikke heter det, men jeg lurer nå engang på det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Cuntzilla

Hvorfor heter det sivilingeniør? Hva er sivilt med det, og hva er man hvis man er det motsatte av

sivilingeniør, altså en ikke sivilingeniør? Ja, jeg vet det ikke heter det, men jeg lurer nå engang på det da.

Sivil betyr ikke-militær og:

Begrepet ingeniør er kjent fra 1500-tallet i Italia og Spania og ble den gang brukt om militære spesialister som bl.a. forestod byggverk. Mot slutten av 1700-tallet oppstod det et sivilt ingeniøryrke med bakgrunn i en teoretisk teknisk utdanning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med å ha masse hår der man ikke vil og lite der man vil? :lete:

Det er naturens måte å sysselsette oss, slik at vi ikke skal få så mye tid til å fare med sladder og skape konflikter, og alt det der. Det er ikke enkelt å løpe rundt og være aggressiv, med stikkende tredagersstubb på pungen. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...