AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #681 Del Skrevet 11. mai 2011 Tusen takk! Måtte le litt da jeg så bilde av Tom Cruise der.. Har faktisk aldri sett andre enn hvite med Down's, ikke før jeg så "Precious", hun hadde jo en unge med Down's.. Det var den første farga jeg har sett.. Barak Obama også. Kanskje et hint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 11. mai 2011 #682 Del Skrevet 11. mai 2011 Lurer på hvorfor noen sover lett, mens andre sover tungt. Jeg er av sove lett typen - og våkner når naboene drar på jobb (kl 05.00!!), eller våkner hvis noen går frbi og bråker, mens eksen våknet ikke hvis jeg skrek til han mens jeg ristet i kroppen hans, helt i koma! Jeg skulle gjerne sovet litt tyngre ja, er jo stuptrøtt om morgenen siden jeg alltid våkner minst 1 gang i løpet av natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Canis lupus Skrevet 11. mai 2011 #683 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg lurer på om det er farlig/ikke lurt å vaske stekepanna rett etter du har laga mat? Altså mens den fremdeles er veldig varm. Jeg har gjort det i minst 8 år, og aldri vært et problem. Da blir den ren på null komma niks, i stedet for at restene stivner og du står og holder på i en halvtime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 11. mai 2011 #684 Del Skrevet 11. mai 2011 Jeg lurer på om det er farlig/ikke lurt å vaske stekepanna rett etter du har laga mat? Altså mens den fremdeles er veldig varm. Dersom det er matrester som er svidd fast i den er det ihvertfall lurt å helde vann i den varme pannen. Da løsner det lettere. Men jeg prøvde å gjøre det samme med en ildfast form, og den sprakk. Så det er ikke alle ting som tåler det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #685 Del Skrevet 12. mai 2011 Hvorfor er det slik at noen lesbiske er veldig mandige? De klipper seg veldig kort, er litt maskuline i bevegelser, sitter bredbent, ikke sminke, er "mannen" i forholdet.........Mens noen lesber er veldig feminine. Samme med homser forresten....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pantherinae Skrevet 12. mai 2011 #686 Del Skrevet 12. mai 2011 Lurer på hvorfor noen sover lett, mens andre sover tungt. Jeg er av sove lett typen - og våkner når naboene drar på jobb (kl 05.00!!), eller våkner hvis noen går frbi og bråker, mens eksen våknet ikke hvis jeg skrek til han mens jeg ristet i kroppen hans, helt i koma! Jeg skulle gjerne sovet litt tyngre ja, er jo stuptrøtt om morgenen siden jeg alltid våkner minst 1 gang i løpet av natta. Dette lurer jeg også på! Skulle ønske jeg og var en som kunne sove gjennom alt, jeg våkner også når naboen står opp, og hun begynner å smelle med skapdører og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olma Skrevet 12. mai 2011 #687 Del Skrevet 12. mai 2011 Ja det er nok meg det er noe rart med, men jeg lurer på hva. Går jeg på en litt "vridd" måte med høyrebenet? Det skjer mer på bukser i tynt stoff (tights-bukser) enn på jeans. dette skjer også med meg, på venstrebeinet på buksene, men det er fordi jeg går litt innover med det beinet.. skjer mer på de buksene som sitter stramt enn de som sitter litt løsere mulig du også går litt skeivt med et av beina? veldig irriterende, I know! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 13. mai 2011 #688 Del Skrevet 13. mai 2011 dette skjer også med meg, på venstrebeinet på buksene, men det er fordi jeg går litt innover med det beinet.. skjer mer på de buksene som sitter stramt enn de som sitter litt løsere mulig du også går litt skeivt med et av beina? veldig irriterende, I know! Gjør nok det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. mai 2011 #689 Del Skrevet 13. mai 2011 Lurar på korleis/kva folk som ikkje kan prate (vere seg småbarn, utviklingshemma eller døve) tenkjer? Når dei ikkje har språk med ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 13. mai 2011 #690 Del Skrevet 13. mai 2011 Lurar på korleis/kva folk som ikkje kan prate (vere seg småbarn, utviklingshemma eller døve) tenkjer? Når dei ikkje har språk med ord? Tenker de ikke bilder a? Har alltid antatt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. mai 2011 #691 Del Skrevet 13. mai 2011 Tenker de ikke bilder a? Har alltid antatt det.. Eg og, men er berre nysgjerrig på korleis det artar seg Og kva med døvblinde? Er vel slike spm me aldri kjem til å få svar på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #692 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg tror de tenker *skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik*. Det må være skikkelig irriterende å ikke kunne prate, spesielt om du er "frisk" i hodet og ellers. Aner ikke hva de tenker om de aldri har kunnet snakke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. mai 2011 #693 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg tror de tenker *skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik*. Det må være skikkelig irriterende å ikke kunne prate, spesielt om du er "frisk" i hodet og ellers. Aner ikke hva de tenker om de aldri har kunnet snakke.. Eg meiner dei som aldri har kunnet snakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 13. mai 2011 #694 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg lurer på hvorfor afrikanere har større rompe som er mye mer spretten enn hvite mennesker. Sånn evolusjonsmessig altså. Hva er det som gjør det til en fordel når man lever i Afrika? Eller er det en fordel å ha liten og lav rumpe når man bor i kalde strøk? Også lurer jeg på om det skrives rompe eller rumpe - for jeg ser at jeg har brukt begge deler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reproductivist Skrevet 13. mai 2011 #695 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg lurer på hvorfor afrikanere har større rompe som er mye mer spretten enn hvite mennesker. Sånn evolusjonsmessig altså. Hva er det som gjør det til en fordel når man lever i Afrika? Eller er det en fordel å ha liten og lav rumpe når man bor i kalde strøk? ... Hvis ræva stikker ut går varmen rett opp til lufta istedet for opp i kroppen, så stor rumpe hjelper for avkjøling og er en ulempe for å holde på kroppsvarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. mai 2011 #696 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg lurer på hvorfor afrikanere har større rompe som er mye mer spretten enn hvite mennesker. Sånn evolusjonsmessig altså. Hva er det som gjør det til en fordel når man lever i Afrika? Eller er det en fordel å ha liten og lav rumpe når man bor i kalde strøk? Også lurer jeg på om det skrives rompe eller rumpe - for jeg ser at jeg har brukt begge deler... Rumpe (sida du spurte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 13. mai 2011 #697 Del Skrevet 13. mai 2011 Hvis ræva stikker ut går varmen rett opp til lufta istedet for opp i kroppen, så stor rumpe hjelper for avkjøling og er en ulempe for å holde på kroppsvarmen. Nei... nå tror jeg du tuller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reproductivist Skrevet 13. mai 2011 #698 Del Skrevet 13. mai 2011 Nei... nå tror jeg du tuller... Nei, og i tilleg får man større overflate per volum med stor rumpe og det har samme effekt med hensyn til varmeregulering. Men det er nok ikke den eneste fordelen med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alexaa Skrevet 13. mai 2011 #699 Del Skrevet 13. mai 2011 Dette her med om fosteret kan bæsje inni livmora, det kan de faktisk. Men som oftest venter de til de kommer ut. Har en venninne som bæsja inni livmora og det kan føre til komplikasjoner. noe det gjorde, siden bæsjen gikk inn i munnen og ned luftveiene. Hørtes kvalmt ut men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #700 Del Skrevet 13. mai 2011 I reklamen for Freia dessert sier han ene fyren at "det sies at the proof is in the pudding". Er dette virkelig et uttrykk, eller bare et teit påfunn fra Freia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå