AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #6681 Del Skrevet 1. februar 2016 Kan man betale med frimerker også i nærbutikken? Anonymkode: 84b6b...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 1. februar 2016 #6682 Del Skrevet 1. februar 2016 22 timer siden, Fireproof skrev: Så eit tynt menneske har mindre kcal i seg enn eit overvektig menneske?😳 Er ikkje svoren huda på grisen? Ja, vil vel tro det? Isåfall er jeg rene festmaten for en kanibal som skal gaine vekt Jo, er vel kanskje det. Kanskje det under som er fett da? En annet spm ang. øst og vestkant: Hvorfor er upper east side i NYC det området som er dyrest på Manhattan om man følger den klassiske teorien om øst og vest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-2 Skrevet 1. februar 2016 #6683 Del Skrevet 1. februar 2016 Den 24. januar 2016 at 18.13, AnonymBruker skrev: Det er mulig det bare er meg, men hvorfor har folk håndklær på vaskerommet? Har sett litt på bilder av vaskerom siden jeg tenker på å pusse opp mitt eget, og mange av bildene har hyller til håndklær. Jeg skjønner ikke hva jeg trenger håndklær på vaskerommet for, hverken håndklær til hender/ansikt eller dusjhåndklær. Anonymkode: 032dd...f4a Hos oss har vi håndklær der for å kunne tørke hunden etter en tur ute i regnet. Ellers vil jeg tro at det er fordi man har ledig oppbevaringsplass der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #6684 Del Skrevet 3. februar 2016 Den 1. februar 2016 at 22.26, Spesialpedagog skrev: Hos oss har vi håndklær der for å kunne tørke hunden etter en tur ute i regnet. Ellers vil jeg tro at det er fordi man har ledig oppbevaringsplass der. For meg er det helt ulogisk å gå til vaskerommet for å hente håndklær. Håndklærne oppbevares der vi bruker de: de små på badet oppe og de store på badet med dusj og badekar. Anonymkode: 032dd...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smookiekins Skrevet 3. februar 2016 #6685 Del Skrevet 3. februar 2016 Den 10. januar 2016 at 18.24, ekkoet skrev: Nå man ser skirenn på TV og noen vinner overlegent får de ofte flagget med seg på oppløpssiden. Jeg har alltid tenkt at den som gir fra seg flagget er en vanlig person som står der med flagget sitt og strekker det ut. Men får denne personen flagget sitt igjen? Eller er det prisen for at "johaug gikk i mål med mitt flagg" (som jeg aldri får se igjen). Eller er det en utplassert flagg. Jeg tenker ikke på slike småflagg som man har på 17mai, men på litt skikkeligere flagg. Det lurer jeg også på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 3. februar 2016 #6686 Del Skrevet 3. februar 2016 45 minutter siden, Smookiekins skrev: Det lurer jeg også på! Jeg har jo svart på det. De har en på teamet sitt som gir dem flagget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smookiekins Skrevet 3. februar 2016 #6687 Del Skrevet 3. februar 2016 6 minutter siden, Brimi skrev: Jeg har jo svart på det. De har en på teamet sitt som gir dem flagget. Det så jeg ikke! Vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. februar 2016 #6688 Del Skrevet 3. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: For meg er det helt ulogisk å gå til vaskerommet for å hente håndklær. Håndklærne oppbevares der vi bruker de: de små på badet oppe og de store på badet med dusj og badekar. Anonymkode: 032dd...f4a Hvis man har lite bad med lite skap-plass er jo vaskerommet et godt alternativ da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 3. februar 2016 #6689 Del Skrevet 3. februar 2016 5 minutter siden, Smookiekins skrev: Det så jeg ikke! Vet du det? Altså jeg vet ikke 100% for jeg har sett svært lite på skirenn, men det er logisk at de på teamet gir flagget til utøverne. Hvem ellers skulle gjort det liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smookiekins Skrevet 3. februar 2016 #6690 Del Skrevet 3. februar 2016 2 timer siden, Brimi skrev: Altså jeg vet ikke 100% for jeg har sett svært lite på skirenn, men det er logisk at de på teamet gir flagget til utøverne. Hvem ellers skulle gjort det liksom? Hehe ok.. Nei, de tar det jo fra bak sperringene midt i en folkemengde så jeg trodde det var randoms som gav bort flagget sitt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hittah Skrevet 4. februar 2016 #6691 Del Skrevet 4. februar 2016 HVA betyr "kapish"?? Kapish, capish.... Aner ikke hvordan det skrives korrekt.. Og hva betyr "bump" på enkelte tråder? Og hva betyr "much"? Eks "surken på folk i dag mush?" (mush/much mu...???) Muligens et dårlig eksempel, men dere skjønner vel greia MUSH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 4. februar 2016 #6692 Del Skrevet 4. februar 2016 28 minutter siden, hittah skrev: HVA betyr "kapish"?? Kapish, capish.... Aner ikke hvordan det skrives korrekt.. Capisce (it.) betyr noe sånt som "skjønner du?" "forstått?" 30 minutter siden, hittah skrev: Og hva betyr "bump" på enkelte tråder? Bring Up My Post - Hvis du synes tråden din på et forum er for langt nede på oversikten "bumper" du den for å få den til toppen. På mange forum regnes det dog som uhøflig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 4. februar 2016 #6693 Del Skrevet 4. februar 2016 Den 1.2.2016 at 3.53, Lafemmemauvaise skrev: Vet ikke om det stemmer, men frimerker er også gangbart betalingsmiddel. Visstnok skal man kunne gå ned til postkontoret og kjøpe frimerker for ti tusen kroner. Da skal man også be om kvittering på dette frimerkekjøpet. Man betaler så restskatten sin i frimerker, og på selvangivelsen kan man avskrive frimerkekjøpet som innkjøp av nødvendig kontorrekvisita. Ble fortalt dette en gang, men hvorvidt det faktisk er mulig, vet jeg ikke. Fantastisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hittah Skrevet 4. februar 2016 #6694 Del Skrevet 4. februar 2016 1 time siden, hog skrev: Capisce (it.) betyr noe sånt som "skjønner du?" "forstått?" Bring Up My Post - Hvis du synes tråden din på et forum er for langt nede på oversikten "bumper" du den for å få den til toppen. På mange forum regnes det dog som uhøflig. Tusen takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 4. februar 2016 #6695 Del Skrevet 4. februar 2016 7 timer siden, hittah skrev: Og hva betyr "much"? Eks "surken på folk i dag mush?" (mush/much mu...???) Muligens et dårlig eksempel, men dere skjønner vel greia MUSH! Hva betyr surken? Much trodde jeg ble brukt omtrent som på engelsk i betydningen "mye" eller kanskje "noe særlig" på norsk. Jeg bruker det ikke selv, så eksempler blir litt konstruert, men "Sulten much?" ville bety noe slik som "er du noe særlig/mye sulten". 7 timer siden, hog skrev: Capisce (it.) betyr noe sånt som "skjønner du?" "forstått?" Bring Up My Post - Hvis du synes tråden din på et forum er for langt nede på oversikten "bumper" du den for å få den til toppen. På mange forum regnes det dog som uhøflig. Den har jeg aldri tatt. Jeg tenkte det var BUMP, som i dytt, man dytter posten/tråden opp igjen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hittah Skrevet 4. februar 2016 #6696 Del Skrevet 4. februar 2016 13 timer siden, ekkoet skrev: Hva betyr surken? Much trodde jeg ble brukt omtrent som på engelsk i betydningen "mye" eller kanskje "noe særlig" på norsk. Jeg bruker det ikke selv, så eksempler blir litt konstruert, men "Sulten much?" ville bety noe slik som "er du noe særlig/mye sulten". Den har jeg aldri tatt. Jeg tenkte det var BUMP, som i dytt, man dytter posten/tråden opp igjen. Det betyr sur. Glemmer meg litt av med å bruke dialekt i setninger, beklager :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2016 #6697 Del Skrevet 7. februar 2016 Hvordan vet banken at jeg bruker min kodebrikke? Kan jeg bruke hvilkensomhelst kodebrikke så lenge den er utstedt av samme bank? Anonymkode: dccb8...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 8. februar 2016 #6698 Del Skrevet 8. februar 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet banken at jeg bruker min kodebrikke? Kan jeg bruke hvilkensomhelst kodebrikke så lenge den er utstedt av samme bank? Anonymkode: dccb8...971 Kodebrikken har en strekkode på baksiden med en tallkode som hører til. Denne tallkoden er unik for alle kodebrikker og blir lagt inn i systemet som akkurat DIN kodebrikke til din konto og kundeforhold. Så nei, hvilken som helst kodebrikke funker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #6699 Del Skrevet 9. februar 2016 Den 07.02.2016 at 23.11, AnonymBruker skrev: Hvordan vet banken at jeg bruker min kodebrikke? Kan jeg bruke hvilkensomhelst kodebrikke så lenge den er utstedt av samme bank? Anonymkode: dccb8...971 Tror ikke at det fungerer å bruke en hvilket som helst slik kode-brikke nei.... Anonymkode: 5e7d7...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 9. februar 2016 #6700 Del Skrevet 9. februar 2016 Jeg lurer på hva som er grunnen til at folk blir så lett fornærmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå