Gjest Mynona83 Skrevet 20. april 2011 #641 Del Skrevet 20. april 2011 Om det skjer med alle bukser tror jeg nesten det er deg det må være noe rart med, og ikke buksene Sånn ellers så kan buksa være feilsydd (har vært uheldig med det et par ganger selv). Det er ikke alltid så lett å oppdage i prøverommet, siden vi justerer buksa så den sitter riktig, og deretter står ganske i ro. Det kan også være at det ikke er tatt hensyn til stoffretningen, slik at deler av buksa ender opp med å vri seg helt ut av fasong under vask. Dette skjer gjerne med billige bukser i tynne stoff, spesielt pyjamas/kosebukser. Ja det er nok meg det er noe rart med, men jeg lurer på hva. Går jeg på en litt "vridd" måte med høyrebenet? Det skjer mer på bukser i tynt stoff (tights-bukser) enn på jeans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. april 2011 #642 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg har samme problemet med venstre bein, sømmen drar seg fram til midten på leggen. Er nok måten jeg beveger meg på/går som gjør det. Samme med stroppene på løse singleter, de faller alltid ned på høyre skulder. Er nok fordi man bruker høyre arm mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. april 2011 #643 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg har samme problemet med venstre bein, sømmen drar seg fram til midten på leggen. Er nok måten jeg beveger meg på/går som gjør det. Samme med stroppene på løse singleter, de faller alltid ned på høyre skulder. Er nok fordi man bruker høyre arm mer. Slik har jeg også det! I tillegg faller alltid stroppen på veska av skulderen min... Mulig jeg har for smale skuldre, eller for glatt stoff i jakka eller veskestroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 21. april 2011 #644 Del Skrevet 21. april 2011 Ølsalget stengte seks idag. Påskeaften er polet stengt, ølsalget er til fire da Takk! Da blir det pils på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. april 2011 #645 Del Skrevet 21. april 2011 Ja det er nok meg det er noe rart med, men jeg lurer på hva. Går jeg på en litt "vridd" måte med høyrebenet? Det skjer mer på bukser i tynt stoff (tights-bukser) enn på jeans. Veit du kva, det skjer ofte med meg og når eg tenkjer over det, men på venstrebeinet Sikkert litt rar eg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pantherinae Skrevet 21. april 2011 #646 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg lurer på hvordan og hvorfor kroppen produserer SÅ STORE MENGDER snørr når man er forkjøla? Hva er vitsen med alt sammen? Og hvordan er det plass til alt sammen? Slimhinnene blir irritert når man er forkjølet, og ved irritasjon starter slimproduksjonen. På denne måten får man fjernet bakterier/virus ut og vekk fra slimhinnene. Nytt snørr produseres hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 22. april 2011 #647 Del Skrevet 22. april 2011 Slimhinnene blir irritert når man er forkjølet, og ved irritasjon starter slimproduksjonen. På denne måten får man fjernet bakterier/virus ut og vekk fra slimhinnene. Nytt snørr produseres hele tiden. Jeg så på Newton at man produserer opp til 2dl snørr i døgnet når man er forkjøla... (eller var det 3?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. april 2011 #648 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg lurer på hvorfor jeg får frysninger når jeg nyser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passive Skrevet 22. april 2011 #649 Del Skrevet 22. april 2011 ^Jeg også! Og hvorfor er det så godt å nyse? Hvorfor nyser jeg av skarpt lys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 22. april 2011 #650 Del Skrevet 22. april 2011 Hvorfor er det så godt å bæsje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #651 Del Skrevet 29. april 2011 Kommer det alltid bæsj når noen dør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 29. april 2011 #652 Del Skrevet 29. april 2011 Kommer det alltid bæsj når noen dør? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #653 Del Skrevet 29. april 2011 hva er forskjellen på kirke og katedral Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 30. april 2011 #654 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg lurer på om jeg må ta inn klesvasken min ikveld, eller om jeg kan la den henge til imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #655 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg lurer på om jeg må ta inn klesvasken min ikveld, eller om jeg kan la den henge til imorgen. Du må ikke, men du risikerer at klesvasken slår seg. Jeg lurer på hva brannmenn gjør når de ikke er under uttrykning? Og hvis man har baby og et større barn på f.eks 2-3 år, våkner ikke det største barnet veldig mye når babyen våkner om natta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nadezhda Skrevet 30. april 2011 #656 Del Skrevet 30. april 2011 Du må ikke, men du risikerer at klesvasken slår seg. Jeg lurer på hva brannmenn gjør når de ikke er under uttrykning? Og hvis man har baby og et større barn på f.eks 2-3 år, våkner ikke det største barnet veldig mye når babyen våkner om natta? De trener og slapper av. Jeg så det på tv, var Koht som reiste rundt og besøkte forskjellige arbeidsplasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #657 Del Skrevet 30. april 2011 De trener og slapper av. Jeg så det på tv, var Koht som reiste rundt og besøkte forskjellige arbeidsplasser. Jøss, høres herlig ut å få betalt for å trene og slappe av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 30. april 2011 #658 Del Skrevet 30. april 2011 De trener og slapper av. Jeg så det på tv, var Koht som reiste rundt og besøkte forskjellige arbeidsplasser. Ikke bare det da. De kommer på inspeksjoner for å se at bygninger er riktig brannsikret og sånn, og så sender de brev med pålegg om utbedring der det trengs. Gjør litt papirarbeid og slikt. Og så spilles det en del kort har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nadezhda Skrevet 30. april 2011 #659 Del Skrevet 30. april 2011 Ikke bare det da. De kommer på inspeksjoner for å se at bygninger er riktig brannsikret og sånn, og så sender de brev med pålegg om utbedring der det trengs. Gjør litt papirarbeid og slikt. Og så spilles det en del kort har jeg hørt. Joda, regnet nesten med at det var litt til, men ser ut som det er ganske mye chill :gjeiper: Ikke for det, jeg beundrer virkelig arbeidet de gjør, ikke misforstå og tro jeg mener de er slasker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 1. mai 2011 #660 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Du må ikke, men du risikerer at klesvasken slår seg. Slår seg? *ser for seg at klærne detter ned på bakken og får vondt* Og hvis man har baby og et større barn på f.eks 2-3 år, våkner ikke det største barnet veldig mye når babyen våkner om natta? Det kan jeg svare på Barn sover utrolig tungt når de først har sovnet, og våkner sjeldent av lyder de er vandt til. Så lenge babyen var på vårt rom var det ikke noe problem. De har delt rom siden minsten var 6 mnd. Første natten ble det en del nattevåk og de vekket hverandre, men etter det har de vendt seg. Det er et mye større problem at den eldste vekker babyen, men det skjer heldigvis ikke så ofte. Endret 1. mai 2011 av Kara W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå