Wombat Skrevet 28. januar 2011 #381 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Jeg lurer på hvorfor døra på vaskemaskinene ikke har flat glassdør, men en glassdør som går innover liksom..? Er ikke det for å "elte" vasken bedre? edit: Wohoo ny side! Endret 28. januar 2011 av Wombat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 28. januar 2011 #382 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg lurer på når denne tråden skal bikke over i ny side, for hver gang jeg går inn på den nå leser jeg gjespespørsmålet øverst... *gjeesp* Ny side ble det idag kl 9:51, så vet du det :gjeiper: Men litt mer nyttig er kanskje å klikke på den lille oransje firkanten ved siden av overskriften, så kommer du rett til første uleste innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 28. januar 2011 #383 Del Skrevet 28. januar 2011 Er ikke det for å "elte" vasken bedre? edit: Wohoo ny side! Yaaay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 28. januar 2011 #384 Del Skrevet 28. januar 2011 Ny side ble det idag kl 9:51, så vet du det :gjeiper: Men litt mer nyttig er kanskje å klikke på den lille oransje firkanten ved siden av overskriften, så kommer du rett til første uleste innlegg. Ooh, takk for tips det visste jeg ikke om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 28. januar 2011 #385 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg lurer på hvem som arver landet. La oss si at det kommer en stor epedemi eller krig og utsletter store deler av norges befolkning. En eller noen svært få overlever. Arver de da Norge? Det må da være en ordnings på det hvis det en gang skje noe så ille? Stepper FN inn og tar landet fra oss eller kan vi bestemme hvem som skal hjelpe oss å drive det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 28. januar 2011 #386 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg lurer på hvem som arver landet. La oss si at det kommer en stor epedemi eller krig og utsletter store deler av norges befolkning. En eller noen svært få overlever. Arver de da Norge? Det må da være en ordnings på det hvis det en gang skje noe så ille? Stepper FN inn og tar landet fra oss eller kan vi bestemme hvem som skal hjelpe oss å drive det? Usa kommer vel inn og saves the day? Nei vet ikke. De få som blir igjen finner vel ut at eu kanskje ikke var så dumt likevel så joiner vi eu og så hjelper de oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 28. januar 2011 #387 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg lurer på åssen Michael Jackson kan komme med nye sanger etter at han er død? Det samme gjelder 2Pac... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 28. januar 2011 #388 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg lurer på åssen Michael Jackson kan komme med nye sanger etter at han er død? Det samme gjelder 2Pac... De spiltes inn før han døde, men ble aldri utgitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #389 Del Skrevet 28. januar 2011 Herregud, jeg synes det er pinlig at jeg går rundt og lurer på dette, men når det nå først finnes en tråd for å lure på rare ting.. :gjeiper: Hvis en mannlig skuespiller skal spille inn en seksuell scene i film/tv-serie/et eller annet, kan han eller får han noe for å unngå at junior våkner til? Jeg mener, slike scener kan da bli ganske intens! Tror vi går for anynom her ja :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 28. januar 2011 #390 Del Skrevet 28. januar 2011 Det har jeg lurt på flere ganger selv, så du er ikke alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 29. januar 2011 #391 Del Skrevet 29. januar 2011 hvorfor er det alltid snøring på innsiden av treningsbuksene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 29. januar 2011 #392 Del Skrevet 29. januar 2011 hvorfor er det alltid snøring på innsiden av treningsbuksene? Så du ikke skal hekte deg fast i treningsaparater (kvister og grener utendørs), eller komme borti sløyfa mens du gjør akrobatiske øvelser, kanskje? Det var mange regler for hva vi kunne ha på av klær og tilbehør da jeg drev med ridning (for det meste terreng). F.eks var øredobber tillatt, mens øreringer var forbudt. Skoene måtte ha hæl så foten ikke skulle skli igjennom stigbøylen. Håret måtte være løst, slik at om en gren kom i veien ville den gli gjennom håret, istedenfor å sette seg fast i fletta og kanskje føre til en stygg nakkeskade....osv. Treningstøy er nok laget med tanke på det det skal brukes til, og da får vi slike små, praktiske detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar 2011 #393 Del Skrevet 29. januar 2011 Hvis en mannlig skuespiller skal spille inn en seksuell scene i film/tv-serie/et eller annet, kan han eller får han noe for å unngå at junior våkner til? Jeg mener, slike scener kan da bli ganske intens! Rare spørsmål inviterer til rare svar. Om man fester en musefelle på medspilleren, skulle jeg tro at han fikk seg en smekk som satte stopper for all videre lokal blodansamling - effektivt - resten av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mauna Lee Skrevet 29. januar 2011 #394 Del Skrevet 29. januar 2011 Hva skjer egentlig når man får "dotter" i ørene? Hvorfor bruker man både kalorier og kJ når det gjelder energiinnhold i mat og forbrenning etc? Hadde det ikke vært lettere for alle om de bare hadde en av delene å forholde seg til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. februar 2011 #395 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvorfor begynte man å si "do" og "utedo" istedenfor "do" og "innedo"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 2. februar 2011 #396 Del Skrevet 2. februar 2011 det het vel utedass før det het innedass skulle jeg tro. http://no.wikipedia.org/wiki/Utedass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #397 Del Skrevet 2. februar 2011 Har et ekstremt dumt spørsmål. Hvis en vitaminpille dekker dagsbehovet av vitaminer og mineraler. Hvorfor holder det da ikke bare en med pille? Altså ikke spise mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 2. februar 2011 #398 Del Skrevet 2. februar 2011 Har et ekstremt dumt spørsmål. Hvis en vitaminpille dekker dagsbehovet av vitaminer og mineraler. Hvorfor holder det da ikke bare en med pille? Altså ikke spise mat? Vitaminer gir ikke energi/drivstoff (kalorier), men de har andre funksjoner i kroppen. Men det sies at dersom du er feit slik at du har mye fett å tære på, så kan du leve veldig lenge på bare vitaminer, minrealer og vann. Jeg mener å ha lest om noen som gjorde det som eksperiment en gang og at det fungerte helt greit, men jeg vil ikke gå god for det akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. februar 2011 #399 Del Skrevet 2. februar 2011 Har et ekstremt dumt spørsmål. Hvis en vitaminpille dekker dagsbehovet av vitaminer og mineraler. Hvorfor holder det da ikke bare en med pille? Altså ikke spise mat? Fordi det ideelle for å bygge og vedlikeholde kroppen er å få i seg proteiner, fett og karbohydrater. Disse gir energi. . Vitaminer gir ikke energi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 2. februar 2011 #400 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg lurer på hvorfor noen tråder, tilsynelatende tilfeldig, forsvinner fra "mine innlegg" etter en stund. Det er snakk om tråder med vidt forskjellig antall innlegg, hvorav noen forsvinner etter kort tid, andre etter en lengre periode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå