Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. mars 2013 #3121 Del Skrevet 16. mars 2013 mini har trykka på noko på pc slik at scrollinga ikkje funkar... Nokon som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2013 #3122 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) mini har trykka på noko på pc slik at scrollinga ikkje funkar... Nokon som har peiling? Mus med scrollehjul? Trykk en gang til på hjulet. Endret 16. mars 2013 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. mars 2013 #3123 Del Skrevet 16. mars 2013 Mus med scrollehjul? Trykk en gang til på hjulet. nei, sånn touchpad (?) og eg har ikkje ein knapp med ein peikefinger på... dette er verkeleg ein av mine svakheiter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2013 #3124 Del Skrevet 16. mars 2013 nei, sånn touchpad (?) og eg har ikkje ein knapp med ein peikefinger på... dette er verkeleg ein av mine svakheiter. Hm.. du bruker sidene på pekeflaten til å scrolle med til vanlig? Da må du kanskje gå inn på egenskapene til touchpaden. Se i kontrollpanel. Selv har jeg skrudd av alt det der (det bare irriterer meg likevel), og jeg bruker bare de fysiske knappene som knapper. Pekeflaten er kun til styring, that's it. (Mellomrom og/eller pageup/pagedown er fin å "scrolle" med) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. mars 2013 #3125 Del Skrevet 16. mars 2013 Hm.. du bruker sidene på pekeflaten til å scrolle med til vanlig? Da må du kanskje gå inn på egenskapene til touchpaden. Se i kontrollpanel. Selv har jeg skrudd av alt det der (det bare irriterer meg likevel), og jeg bruker bare de fysiske knappene som knapper. Pekeflaten er kun til styring, that's it. (Mellomrom og/eller pageup/pagedown er fin å "scrolle" med) eg brukar ringfingen til å scrolla med og langefingaren til å føre musa med. Eg er vorten så van med det at eg vil ha det tilbake. Man takk Lutet, for at du prøvde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2013 #3126 Del Skrevet 16. mars 2013 eg brukar ringfingen til å scrolla med og langefingaren til å føre musa med. Eg er vorten så van med det at eg vil ha det tilbake. Man takk Lutet, for at du prøvde Jeg tror jeg ville investert i en (jeg har en på vei i posten til meg selv!) 8-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. mars 2013 #3127 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg tror jeg ville investert i en (jeg har en på vei i posten til meg selv!) 8-) å, herregud! er det mogleg å bruka så lang tid på å opna ei eske? Nei, eg investerar ikkje noko til ein 15 år gamal kommunepc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2013 #3128 Del Skrevet 16. mars 2013 å, herregud! er det mogleg å bruka så lang tid på å opna ei eske? Nei, eg investerar ikkje noko til ein 15 år gamal kommunepc. Jeg skal bruke min på en nesten-ny en (1,5år). Jeg liker dingser, som du kanskje vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. mars 2013 #3129 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg skal bruke min på en nesten-ny en (1,5år). Jeg liker dingser, som du kanskje vet. det har eg skjønt,Lutetium. Det har eg skjønt! kva mobil har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2013 #3130 Del Skrevet 16. mars 2013 det har eg skjønt,Lutetium. Det har eg skjønt! kva mobil har du? Det burde du ikke sagt, fordi nå begynner jeg å gruble på om det går an å koble den trackballmusa til mobilen. Det er en slik en. (Anbefales ikke - aaaltfor lite RAM på den, og nå begynner dessuten tråden å forlate tema ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. mars 2013 #3131 Del Skrevet 16. mars 2013 Det burde du ikke sagt, fordi nå begynner jeg å gruble på om det går an å koble den trackballmusa til mobilen. Det er en slik en. (Anbefales ikke - aaaltfor lite RAM på den, og nå begynner dessuten tråden å forlate tema ) eg lurte på kva mobil du hadde. lurte! tråden heiter lur i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2013 #3132 Del Skrevet 16. mars 2013 eg lurte på kva mobil du hadde. lurte! tråden heiter lur i vei Ok. ..og hvilken talatut har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. mars 2013 #3133 Del Skrevet 16. mars 2013 Ok. ..og hvilken talatut har du? eg har ein samsung galaxy s2. Eg LURTE fordi du kunne sikkert hjelpt meg med nokre problem med den, om du hadde hatt same tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2013 #3134 Del Skrevet 16. mars 2013 eg har ein samsung galaxy s2. Eg LURTE fordi du kunne sikkert hjelpt meg med nokre problem med den, om du hadde hatt same tlf. Begge kjører en form for android, men det er vel også det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. mars 2013 #3135 Del Skrevet 16. mars 2013 Begge kjører en form for android, men det er vel også det. begge er android ja. men dette går på korleis eg får til screenshot. Plutseleg så har eg tatt ein (ei ?) skreenshot utan at eg veit korleis. også kvar gong eg går tilbake til "heim" får eg ein "samsung disclaim". det er noko voicegreier. eg skjønar ikkje korleis eg skal bli kvitt det. (hurra, for god forklaing) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2013 #3136 Del Skrevet 16. mars 2013 begge er android ja. men dette går på korleis eg får til screenshot. Plutseleg så har eg tatt ein (ei ?) skreenshot utan at eg veit korleis. også kvar gong eg går tilbake til "heim" får eg ein "samsung disclaim". det er noko voicegreier. eg skjønar ikkje korleis eg skal bli kvitt det. (hurra, for god forklaing) Hold inne volum ned og power i ca 2 sek. Det kan være samsung har sin egen vri på det, men det hadde vært trasig syns jeg. (Hvorfor roter jeg meg borti datasupport i nærmest alle tråder jeg deltar i?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. mars 2013 #3137 Del Skrevet 16. mars 2013 Hold inne volum ned og power i ca 2 sek. Det kan være samsung har sin egen vri på det, men det hadde vært trasig syns jeg. (Hvorfor roter jeg meg borti datasupport i nærmest alle tråder jeg deltar i?) funka ikkje (fordi du tenkjer datasupport heile tida. på same måte som nokon tenkjer koffert heile tida. også har du jo datasupprt i signaturen din då. også kan det jo vera fordi du er så grådig grei og hjelper?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2013 #3138 Del Skrevet 16. mars 2013 funka ikkje Da har Slamsug en egen vri på det. Trikset funker både på motorolabrettet mitt og sonymobilen min. (fordi du tenkjer datasupport heile tida. på same måte som nokon tenkjer koffert heile tida. også har du jo datasupprt i signaturen din då. også kan det jo vera fordi du er så grådig grei og hjelper?) Jeg burde tatt betalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. mars 2013 #3139 Del Skrevet 16. mars 2013 Da har Slamsug en egen vri på det. Trikset funker både på motorolabrettet mitt og sonymobilen min. Jeg burde tatt betalt! heimknapp+slå av knapp. eg google... du kan få ein klem som betaling av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2013 #3140 Del Skrevet 16. mars 2013 heimknapp+slå av knapp. eg google... du kan få ein klem som betaling av meg? Gimme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå