Lutetium 71 Skrevet 15. mars 2013 #3101 Del Skrevet 15. mars 2013 Nei, uansett hvordan jeg "begynner", kjennes det unaturlig ut med høyre øverst. Og jeg fletter (selvfølgelig) annenhver høyre og venstre finger. For meg er det veldig rart å bytte til "venstrefletting"*, men det føles rarere i nærheten av lillefingeren, enn i tommelområdet, av en eller annen grunn. Det går fint an "bytte om" på tomlene, men det ser litt rart ut, kanskje. Stokker man om litt nedover der, kan man gjemme langfingeren. Plutselig har man bare 9 fingre! Ikke meningen å provosere ateistene her inne altså Kom på en ting til, det hender jeg folder hendene når jeg skal støtte haka. Da ber jeg ikke om noenting, jeg er bare trøtt. *(Nå kom jeg til å tenke på at i et univers lagd av antimaterie, hadde jeg mest sannsynlig hatt venstretommelen øverst! *grøss*) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 15. mars 2013 #3102 Del Skrevet 15. mars 2013 For meg er det veldig rart å bytte til "venstrefletting"*, men det føles rarere i nærheten av lillefingeren, enn i tommelområdet, av en eller annen grunn. Det går fint an "bytte om" på tomlene, men det ser litt rart ut, kanskje. Stokker man om litt nedover der, kan man gjemme langfingeren. Plutselig har man bare 9 fingre! Kom på en ting til, det hender jeg folder hendene når jeg skal støtte haka. Da ber jeg ikke om noenting, jeg er bare trøtt. *(Nå kom jeg til å tenke på at i et univers lagd av antimaterie, hadde jeg mest sannsynlig hatt venstretommelen øverst! *grøss*) Lol...! Om jeg lager en vifte med fingrene, ser det ut som jeg har 20 fingre! Men det er juks det også! Og min folding har ingen religiøse baktanker heller, det hører inn under den normale fiklinga. Skummelt med sånne alternative univers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimmel Skrevet 15. mars 2013 #3103 Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg lurer på hvor mange det er her på KG som har hypermobile ledd... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 15. mars 2013 #3104 Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg lurer på hvor mange det er her på KG som har hypermobile ledd... ? Jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 15. mars 2013 #3105 Del Skrevet 15. mars 2013 Hva kaller man en person som nekter å bruke visse plagg/gjenstander/accessoarer fordi det har blitt for hipster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. mars 2013 #3106 Del Skrevet 15. mars 2013 Hvorfor kan man være iiiiskald på føttene samtidig som man er så varm på resten av kroppen at man svetter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. mars 2013 #3107 Del Skrevet 16. mars 2013 Hvorfor kan man være iiiiskald på føttene samtidig som man er så varm på resten av kroppen at man svetter? fordi organa dine skal ha blod først. det er ikkje så viktig med beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mars 2013 #3108 Del Skrevet 16. mars 2013 fordi organa dine skal ha blod først. det er ikkje så viktig med beina. Men når organene er varme nok, hvorfor sender ikke kroppen varme til føttene? Jeg skjønner det når man er ute og det er kaldt og sånn, men når man er inne, under pledd og ikke fryser på resten av kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. mars 2013 #3109 Del Skrevet 16. mars 2013 Men når organene er varme nok, hvorfor sender ikke kroppen varme til føttene? Jeg skjønner det når man er ute og det er kaldt og sånn, men når man er inne, under pledd og ikke fryser på resten av kroppen. dårleg blodsirkulasjon ein vert jo kald om ein har sveitta på beina og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 16. mars 2013 #3110 Del Skrevet 16. mars 2013 Hva kaller man en person som nekter å bruke visse plagg/gjenstander/accessoarer fordi det har blitt for hipster? Post-hipster? Metahipster? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 16. mars 2013 #3111 Del Skrevet 16. mars 2013 "Hva skjuler seg bak svingen der?" det kan det umulig være, for der svingen begynner, har han full oversikt over etasjen.. har lurt på om det kan være for at trinnene er litt bredere ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mars 2013 #3112 Del Skrevet 16. mars 2013 det kan det umulig være, for der svingen begynner, har han full oversikt over etasjen.. har lurt på om det kan være for at trinnene er litt bredere ? Også er de jo veldig smale intil svingkanten. det likte ikke bikkja mi. hun måtte alltid ta yttersvingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 16. mars 2013 #3113 Del Skrevet 16. mars 2013 Også er de jo veldig smale intil svingkanten. det likte ikke bikkja mi. hun måtte alltid ta yttersvingen. Han tar alltid yttersvingen, men det hjelper liksom ikke synes bare det er så rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 16. mars 2013 #3114 Del Skrevet 16. mars 2013 Noen som vet hva en slik en kalles på engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 16. mars 2013 #3115 Del Skrevet 16. mars 2013 Eggbasket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 16. mars 2013 #3116 Del Skrevet 16. mars 2013 Eggbasket? Enig, evt også med et "wire" - wire egg basket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 16. mars 2013 #3117 Del Skrevet 16. mars 2013 Eggbasket? Takk! Sto helt still her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2013 #3118 Del Skrevet 16. mars 2013 Hvorfor kan man være iiiiskald på føttene samtidig som man er så varm på resten av kroppen at man svetter? Hva har du på beina? Ull? Anbefaler ull rett på skinnet, og gjerne av den tykke hjemmestrikkede sorten. Enten er det som Stjerner.. er inne på; marginal varmetilførsel, eller så er det for stort varmetap > bruk mer isolasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mars 2013 #3119 Del Skrevet 16. mars 2013 Hva har du på beina? Ull? Anbefaler ull rett på skinnet, og gjerne av den tykke hjemmestrikkede sorten. Enten er det som Stjerner.. er inne på; marginal varmetilførsel, eller så er det for stort varmetap > bruk mer isolasjon. Nei altså. Jeg har ingenting på beina i det hele tatt (ikke foten heller) og ligger under en tykk dyne. Dødsvarm på hele kroppen, og iiiskald på føttene. Er ofte sånn. Er nok blodtilførsel da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. mars 2013 #3120 Del Skrevet 16. mars 2013 Nei altså. Jeg har ingenting på beina i det hele tatt (ikke foten heller) og ligger under en tykk dyne. Dødsvarm på hele kroppen, og iiiskald på føttene. Er ofte sånn. Er nok blodtilførsel da vel. Ikke rart du fryser da. Du er antagelig en fotfrysepinn, dvs det er der kroppen din sparer på varmen først. Kjør ull (ordentlig ull, ikke 2% ull og resten polyester og whatnot), rett på skinnet. Hm.. et annet triks er rett og slett å snu seg i senga (altså bytt om på hode og føtter). Hodeenden blir nemlig fortere varmet opp på grunn av varmedistribusjonen i kroppen (torsoen er varmere enn beina). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå