desperate Skrevet 5. oktober 2011 #1081 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har gått på roaccutane og syns ikke det var verdt det. Virkingen var liten og bivirkningene var skremmende! Ikke sikkert det gjelder deg da. Har faktisk blitt mye bedre av å bare bruke jojoba-olje. Vel, jeg håper fortsatt at jeg er en av de heldige Jojoba-olje funket ikke for meg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 5. oktober 2011 #1082 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg lurer på hvorfor chipsen piper når den er i ovnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. oktober 2011 #1083 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg lurer på hvorfor chipsen piper når den er i ovnen Kjøper du spesialchips eller har spesialovn? Min chips piper ikke i ovnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 5. oktober 2011 #1084 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg lurer på hvorfor chipsen piper når den er i ovnen Tror det er på grunn av at vannet inni potetchipsen fordamper og så blir det liksom trykk. Når dampen siver ut av små hull i skorpa på chipsen så blir det en sånn lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 5. oktober 2011 #1085 Del Skrevet 5. oktober 2011 Min chips piper også. Øker forbrenningen når vi har mensen? Kroppen jobber jo litt ekstra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. oktober 2011 #1086 Del Skrevet 5. oktober 2011 Min chips piper også. Øker forbrenningen når vi har mensen? Kroppen jobber jo litt ekstra. Kan jeg ikke tenke meg.. jeg føler at jeg legger på meg når jeg har mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 5. oktober 2011 #1087 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kan jeg ikke tenke meg.. jeg føler at jeg legger på meg når jeg har mensen. Ja, man kan gå opp litt fordi man blir mer oppblåst, men tenkte at forbrenningen øker og at vi etterpå har gått ned litt. Eller? Bare ønsketenkning kanskje..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 5. oktober 2011 #1088 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kjøper du spesialchips eller har spesialovn? Min chips piper ikke i ovnen... Haha, neei, skjer med mange forskjellige chips og i forskjellige ovner. Ikke sånn høy piping altså, mer en slags hvesende lyd, og hører det bare når jeg åpner ovnen, ikke hele tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. oktober 2011 #1089 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hvorfor smaker potetgull alltid best når man ikke har kjøpt det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 5. oktober 2011 #1090 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hvorfor smaker potetgull alltid best når man ikke har kjøpt det selv? Gjør den? Har aldri lagt merke til. Må testes ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 5. oktober 2011 #1091 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hvorfor har msn lyst på noe når man ser andre ete det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 6. oktober 2011 #1092 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvorfor smaker potetgull alltid best når man ikke har kjøpt det selv? Alltid kjekt når ting er gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 6. oktober 2011 #1093 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg lurer på hvordan noen kan mene at Up&Go bleier er en god ide? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. oktober 2011 #1094 Del Skrevet 7. oktober 2011 Lurer på hvorfor sår som gror klør så veldig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #1095 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvorfor blir alltid dagen dårlig om man sparker borti noe med tåa først på morgenen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 7. oktober 2011 #1096 Del Skrevet 7. oktober 2011 Lurer på hvorfor sår som gror klør så veldig... Lurer mer på hvorfor det klør på steder det åpenbart ikke er noe grunn til å klø. Den usynlinge, intense kløingen på tilsynelatende frisk hud 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 7. oktober 2011 #1097 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hva er egentlig greia med å klø? Altså, hva er funksjonen til kløing liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 7. oktober 2011 #1098 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har alltid lurt på og lurer enda på hvorfor ting heter akkurat det det hete?! Hvorfor heter en spiker spiker osv... :lurer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #1099 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvorfor man er kald på huden når man ikke fryser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 10. oktober 2011 #1100 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvor mye kan man veie for å ta seg en høneblund på en tett skybank? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå