Mynona Skrevet 26. september 2011 #1041 Del Skrevet 26. september 2011 men man blir sår av kleenex, selvom det tar litt tid, men av first price sine, blir man aldri aldri aldri sår! Du har gjort studier altså... Pleier å ta den jeg finner, men da skal jeg ta FP sin fremover. (håper ikke jeg trenger på lenge enda) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september 2011 #1042 Del Skrevet 26. september 2011 "Hvordan ser DINE tarmtotter ut"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #1043 Del Skrevet 26. september 2011 Det er naturens måte å sysselsette oss, slik at vi ikke skal få så mye tid til å fare med sladder og skape konflikter, og alt det der. Da består altså halve KG av folk med hår (eller ikke hår) på bare de riktige stedene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. september 2011 #1044 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg lurer på hvordan noen brukere her inne (waco f.eks) ble medlem av KG i 1970. Trodde ikke KG eksisterte da, trodde egentlig ikke internett var så alment heller i 1970.. Men hva vet jeg, jeg var ikke født en gang... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 30. september 2011 #1045 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg lurer på hvordan noen brukere her inne (waco f.eks) ble medlem av KG i 1970. Trodde ikke KG eksisterte da, trodde egentlig ikke internett var så alment heller i 1970.. Men hva vet jeg, jeg var ikke født en gang... Det lurte jeg på også, derfor spurte jeg! http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=570143 Om du scroller litt ned så finner du svaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 30. september 2011 #1046 Del Skrevet 30. september 2011 Ahh.. thank you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 30. september 2011 #1047 Del Skrevet 30. september 2011 "Hvordan ser DINE tarmtotter ut"? Vi har en post-et-bilde-av-ditt-ansikt-tråd og et par post-et-bilde-av-din-kropp-tråder. Det er sikkert bare et tidsspørsmål, Margareth. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 1. oktober 2011 #1048 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hva heter den tingen som henger ved siden av termometeret i badstuen og forteller hvor mye fuktighet det er der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. oktober 2011 #1049 Del Skrevet 1. oktober 2011 mener du Hygrometer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. oktober 2011 #1050 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg lurer på hvordan håret på armene VET når det skal slutte å vokse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vettel Skrevet 1. oktober 2011 #1051 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg lurer på hvordan håret på armene VET når det skal slutte å vokse? Den VET det ikke, det slites av fordi det er så tynt! Og har du gips på armen, så vokser det lengere, da det jo beskyttes der inne... ..og det var ikke jeg som hadde svaret, men min mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. oktober 2011 #1052 Del Skrevet 1. oktober 2011 Men hvorfor er alle hårene like lange da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. oktober 2011 #1053 Del Skrevet 1. oktober 2011 Og hvorfor har jeg så lange hår på armene? Sliter jeg ikke ut armene nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. oktober 2011 #1054 Del Skrevet 1. oktober 2011 Og hvorfor har jeg så lange hår på armene? Sliter jeg ikke ut armene nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LittleLies Skrevet 1. oktober 2011 #1055 Del Skrevet 1. oktober 2011 Kan man smitte seg selv?? Altså hvis man er syk og drikker av en vannflaske mens man har influensa og siden drikker av den igjen når man er frisk ? Jeg har hørt at man bør bytte tannkost etter sykdom. Hvorfor gjør gamle damer stemmen sin ekstra skjelvete når de skal synge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. oktober 2011 #1056 Del Skrevet 1. oktober 2011 Gamle damer er glemske. Kanskje de glemmer å slå av vibratoren, før de går ut? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 1. oktober 2011 #1057 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg lurer på om jeg kommer til å være singel lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 1. oktober 2011 #1058 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg lurer på om jeg kommer til å være singel lenge? Bare i 4 år til. Etter at man passerer 30 er man nemlig enslig (påstod de i et radioprogram for et par år siden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #1059 Del Skrevet 2. oktober 2011 Dette er et spørsmål som er skikkelig flaut å stille, for jeg er ganske sikker på at alle andre enn meg vet svaret: Når man svare på konkurranser via sms, må man da skrive navn og adresse etter svaret, eller finner de det ut selv via gule sider eller noe? Noen ganger står det at man skal oppgi navn og adresse, noen ganger ikke. Hva gjør man liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille-lure Skrevet 2. oktober 2011 #1060 Del Skrevet 2. oktober 2011 etter hva jeg har skjønt så tar dem kontakt med deg du skulle være en av de som vinner. Dem ringer vel opp tlfnr ditt tenker jeg. hvis ikke så er det vel de gangene du skal lege igjen adresse osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå