AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #981 Del Skrevet 9. september 2011 I flukten fra dyreskogen var det en mann som hadde alle stemmene Tuller du?? Jeg elsker den serien, og tenkte aldri over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. september 2011 #982 Del Skrevet 9. september 2011 jeg lurer på hva som er forskjellen på "kanskje" og " kanskje ikke" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #983 Del Skrevet 9. september 2011 Hvorfor har mann tannverk samme etter man har borret og fylt igjen hullet? Da skal jo problemet egentlig være borte. Au! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #984 Del Skrevet 9. september 2011 Hva er forskjellen på hendte og skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. september 2011 #985 Del Skrevet 9. september 2011 jeg lurer på hva som er forskjellen på "kanskje" og " kanskje ikke" Positivt og negativ helning i svaret.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 9. september 2011 #986 Del Skrevet 9. september 2011 jeg lurer på hva som er forskjellen på "kanskje" og " kanskje ikke" Kanskje gir rom for håp. Kanskje ikke gir håp om å slippe. Er det motsatte av riksdekkende riksflekkete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. september 2011 #987 Del Skrevet 9. september 2011 mmmmmhm, det er som dere sier, positivt og negativ hellning av ordet... synes bare det er litt rart at man ofte kan svare både kanskje, og kanskje ikke, til samme spm, også betyr det det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 9. september 2011 #988 Del Skrevet 9. september 2011 Hvordan drar kroppen nytte av mais? For hvis vi ikke tygger den godt kommer den jo hel ut igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 9. september 2011 #989 Del Skrevet 9. september 2011 Hvordan drar kroppen nytte av mais? For hvis vi ikke tygger den godt kommer den jo hel ut igjen... Har jeg også lurt på! Endel kornsorter kommer også like hele ut igjen. Er man blakk så kan man nesten bake et nytt brød 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 9. september 2011 #990 Del Skrevet 9. september 2011 Har jeg også lurt på! Endel kornsorter kommer også like hele ut igjen. Er man blakk så kan man nesten bake et nytt brød Hahahahah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. september 2011 #991 Del Skrevet 9. september 2011 Nå som de putter bilder på røykpakkene, hvorfor ikke ha bilde av fete folk på chipsposene, slaktere på kjøttvarene, bilder av torturerte dyr på kosmetiske produkter, bilulykker på spritflaskene, hjemløse på strømregninga og korrupte politikere på ligninga? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 9. september 2011 #992 Del Skrevet 9. september 2011 Nå som de putter bilder på røykpakkene, hvorfor ikke ha bilde av fete folk på chipsposene, slaktere på kjøttvarene, bilder av torturerte dyr på kosmetiske produkter, bilulykker på spritflaskene, hjemløse på strømregninga og korrupte politikere på ligninga? "Stjålet" en status fra Facebook nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 9. september 2011 #993 Del Skrevet 9. september 2011 Hvordan drar kroppen nytte av mais? For hvis vi ikke tygger den godt kommer den jo hel ut igjen... Særlig gamere kan nyttiggjøre seg dette, i og med at de kan øve seg på å skyte med maskingevær mens de har dopause fra spillet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. september 2011 #994 Del Skrevet 9. september 2011 "Stjålet" en status fra Facebook nå ja, men jeg likte den så godt! det er jo helt sant..jeg har bare ikke tenkt over det før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 9. september 2011 #995 Del Skrevet 9. september 2011 Særlig gamere kan nyttiggjøre seg dette, i og med at de kan øve seg på å skyte med maskingevær mens de har dopause fra spillet. Ekte gamere tar ikke pause bare fordi de må på do. Her snakker vi bleie eller stol med strategisk hull i + bøtte under http://images.cheezburger.com/completestore/2010/12/3/5f0db23b-5c9d-4ee0-8cf7-d0547689e2d4.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. september 2011 #996 Del Skrevet 20. september 2011 Er John Mayer rocker? Jeg har et av albumene hans, og det er bare ballader på den http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10038628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#sober# Skrevet 20. september 2011 #997 Del Skrevet 20. september 2011 Er det mulig å blåse opp en ballong under vann..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 20. september 2011 #998 Del Skrevet 20. september 2011 Ingen problem, men jeg tror havfruene bruker silikon eller saltvann, ellers vil de slite med å komme til bunns i saker og ting. Tror du flaggermus som lever av frukt får ekstra framdrift av tarmgass - omtrent som et jetfly? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #999 Del Skrevet 20. september 2011 Nå som de putter bilder på røykpakkene, hvorfor ikke ha bilde av fete folk på chipsposene, slaktere på kjøttvarene, bilder av torturerte dyr på kosmetiske produkter, bilulykker på spritflaskene, hjemløse på strømregninga og korrupte politikere på ligninga? Hva med bilde av en røykpakke på leverposteiboksene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. september 2011 #1000 Del Skrevet 20. september 2011 Hva med bilde av en røykpakke på leverposteiboksene? Why?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå