Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor kaller de det "edle deler"?

Fordi det dreier seg om familiejuvelene, vel?

Jeg klør på ballene. Kan jeg være gravør? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror Rune Hekkelstand var gjest i Nytt på Nytt (fortellerstemme i Drømmehagen), så.. det kommer vel litt an på?

Ja, men nå tenkte jeg mer på stemmen til figurer på barne-tv. Fortellerstemmer er vel nesten alltid voksne, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå tenkte jeg mer på stemmen til figurer på barne-tv. Fortellerstemmer er vel nesten alltid voksne, eller?

Jeg tror de er voksne. Det er de som regel i tegnefilmer hvertfall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på.... Hvis man ikke snyter seg eller plukker seg i nesa på veldig lenge. Blir den full eller vil busene komme ut av seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på.... Hvis man ikke snyter seg eller plukker seg i nesa på veldig lenge. Blir den full eller vil busene komme ut av seg selv?

Det må da bli fullt, men at det detter ut etterhvert likevel. Hverfall når man er forkjølet, da renner det jo ustoppelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da bli fullt, men at det detter ut etterhvert likevel. Hverfall når man er forkjølet, da renner det jo ustoppelig.

Eller man kan dra dem inn..

*Ughh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller man kan dra dem inn..

*Ughh*

Nei, det er heller ikke lov. Man må la dem være der. Kanskje jeg skal prøve et par år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser du ut som en beklemt sennepsflaske i stereo... :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Nå må jeg gå og kaste sennepen i kjøleskapet mitt. :kjefte:

Endret av Nedfall
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj! Jeg likte sennep frem til nå :kjefte:

Det er jo bare å se på en liten unge som ikke ordner det selv og foreldrene ikke er så nøye. Ja, det tyter ut.....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva det store oppstyret var med den fotballkampen som gikk på "feil" kanal. Alle klagde på at det var en betal-kanal, men ingen kanaler er jo gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hva det store oppstyret var med den fotballkampen som gikk på "feil" kanal. Alle klagde på at det var en betal-kanal, men ingen kanaler er jo gratis.

Det var sånn betale-mer-kanal. Syns fotball kunne gått på sånne kanaler hele tiden jeg :sjenert:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sånn betale-mer-kanal. Syns fotball kunne gått på sånne kanaler hele tiden jeg :sjenert:

Jeg synes all sport burde gå på egne sportskanaler! :Nikke:

Hvem bestemte at symbolene for hjerte og stjerne skulle se ut som de gjør, og hvorfor akkurat slik? De er jo ikke akkurat lik ekte stjerner eller hjerter. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan hun eller han som fant på å strikke første gang fant ut at det var noe man kunne gjøre med garnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bestemte at symbolene for hjerte og stjerne skulle se ut som de gjør, og hvorfor akkurat slik? De er jo ikke akkurat lik ekte stjerner eller hjerter. :vetikke:
Sikkert sånne der standardiseringspamper i EU. Men mitt mer naturtro valentineskort falt ikke i smak:

th_vallentain.jpg

Jeg lurer på hvordan hun eller han som fant på å strikke første gang fant ut at det var noe man kunne gjøre med garnet...
Det begynte sikkert som en kjempediger, men varm og god floke...

Hvorfor får ikke ordet såpeskummel bli med alle de andre orda i rettskrivningsordboka?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...