Kamikatze Skrevet 4. september 2011 #961 Del Skrevet 4. september 2011 Hvorfor kaller de det "edle deler"? Fordi det dreier seg om familiejuvelene, vel? Jeg klør på ballene. Kan jeg være gravør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. september 2011 #962 Del Skrevet 4. september 2011 Tror Rune Hekkelstand var gjest i Nytt på Nytt (fortellerstemme i Drømmehagen), så.. det kommer vel litt an på? Ja, men nå tenkte jeg mer på stemmen til figurer på barne-tv. Fortellerstemmer er vel nesten alltid voksne, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 4. september 2011 #963 Del Skrevet 4. september 2011 Ja, men nå tenkte jeg mer på stemmen til figurer på barne-tv. Fortellerstemmer er vel nesten alltid voksne, eller? Jeg tror de er voksne. Det er de som regel i tegnefilmer hvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. september 2011 #964 Del Skrevet 5. september 2011 Eg trur ofte det er barn. Ser i alle fall slik ut på namna som kjem opp på rulleteksten. Enkelte av dei er barn av div. skodespelarar osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. september 2011 #965 Del Skrevet 5. september 2011 I flukten fra dyreskogen var det en mann som hadde alle stemmene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #966 Del Skrevet 5. september 2011 Lurer på.... Hvis man ikke snyter seg eller plukker seg i nesa på veldig lenge. Blir den full eller vil busene komme ut av seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. september 2011 #967 Del Skrevet 5. september 2011 Lurer på.... Hvis man ikke snyter seg eller plukker seg i nesa på veldig lenge. Blir den full eller vil busene komme ut av seg selv? Det må da bli fullt, men at det detter ut etterhvert likevel. Hverfall når man er forkjølet, da renner det jo ustoppelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 5. september 2011 #968 Del Skrevet 5. september 2011 Det må da bli fullt, men at det detter ut etterhvert likevel. Hverfall når man er forkjølet, da renner det jo ustoppelig. Eller man kan dra dem inn.. *Ughh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #969 Del Skrevet 5. september 2011 Eller man kan dra dem inn.. *Ughh* Nei, det er heller ikke lov. Man må la dem være der. Kanskje jeg skal prøve et par år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 5. september 2011 #970 Del Skrevet 5. september 2011 Nei, det er heller ikke lov. Man må la dem være der. Kanskje jeg skal prøve et par år? Ta deg ut. Her går de inn i tørkepapiret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 5. september 2011 #971 Del Skrevet 5. september 2011 Akkurat nå lurer jeg på hvorfor det er så mange edderkopper på rommet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. september 2011 #972 Del Skrevet 5. september 2011 Lurer på.... Hvis man ikke snyter seg eller plukker seg i nesa på veldig lenge. Blir den full eller vil busene komme ut av seg selv? Da ser du ut som en beklemt sennepsflaske i stereo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 5. september 2011 #973 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Da ser du ut som en beklemt sennepsflaske i stereo... Takk! Nå må jeg gå og kaste sennepen i kjøleskapet mitt. Endret 5. september 2011 av Nedfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 6. september 2011 #974 Del Skrevet 6. september 2011 Da ser du ut som en beklemt sennepsflaske i stereo... Æsj! Jeg likte sennep frem til nå Det er jo bare å se på en liten unge som ikke ordner det selv og foreldrene ikke er så nøye. Ja, det tyter ut..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #975 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg lurer på hvordan en person som er døv og blind lærer seg blindeskrift.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 7. september 2011 #976 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg lurer på hva det store oppstyret var med den fotballkampen som gikk på "feil" kanal. Alle klagde på at det var en betal-kanal, men ingen kanaler er jo gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 7. september 2011 #977 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg lurer på hva det store oppstyret var med den fotballkampen som gikk på "feil" kanal. Alle klagde på at det var en betal-kanal, men ingen kanaler er jo gratis. Det var sånn betale-mer-kanal. Syns fotball kunne gått på sånne kanaler hele tiden jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. september 2011 #978 Del Skrevet 9. september 2011 Det var sånn betale-mer-kanal. Syns fotball kunne gått på sånne kanaler hele tiden jeg Jeg synes all sport burde gå på egne sportskanaler! Hvem bestemte at symbolene for hjerte og stjerne skulle se ut som de gjør, og hvorfor akkurat slik? De er jo ikke akkurat lik ekte stjerner eller hjerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. september 2011 #979 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg lurer på hvordan hun eller han som fant på å strikke første gang fant ut at det var noe man kunne gjøre med garnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 9. september 2011 #980 Del Skrevet 9. september 2011 Hvem bestemte at symbolene for hjerte og stjerne skulle se ut som de gjør, og hvorfor akkurat slik? De er jo ikke akkurat lik ekte stjerner eller hjerter. Sikkert sånne der standardiseringspamper i EU. Men mitt mer naturtro valentineskort falt ikke i smak: Jeg lurer på hvordan hun eller han som fant på å strikke første gang fant ut at det var noe man kunne gjøre med garnet...Det begynte sikkert som en kjempediger, men varm og god floke... Hvorfor får ikke ordet såpeskummel bli med alle de andre orda i rettskrivningsordboka? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå