Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det ikke nødvendig nå til dags? Mener du at dagens skjørt funker med høy stang på sykkelen? Eller ved det et hint om at moderne damer bruker bukser når de sykler?

Og proffsyklister bruker vel sykkeltighs uansett kjønn? Da faller jo skjørtproblematikken bort.

Jeg synes bare det høres litt gammeldags ut med et slikt skille, ikke noe hint om noe som helst.

Det jeg mente var at siden guttesykler har mer stabil ramme (som du selv skrev) så må det vel være å foretrekker for både kvinnelige og mannlige proffsyklister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hvorfor får jeg en stor blek flekk rett ved toppen av rumpesprekken når jeg tar solarium??? IKKE pent....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får jeg en stor blek flekk rett ved toppen av rumpesprekken når jeg tar solarium??? IKKE pent....

Det får alltid jeg også. Merkelig. Er det ikke pigmenter der? Blir ikke brent heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Swipper

Hvorfor trenger damer egentlig pupper? Tenker på at de skal vokse og stå ut fra kroppen. Se bort i fra amming. Mannfolka klarer seg jo bra uten at de skal bli så store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være fordi halebenet ditt trykker ned i solsengen din. Det er anbefalt å flytte litt på seg når man tar sol, for å unngå dette. Mange får det også på skulderbladene og albuene, av samme grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor trenger damer egentlig pupper? Tenker på at de skal vokse og stå ut fra kroppen. Se bort i fra amming. Mannfolka klarer seg jo bra uten at de skal bli så store.

ehhh.. pga amming.

Grunnen til at mannfolk ikke trenger det, er fordi de ikke skal produsere melk.. Kan ikke se bort fra amming!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

ehhh.. pga amming.

Grunnen til at mannfolk ikke trenger det, er fordi de ikke skal produsere melk.. Kan ikke se bort fra amming!

Hva er da grunnen til at jenter med flate pupper kan amme?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en "ofisiell" side av knekkebrødet som "alle" har pålegget på? I såfall, hvilken side er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en "ofisiell" side av knekkebrødet som "alle" har pålegget på? I såfall, hvilken side er det?

Jeg tror det er den siden med størst hull. Den bruker jeg for at pålegget skal få bedre feste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er den siden med størst hull. Den bruker jeg for at pålegget skal få bedre feste :)

:sjokkert: nei nei nei nei, smører du knekkebrødet på feil side? :fy_fy:

Og til deg som lurte på hvorfor kvinner har bryster:

Man kan ikke se bort fra brystvevet som skal produsere melk. Menn har det samme materialet for å lage melk, de bare mangler hormonene som starter prosessen. Kvinner med helt flate bryst vil fremdeles kunne produsere melk, men de kan kanskje ha problemer med mengen?

Med andre ord: kvinnfolk har pupper fordi de skal amme.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I værmeldingene så er alt nord og sør i fra stadt(?).. Hvor er det?? :klo:

Stad ligger i Sogn og Fjordane.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til deg som lurte på hvorfor kvinner har bryster:

Man kan ikke se bort fra brystvevet som skal produsere melk. Menn har det samme materialet for å lage melk, de bare mangler hormonene som starter prosessen. Kvinner med helt flate bryst vil fremdeles kunne produsere melk, men de kan kanskje ha problemer med mengen?

Med andre ord: kvinnfolk har pupper fordi de skal amme.

Nei, amming, bryststørrelse og melkemengde har ingen sammenheng. Egentlig trenger ikke kvinner bryster for å amme, det hadde holdt med vorten. (Og melkekjertlene selvsagt) Bare se på andre pattedyr, de har ikke bryster, men klarer å die.

En teori jeg har lest på hvorfor kvinner har bryster går på seksuell tenning. Når man reiste seg opp på to bein, var ikke rumpa lenger så fremtredende så da utviklet vi bryster.

Endret av Iah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor jeg plutselig får hvite føflekker. Altså en eller annen pigmentforandring som gjør at jeg får noen kritthvite prikker på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også lurer jeg på hvorfor Märtha Louise ikke heter Prinsesse Märtha Louise fru Behn, når søstra til Kongen heter Prinsesse Astrid fru Ferner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Også lurer jeg på hvorfor Märtha Louise ikke heter Prinsesse Märtha Louise fru Behn, når søstra til Kongen heter Prinsesse Astrid fru Ferner

Har ikke Märtha Louise sagt fra seg prinsessetittelen da?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Märtha Louise sagt fra seg prinsessetittelen da?

Hmm.. kanskje.. men hvorfor heter hun ikke Märtha Louise Behn da? Hvis man ikke er prinsesse må man vel ha etternavn?? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. kanskje.. men hvorfor heter hun ikke Märtha Louise Behn da? Hvis man ikke er prinsesse må man vel ha etternavn?? :klo:

Jeg tror kongen bestemte at hun kunne beholde prinsesssetittelen, men at hun ikke kan kalle seg Hennes kongelige høyhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor har hun ikke "fru Behn" med slik som Ragnhild eller Astrid eller hvem det nå var...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker den "flateste" siden, slik at pålegget ikke skal samle seg i svære klumper i de store hullene, men bli spredd jevnt :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...