Capricorn Skrevet 21. juni 2011 #821 Del Skrevet 21. juni 2011 Finnes Gøysaft fortsatt? Og hvor kjøpes? Ja, de har mange forskjellige på Meny. Minte meg på at jeg må ha et glass. Ble tørst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 21. juni 2011 #822 Del Skrevet 21. juni 2011 TAKK! Håper de fortsatt har bringebær, husker jeg digga den som liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. juni 2011 #823 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg lurer litt på hvor all skepsisen til islam kommer fra... Ja, skjønner at noen er redde for ting som er fremmed for dem, men hvorfor akkurat islam og ikke feks budhismen? Også lurer jeg på hvorfor noen (eks innvandrere) skjæres over én kam? Det er mange eksempler både på KG, i media og andre steder, hvor hvis én innvandrer gjør noe galt, får folk en oppfatning av at alle gjør det? Bare en tanke... Kødder du? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 21. juni 2011 #824 Del Skrevet 21. juni 2011 Dersom tomat egentlig er en frukt, kan vi kalle tomatjuice "smoothie"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 22. juni 2011 #825 Del Skrevet 22. juni 2011 Dersom tomat egentlig er en frukt, kan vi kalle tomatjuice "smoothie"? Så du også på Radioresepsjonen i går? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 22. juni 2011 #826 Del Skrevet 22. juni 2011 Dersom tomat egentlig er en frukt, kan vi kalle tomatjuice "smoothie"? Pleier du å kalle eplejuice for smoothie? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 22. juni 2011 #827 Del Skrevet 22. juni 2011 Hvorfor er det så mange enebarn i Hotel Cæsar? Akkurat nå er jo alle de "unge" enebarn... Tilfeldig eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 22. juni 2011 #828 Del Skrevet 22. juni 2011 Så du også på Radioresepsjonen i går? Nei, en halvsprø finne spurte meg for ett år siden og det plager meg med jevne mellomrom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 22. juni 2011 #829 Del Skrevet 22. juni 2011 Nei, en halvsprø finne spurte meg for ett år siden og det plager meg med jevne mellomrom. Ok. De grublet på det på Radioresepsjonen også så du og finnen er ikke de eneste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. juni 2011 #830 Del Skrevet 22. juni 2011 Lurer på hvofor folk som er veldig opptatt av når skatteoppgjøret kommer, og når pengene kommer ikke har klart å lese en av de "5" artiklene pr avis som handler om det, og spør og spør og spør "Hvorfor har ikke jeg fått min. Betyr det at jeg får til høsten?", selv om man allerede har svar mange andre i samme tråd på akkurat det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 23. juni 2011 #831 Del Skrevet 23. juni 2011 Når kommer skatteoppgjøret? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. juni 2011 #832 Del Skrevet 23. juni 2011 Hflbx:&&:tl&"(giv j;4&?,$<!\!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 26. juni 2011 #833 Del Skrevet 26. juni 2011 Hvorfor får man sanger på hjernen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. juni 2011 #834 Del Skrevet 26. juni 2011 Hvorfor har guttesyklene høy stang? Må jo være verst for gutta å falle ned på den stange og få "bjelleklang"? Hvorfor har dette med gutte- og jentesykler fortsatt, hvorfor ikke en unisexsykkel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. juni 2011 #835 Del Skrevet 26. juni 2011 Hvorfor har guttesyklene høy stang? Må jo være verst for gutta å falle ned på den stange og få "bjelleklang"? Hvorfor har dette med gutte- og jentesykler fortsatt, hvorfor ikke en unisexsykkel? Trur damesyklane er forma slik for at det skal gå an å sykle med skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 26. juni 2011 #836 Del Skrevet 26. juni 2011 Hvorfor har guttesyklene høy stang? Må jo være verst for gutta å falle ned på den stange og få "bjelleklang"? Hvorfor har dette med gutte- og jentesykler fortsatt, hvorfor ikke en unisexsykkel? Fordi guttesykkelvarianten er det som gir mest stabil ramme i forhold til tykkelse/vekt på ramma. Damemodellene har man ofret litt styrke og stabilitet for at det skal gå an å bruke skjørt. Som ivrig skjørtbruker vil i alle fall ikke jeg ha noen unisexvariant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. juni 2011 #837 Del Skrevet 26. juni 2011 Trur damesyklane er forma slik for at det skal gå an å sykle med skjørt Jo, men nå til dags er det ikke like nødvendig, synes jeg da. Nå sykler jeg bare om jeg må da, så jeg er kanskje ikke kvalifisert til å uttale meg. Fordi guttesykkelvarianten er det som gir mest stabil ramme i forhold til tykkelse/vekt på ramma. Damemodellene har man ofret litt styrke og stabilitet for at det skal gå an å bruke skjørt. Som ivrig skjørtbruker vil i alle fall ikke jeg ha noen unisexvariant. Så proffe damesyklister bruker guttesykkel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 26. juni 2011 #838 Del Skrevet 26. juni 2011 Jo, men nå til dags er det ikke like nødvendig, synes jeg da. Nå sykler jeg bare om jeg må da, så jeg er kanskje ikke kvalifisert til å uttale meg. Så proffe damesyklister bruker guttesykkel? Hvorfor er det ikke nødvendig nå til dags? Mener du at dagens skjørt funker med høy stang på sykkelen? Eller ved det et hint om at moderne damer bruker bukser når de sykler? Og proffsyklister bruker vel sykkeltighs uansett kjønn? Da faller jo skjørtproblematikken bort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 27. juni 2011 #839 Del Skrevet 27. juni 2011 Når man bestiller indisk take-out så er det ofte noen riskorn som er røde, og igår fikk vi også noen riskorn som var gule. Har de en gryte med røde riskorn og en med gule, som de rører sammen med den vanlige? gjøres det kun fordi det ser pent ut, eller er det faktisk smak i fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 27. juni 2011 #840 Del Skrevet 27. juni 2011 Som ivrig skjørtbruker vil i alle fall ikke jeg ha noen unisexvariant. Godt å høre at det ikke bare er meg. Sist jeg skulle kjøpe sykkel så slet jeg med å finne en som var skjørtevennlig, uten å være alt for damete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå