Mynona Skrevet 15. juni 2011 #801 Del Skrevet 15. juni 2011 Er månen på motsatt side av solen?? Jeg tenkte jeg skulle gå ut å lokalisere månen for å se på formørkelsen, men finner den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 15. juni 2011 #802 Del Skrevet 15. juni 2011 Mynona: Har den stått opp der du bor da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. juni 2011 #803 Del Skrevet 15. juni 2011 Ehh, neei.. kanskje det er det som er problemet.. Faktaboks fra VG Måneformørkelse onsdag 15. juni Klokken 21.22: Totaliteten begynner Klokken 22.23: Månen står opp i Oslo Klokken 22.42: Månen står opp i Stavanger Klokken 22.59: Månen står opp i Bergen Klokken 23.02: Delvis fase Klokken 23.36: Månen står opp i Trondheim Klokken 00.02: Måneformørkelsen er over Hmm... Men det er noen høye trær i åsen her, så tror jeg tar meg en kjøretur opp åsen, så kan jeg se om jeg sern i horisonten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 15. juni 2011 #804 Del Skrevet 15. juni 2011 Er månen på motsatt side av solen?? Jeg tenkte jeg skulle gå ut å lokalisere månen for å se på formørkelsen, men finner den ikke Nei, månen er akkurat nå på motsatt side av jorden i forhold til solen. Om du sto på månens overflate, kunne du ikke sett solen (eller ihvertfall bare den delen som var rundt jorden). Månen skal stå i sørøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 20. juni 2011 #805 Del Skrevet 20. juni 2011 Så Charlies Angels i går. Hvorfor får ingen se Charlie? Har det kommet frem i noen av filmene eller serien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 20. juni 2011 #806 Del Skrevet 20. juni 2011 Hvor mange filmer av Charlie's angels er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 20. juni 2011 #807 Del Skrevet 20. juni 2011 Hvor mange filmer av Charlie's angels er det? Tror ikke det er mer enn to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. juni 2011 #808 Del Skrevet 20. juni 2011 Men det gikk en hel serie på 70 tallet (med Farrah Fawcet vetu). Husker den gikk på TV3 en gang på sent 90-tall eller tidlig 00-tall. Var sikkert 4-5 sesonger - men jeg skjønte heller ikke hvorfor man ikke skulle få se han. Men han er vel hemmelig agent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 20. juni 2011 #809 Del Skrevet 20. juni 2011 Ok, takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. juni 2011 #810 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvorfor lukter det så vondt av hunder når de er våte? gjelder dette alle dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 21. juni 2011 #811 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvorfor lukter det så vondt av hunder når de er våte? gjelder dette alle dyr? Nei, ikke katter hvertfall. Syns min katt lukter frisk og godt når han har vært ute i regnet. Hunder lukter hakket bedre hvis de blir badet ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #812 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg lurer på hvor lenge øreverk pleier å vare?!?! ""##¤=?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pzzt Skrevet 21. juni 2011 #813 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg lurer på hvor lenge øreverk pleier å vare?!?! ""##¤=?! Begge gangene jeg har hatt det har det blitt borte etter en ukes tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smørbukk Skrevet 21. juni 2011 #814 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg lurer litt på hvor all skepsisen til islam kommer fra... Ja, skjønner at noen er redde for ting som er fremmed for dem, men hvorfor akkurat islam og ikke feks budhismen? Også lurer jeg på hvorfor noen (eks innvandrere) skjæres over én kam? Det er mange eksempler både på KG, i media og andre steder, hvor hvis én innvandrer gjør noe galt, får folk en oppfatning av at alle gjør det? Bare en tanke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 21. juni 2011 #815 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg lurer litt på hvor all skepsisen til islam kommer fra... Ja, skjønner at noen er redde for ting som er fremmed for dem, men hvorfor akkurat islam og ikke feks budhismen? fordi at buddhister ikke akuratt er kjent for å blåse selv selv og andre opp i luften? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. juni 2011 #816 Del Skrevet 21. juni 2011 Nei, ikke katter hvertfall. Syns min katt lukter frisk og godt når han har vært ute i regnet. Hunder lukter hakket bedre hvis de blir badet ofte. Men altså hunder lukter vondt når de er våte uansett om de er blitt badet, vært i regnet eller badet i havet. De lukter ikke møkkete, men våt hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 21. juni 2011 #817 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvorfor er det så støvete her i leiligheten, selv en dag etter har jeg tørket støv sist? Hvilke faktorer spiller inn? Er mye mer støvete her enn på det forrige stedet jeg bodde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 21. juni 2011 #818 Del Skrevet 21. juni 2011 I værmeldingene så er alt nord og sør i fra stadt(?).. Hvor er det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 21. juni 2011 #819 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvorfor lukter det så vondt av hunder når de er våte? gjelder dette alle dyr? Hunden vår lukter heller ikke vondt når hun er våt. Det kan være fordi at hun har en silkeaktig pels som dårlig lukt ikke setter seg i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 21. juni 2011 #820 Del Skrevet 21. juni 2011 Finnes Gøysaft fortsatt? Og hvor kjøpes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå