AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #761 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvorfor har den Blå Stratos-kua mannestemme? Det er mange som tror at stratoskua er en stut, pga horna, vet du.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 8. juni 2011 #762 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvorfor har den Blå Stratos-kua mannestemme? Kanskje fordi kua er en okse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. juni 2011 #763 Del Skrevet 8. juni 2011 Kanskje fordi kua er en okse? Men ho har jo jur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 8. juni 2011 #764 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvordan vet ibux'en hvor jeg har vondt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 8. juni 2011 #765 Del Skrevet 8. juni 2011 Men ho har jo jur Tvekjønnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 8. juni 2011 #766 Del Skrevet 8. juni 2011 Hvordan vet ibux'en hvor jeg har vondt? Tror jeg vet det. Ibuxen vet ikke det. Den virker overalt. Har du vondt flere steder virker den også flere steder. Noen smertestillende er "flinkere" enn andre til å komme seg rundt i kroppen. Da jeg lå med morfin fikk jeg også paracet hver dag. Syns det var litt smør på flesk og spurte hvorfor. Det er fordi Paraceten leder morfinen rundt i kroppen så den kommer lettere til. Eller noe i den duren....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. juni 2011 #767 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Hvordan vet ibux'en hvor jeg har vondt? Det er jo derfor man har den kremen: Hvorfor behandle hele kroppen. Endret 9. juni 2011 av Mynona-83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #768 Del Skrevet 9. juni 2011 Er det større sjangse for å bli stoppa i tollen hvis man tar ferge på hjemveien? Versus å kjøre rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. juni 2011 #769 Del Skrevet 9. juni 2011 Hva står FML for? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 9. juni 2011 #770 Del Skrevet 9. juni 2011 Hva står FML for? Fuck my life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. juni 2011 #771 Del Skrevet 9. juni 2011 Fuck my life Aaahh.. Trodde det var noe positivt jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #772 Del Skrevet 9. juni 2011 Hvor langt kan kjønnshår bli ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #773 Del Skrevet 9. juni 2011 Kanskje fordi kua er en okse? Enda en som tror det er en okse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. juni 2011 #774 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvorfor virker ikke koffein på meg? Ikke engang Redbull har noen som helst virkning... Jeg har ikke drukket så mye kaffe eller Cola at jeg er immun, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 10. juni 2011 #775 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvorfor virker ikke koffein på meg? Ikke engang Redbull har noen som helst virkning... Jeg har ikke drukket så mye kaffe eller Cola at jeg er immun, nei. Dette har jeg også lurt på. Drikker jeg kaffe etter 16-17, kan jeg bare glemme å få sove. Noen jeg kjenner får ikke sove hvis de ikke drikker kaffe frem til de legger seg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pzzt Skrevet 10. juni 2011 #776 Del Skrevet 10. juni 2011 Er det større sjangse for å bli stoppa i tollen hvis man tar ferge på hjemveien? Versus å kjøre rundt. Etter min statestikk, ja. Hvis du virkelig ikke vil bli stoppet, så bytter de vakt 16.00. Da slipper "alle" igjennom og "ingen" blir sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 10. juni 2011 #777 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvorfor virker ikke koffein på meg? Ikke engang Redbull har noen som helst virkning... Jeg har ikke drukket så mye kaffe eller Cola at jeg er immun, nei. Nå drikker ikke jeg kaffe, men koffein generelt har ingen til minimal effekt på meg. Så dette lurer jeg også på. Jeg lurer på om barn har rosinhud når de blir født, de har jo ligget i vann i 9 måneder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. juni 2011 #778 Del Skrevet 10. juni 2011 Nå drikker ikke jeg kaffe, men koffein generelt har ingen til minimal effekt på meg. Så dette lurer jeg også på. Jeg lurer på om barn har rosinhud når de blir født, de har jo ligget i vann i 9 måneder.. Kanskje ikke rosinhud, men de kan være litt skrukkete. Sikkert forskjellig fra baby til baby, min var ikke skrukkete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. juni 2011 #779 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg lurer på hvorfor det kommer forskjellige lyder fra fly mens man er oppe i lufta. Man kan fly ganske stille en periode, også plutselig kommer det masse støy utenfra (tror jeg), og så plutselig blir det veldig stille igjen. Når det blir veldig stille er jeg alltid litt redd for at motorne sluttet å virke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 11. juni 2011 #780 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg lurer på hvorfor det kommer forskjellige lyder fra fly mens man er oppe i lufta. Man kan fly ganske stille en periode, også plutselig kommer det masse støy utenfra (tror jeg), og så plutselig blir det veldig stille igjen. Når det blir veldig stille er jeg alltid litt redd for at motorne sluttet å virke Det må være hvordan vind og vær er akkurat der man flyr kanskje? Jeg blir veldig ukonsentrert i fly. Klarer ikke å få med meg en film eller lese. Er ikke reisefeber siden jeg er sånn på vei hjem også. Kan det være noe med lufttrykket? Er det bare jeg som er sånn i fly? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå