Gjest Valiant Skrevet 2. mars 2011 #501 Del Skrevet 2. mars 2011 hvorfor går det svenske landslaget i langren i hvit når flagget er blått og gult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 3. mars 2011 #502 Del Skrevet 3. mars 2011 Hvor kommer alt snørret fra når man er forkjølet? Tror vi må ha et hulrom inni hjernen hvor det lagres, og produseres litervis. Snørrsenteret, rett bak lillehjernen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 3. mars 2011 #503 Del Skrevet 3. mars 2011 Potteplanten min har levd i 15 år kun på vann. Samme jorda siden vi møttes, ingen næringstilskudd, ingen koseprat bortsett fra "jaså er du tørst igjen". Hvordan går det an? WOOW, du er GOD!! Åssen har du greid det?! Beklager at jeg ikke har noe svar til deg, men jeg måtte bare si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #504 Del Skrevet 3. mars 2011 Hvor kommer alt snørret fra når man er forkjølet? Snørr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 4. mars 2011 #505 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Snørr AB: Ikke ødelegg en morsom tråd, da. Mynona83, jeg tror du har helt rett. Endret 4. mars 2011 av leirbål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 4. mars 2011 #506 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg lurer veldig på hvorfor jeg alltid begynner å nyse når jeg drikker appelsin juice eller spiser appelsiner/klementiner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 5. mars 2011 #507 Del Skrevet 5. mars 2011 Hvorfor havner alt fyllet i dundyna mi nederst i fotenden iløpet av et par netter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 5. mars 2011 #508 Del Skrevet 5. mars 2011 Hvorfor blir jeg så kald på hendene, ikke andre steder, når jeg taster på tastaturet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #509 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg lurer veldig på hvorfor jeg alltid begynner å nyse når jeg drikker appelsin juice eller spiser appelsiner/klementiner? En slags allergi, kanskje? Hvorfor havner alt fyllet i dundyna mi nederst i fotenden iløpet av et par netter?? Fordi dynen din er dårlig sydd sammen, slik at fyllet ikke holder seg der det skal. Hvor mye gull (karat) er det i VM-medaljene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dontknow Skrevet 5. mars 2011 #510 Del Skrevet 5. mars 2011 Hvorfor blir jeg så kald på hendene, ikke andre steder, når jeg taster på tastaturet? word Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #511 Del Skrevet 5. mars 2011 Hvorfor blir jeg så kald på hendene, ikke andre steder, når jeg taster på tastaturet? Tipper fordi armene dine ikke er parallelt med hendene dine, blodet renner nedover i armen, dårligere blodomløp = kaldere hender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #512 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg lurer på hva utflod egentlig har som funksjon? I og med at noen har naturlig lite og noen har naturlig mye. Renser skjeden for vagina. Lite eller mye, begge deler renser. De som går på p-piller får ofte mye mer. Må være det slimet som kommer av p-pillene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #513 Del Skrevet 5. mars 2011 Renser skjeden for vagina. Lite eller mye, begge deler renser. De som går på p-piller får ofte mye mer. Må være det slimet som kommer av p-pillene. HAHAHA herregud, jeg mente "RENSER SKJEDEN OG VAGINA" ikke for vagina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #514 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg er født 2 januar, venninnen min er født 27 desember, samme året. Kan jeg da si at jeg nesten er et år eldre enn henne, selv om vi begge er samme årgang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 6. mars 2011 #515 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg er født 2 januar, venninnen min er født 27 desember, samme året. Kan jeg da si at jeg nesten er et år eldre enn henne, selv om vi begge er samme årgang? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #516 Del Skrevet 6. mars 2011 Siden alef foran ord på arabisk gjør at ordet blir bestemt artikkel, betyr ikke det at den arabiske gudens navn blir "Lah"? A-Lah = Gud-en (The god) Lah = Gud (god) I-Lah betyr forresten "til gud" på arabisk. Er den arabiske gudens navn "Lah" og ikke "A-Lah"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitcat Skrevet 6. mars 2011 #517 Del Skrevet 6. mars 2011 HAHAHA herregud, jeg mente "RENSER SKJEDEN OG VAGINA" ikke for vagina Skjeden ER vagina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 6. mars 2011 #518 Del Skrevet 6. mars 2011 Tipper fordi armene dine ikke er parallelt med hendene dine, blodet renner nedover i armen, dårligere blodomløp = kaldere hender. Takk for svar! Det hørtes veldig logisk ut, jeg burde jo egentlig ha skjønt det selv, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest susannbr Skrevet 7. mars 2011 #519 Del Skrevet 7. mars 2011 Er det egentlig farlig å hoppe over pillefri uke på p-pillebrettet? Det mases jo om blodpropp osv.. men hva skjer om man velger å IKKE ha mensen på ei stund da? Hvor blir det av blodet liksom...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentina_93 Skrevet 7. mars 2011 #520 Del Skrevet 7. mars 2011 Mellom hver menstruasjon bygger livmorveggen seg opp for å tåle å ta i mot et befruktet egg. Når egget ikkke blir befruktet støtes denne veggen ut, og det er det som er menstruasjonen. Det er helt trygt å hoppe over sukkeruken, eller pillefriuke, men det anbefales å ikke gjøre det mer enn 3 måneder på rad og hvis du begynner å spotte (altså at det kommer små mengder blod), bør du begynne på sukkeuken med en gang. Det som skjer når du utsetter mensen er bare at denne veggen ikke støtes ut. Det er altså ikke noe lager av blod inni kroppen din. Men ikke alle tåler å utsette mensen, og får mellomblødninger og spotting. Så som sagt, da må du bare begynne på sukkeruken. Når du først har gått over uken kan du ta den når som helst. Du kan ikke ta den før du har tatt 21 piller etter forrige mens, men etter disse 3 ukene kan du ta den når som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå