Kara W Skrevet 3. februar 2011 #401 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg lurer på hvorfor noen tråder, tilsynelatende tilfeldig, forsvinner fra "mine innlegg" etter en stund. Det er snakk om tråder med vidt forskjellig antall innlegg, hvorav noen forsvinner etter kort tid, andre etter en lengre periode Jeg vet ikke om dette er riktig løsning, men har du sett på menyen som heter "Tidsperiode" øverst når du er inne på "Mine innlegg"? Jeg pleier å ha den på 24 mnd, men innimellom hopper den tilbake til 2mnd av seg selv, og da mister jeg alle tråder det er mer enn 2mnd siden postet i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. februar 2011 #402 Del Skrevet 3. februar 2011 Lurer på hvorfor man noen ganger svarer et spørsmål med "nei" også kommer svaret?? Som nå på frokost-tv. De spør hviket forbilde folk har, også svarer de f.eks moren sin. Videre spør de hvorfor og de svarer "nei, fordi hun er omsorgsfull og snill". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 3. februar 2011 #403 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg vet ikke om dette er riktig løsning, men har du sett på menyen som heter "Tidsperiode" øverst når du er inne på "Mine innlegg"? Jeg pleier å ha den på 24 mnd, men innimellom hopper den tilbake til 2mnd av seg selv, og da mister jeg alle tråder det er mer enn 2mnd siden postet i. Aha! Den stod på 2 måneder, gitt. Endret til 24. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 6. februar 2011 #404 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg lurer på om det finnes noen grense for hvor mange ganger i løpet av en dag ei tenåringsjente kan kikke seg i speilet? Jeg har nemlig både tenåringsjente og speil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 6. februar 2011 #405 Del Skrevet 6. februar 2011 Og jeg lurer på hva som skjer hvis kongen og dronninga sine førstefødte blir tvillinger - hvem får tronen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 6. februar 2011 #406 Del Skrevet 6. februar 2011 Og jeg lurer på hva som skjer hvis kongen og dronninga sine førstefødte blir tvillinger - hvem får tronen da? Det er jo som regel en av tvillingene som blir født litt før den andre Er det en av hvert kjønn løser det seg jo i noen tilfeller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 6. februar 2011 #407 Del Skrevet 6. februar 2011 Joda, men at et par minutter før tiden skal ha så mye å si.. nei det høres så gråsone ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 7. februar 2011 #408 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg lurer på hva som skjer hvis den førstefødte har for eksempel down syndrom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 7. februar 2011 #409 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg lurer på hva som skjer hvis den førstefødte har for eksempel down syndrom. Og gjerne enebarn. De må vel ha tenkt på at det kan skje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 7. februar 2011 #410 Del Skrevet 7. februar 2011 Kanskje vi skulle gått sammen om å skrive et brev til kongen sjæl og spørre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 7. februar 2011 #411 Del Skrevet 7. februar 2011 God idé Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spionrumpa Skrevet 7. februar 2011 #412 Del Skrevet 7. februar 2011 Om man er mannlig siamesisk tvilling og kun har en penis, blir det da både incest og onani om man tafser på seg selv da? Og kan man bli solbrent av midnattssola? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 7. februar 2011 #413 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg lurer på hva som skjer hvis den førstefødte har for eksempel down syndrom. Da blir det nok neste i arve rekkefølgen som overtar. (Kongen eller dronningens eldste søsken, eller deres barn igjen.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #414 Del Skrevet 7. februar 2011 Brenner et hus opp eller ned? :klø: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mauna Lee Skrevet 7. februar 2011 #415 Del Skrevet 7. februar 2011 Brenner et hus opp eller ned? :klø: Kanskje det kommer an på om brannen starter i kjellern eller på loftet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. februar 2011 #416 Del Skrevet 7. februar 2011 Kanskje det kommer an på om brannen starter i kjellern eller på loftet? Hva om brannen starter midt i huset da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. februar 2011 #417 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvorfor har asiatere på Border Security alltid med seg masse mat når de reiser? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 7. februar 2011 #418 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg tenkte akkurat på det samme som The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. februar 2011 #419 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvorfor har asiatere på Border Security alltid med seg masse mat når de reiser? Jeg tenkte akkurat på det samme som The Kitten Det lurer mannen min og jeg på og. Jeg har lagt merke til at når folk står lenge og venter på grønt før de kan krysse gata, tar de alltid et halvt skritt tilbake når det grønne kommer før de begynner og gå. Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mauna Lee Skrevet 8. februar 2011 #420 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva om brannen starter midt i huset da? I de fleste tilfeller er det sikkert litt over eller litt under midten. Hvorfor man man ikke vrenge en smultring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå