Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En annen hypotese var visst at noen skiller ut mer "tiltrekkende feromoner" enn andre. Jeg er sexy mao

Hehe, ja, ihvertfall myggsexy :fnise:

Det er det eneste logiske jeg har kommet frem til og. Men hvorfor stresser de livet av seg med å få tak i "lots of towles" sånn helt med en gang før det egentlig har startet. :klo: er vel for dramatikken i filmen.

Er nok mest for dramatikken, ja, men så starter jo ALLTID fødselen med at vannet går, på film :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva gjør egentlig DJ-er som Kygo og Avicii når de opptrer live? For meg ser det ut til at de bare henger bak miksebordet og veksler mellom å ta hodetelefonene av og på mens de strekker armen i været av og til. Noen ganger plukker de på noe på miksebordet, men det skjer jo ingenting med musikken når de gjør det? Musikken de spiller er jo ferdig laget fra før, den spilles jo ikke på instrumenter... Jeg bare skjønner ikke. Hvorfor opptrer de "live" i det hele tatt?

Antagelig samme grunn som når andre band har med en keyboardist (man kan bare spille av hele kompet fra synthen, og gå av scenen), eller band som har med en trommis, til tross for at de bruker trommemaskiner.

Show ?

Bingo.

Anonymous poster hash: 1c62f...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har man flyttet Nordfold og Sørfold opp i Nordland? Hadde det ikke vært naturlig å klumpe dem sammen med de andre foldene?

Vel Sørfold ligger utenfor Fauske, Nordfold ligger i Steigen. Hvorfor vet jeg ikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan fungerer trøtthetssensoren i biler? Hvorfor reagerer den aldri på meg, uansett hvor trøtt jeg er, men den virker på samboeren?

Hvor mange timer søvn trenger jeg for å være uthvilt? Stuptrøtt om morgenen, uansett om jeg har sovet 6 eller 9 timer.

Anonymous poster hash: 81b8e...503
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en myggmagnet. Hvorfor det? Hvorfor tiltrekkes mygg av meg? Noen som vet?

Du er kåt og seksuell. Mygg biter ikke mennesker med lite/ingen endorfiner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Du er kåt og seksuell. Mygg biter ikke mennesker med lite/ingen endorfiner :)

Wow

Nei, tror myggen tar feil, kanskje jeg har noe spesielt i blodet.

Endret av Badebuksa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel Sørfold ligger utenfor Fauske, Nordfold ligger i Steigen. Hvorfor vet jeg ikke

De vil ikke at vi skal finne ut av komplottet. Muhaha! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor får man 30 ml med øyebadevann? Hva bruker man så mye øyebadevann til?

Slik jeg har forstått det kan ikke åpnet pakke brukes mer enn én gang, og jeg bruker jo to dråper- ett i hvert øye?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slik jeg har forstått det kan ikke åpnet pakke brukes mer enn én gang, og jeg bruker jo to dråper- ett i hvert øye?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du vel heller kjøpe vanlige saltvannsdråper? Øyebad er mer for å skylle bort rusk eller søl fra øyet (og er ofte en del av førstehjelpssett), og da er det viktig å ha nok væske til dette formålet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da kan du vel heller kjøpe vanlige saltvannsdråper? Øyebad er mer for å skylle bort rusk eller søl fra øyet (og er ofte en del av førstehjelpssett), og da er det viktig å ha nok væske til dette formålet.

Sant. Synes de er store nok de også, men bedre. Bruker man virkelig hele 30ml øyebadevann i enkelte nødsituasjoner???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant. Synes de er store nok de også, men bedre. Bruker man virkelig hele 30ml øyebadevann i enkelte nødsituasjoner???

Mye mer enn det.  Hvis du får rødsprit i øyet f.eks. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg fått noe mer alvorlig enn kattehår på øyet, ville jeg nok brukt en hel sånn flaske - ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 ml er jo ikke mye. Jeg har denne i bilen. 15 minutter spraytid, 250 ml.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

30 ml er jo ikke mye. Jeg har denne i bilen. 15 minutter spraytid, 250 ml.

attachicon.gif20150619_104006.jpg

Har den samme bruksområde som øyebadevann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har den samme bruksområde som øyebadevann?

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Når mine fettere og kusiner får barn, hva kalles det slektforholdet mellom meg og dem?

Ingenting, men dine barn og deres barn blir tremeninger

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har frisører smaltalk på timeplanen?  Kan man ev ikke bli frisør dersom man er veldig sjenert?  Jeg evner ikke smaltalk, men alle frisører jeg har vært borti skravler ivei hele tiden de jobber.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...