Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! et trist spørsmål: er det noen andre alenemødre som ikke vet hva de skal gjøre i jula? Kanskje man kunne samles?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Har du barna hos deg, eller er det det at du er helt alene uten barn som er utfordringen?

Hvis du er alene uten barna ville jeg meldt meg som frivillig for et arrangement for fattige/husløse. Bymisjonen har et slikt arrangement her i Bergen.

Skrevet

Har du barna hos deg, eller er det det at du er helt alene uten barn som er utfordringen?

Hvis du er alene uten barna ville jeg meldt meg som frivillig for et arrangement for fattige/husløse. Bymisjonen har et slikt arrangement her i Bergen.

Jeg har gutten min med meg i år, men ingen stor familie. Vi brukte å feire med eksenes foreldre, men nå er ikke vi venner lenger. Forresten er jeg ikke fra Bergen. I fjor (første år som alenemor) feiret sønnenjul hos ekssvigerforeldre, jeg var på arbeid. Kanskje jeg kunne ordne det sånn i år også, men har lyst på noe spesielt.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg har gutten min med meg i år, men ingen stor familie. Vi brukte å feire med eksenes foreldre, men nå er ikke vi venner lenger. Forresten er jeg ikke fra Bergen. I fjor (første år som alenemor) feiret sønnenjul hos ekssvigerforeldre, jeg var på arbeid. Kanskje jeg kunne ordne det sånn i år også, men har lyst på noe spesielt.

Forslaget med Bymisjonen var for å vise at det finnes alternativer. Jeg vet at slikt finnes andre steder også.

Hva med venner og bekjente, er det noen der som feirer jul alene også? Kanskje det finnes flere som er alene som ikke egentlig har noen å feire med?

Eller hva med å tenke positivt: du og ditt barn lager til den beste julen ever. Dere skal lage dere noen nye tradisjoner og kanskje du kan få noen bekjente til å stille som nisse?

Skrevet (endret)

Eller hva med å tenke positivt: du og ditt barn lager til den beste julen ever. Dere skal lage dere noen nye tradisjoner og kanskje du kan få noen bekjente til å stille som nisse?

Endret av Moose

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...