Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en god dag-håndkrem til litt tørre hender og neglebånd som ikke gjør hendene oljete... uten å blakke meg fullstendig. Noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Shivani
Skrevet

Dr. Hauschka er god (på helsekost). Lukter godt og trekker raskt inn.

Litt dyrere er Clarins sin, men den er også god og trekker inn i en fei. Men personlig syns jeg Biotherm sin gir mykeste hender. Den er enda litt dyrere, men veldig drøy og hendene holder seg myke lenge (du trenger ikke å smøre og smøre...).

Noen alternativer iallefall.

Skrevet

Hand and nails fra intensive vaselin care er kjempe bra . Trekker godt inn i huden og klisser ikke

Skrevet

To kjappe svar der, tusen takk :)

Tar gjerne imot flere tips/flere som kan si seg enig med svarene ovenfor.

Skrevet

Jeg bruker Biotherm sin, veldig fornøyd med den! :)

Skrevet

Enig i at Clarins sin håndkrem er veldig bra.

Dersom du ønsker deg et rimeligere alternativ vil jeg gjerne anbefale HTH lotion. Den trekker raskt inn og gjør huden deilig myk uten å klisse. Ulempen er at den ikke lukter særlig godt, men lukten blir raskt borte etter at du har smurt deg.

Skrevet

Neutral, den er perfekt foran pcen, den klisser ikke og trekker rett inni huden.

Bruker den hver dag flere ganger om dagen. Tror en tube koster 35 på Vita.

Gjest Nefertiti
Skrevet

Vaseline Intensive Care Hand &Nail synes jeg er ganske grei. Trekker fort inn og blir ikke oljete. Er ikke noe dyr heller.

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare et tips om en du IKKE må kjøpe :blunke: Håndkremen fra Vichy! Jeg har vært veldig fornøyd med de produktene jeg har brukt fra Vichy, men håndkremen er skikkelig feit, og hendene blir skikkelig klissete.

Skrevet

Jeg synes Clarins sin er super! Har en på jobben og en hjemme. Vaseline Intensive Care fungerer ikke på mine hender, alle på jobben hadde denne før - men nå er det bare Clarins som gjelder...

Gjest Ethereal
Skrevet

Håndkremen til Decleor er fantastisk, etter at jeg har oppdaget den, kommer jeg ikke til å kjøpe noe annet.

Skrevet

Clarins er anbefalt av flere, ser jeg. Prisen på den?

Decleor koster hvor mye?

Takk for tips :)

Skrevet

Silkeolje som du kan kjøpe hos frisøren. Den kan du også bruke på håret....

Gjest Ethereal
Skrevet

Clarins: ca 160,- for 100ml

Decleor: 180,- for liten tube, fås også på diger flaske (og hos essentialdayspa til sannsynligvis en god del mindre enn hos hudpleier).

Jeg har prøvd begge, og Decleor er hakket bedre hvis hendene dine er veldig tørre. Du trenger ikke smøre så ofte som med Clarins, etpar ganger om dagen holder. Men Clarins lukter godt, da :wink:

Skrevet

Er også fornøyd med håndkremen fra Clarins sin "Hand and Nail Treatment Cream", og ser at Strawberrynet har den til knappe 150 kroner. Har pleid å kjøpe den på taxfree, men husker ikke hva jeg betalte da.

Bruker en annen håndkrem som ble anbefalt av Minnie/Milla, og den er fantastisk! Litt billigere også faktis, har kjøpt den på Vita for ca 130,- mener jeg. Husker ikke hva den heter, men kan finne det ut (den står på univ og jeg er hjemme nå). Lukter godt gjør den også. Har kjøpt den både til min forlover og min søster, som begge er nybakte mødre. De vasker jo selvfølgelig hendene ofte, og er kjempefornøyd med kremen. Den klisser overhode ikke, og trekker raskt inn.

Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med Christian Dior sin. Det er litt dyrt men det er ikke klissete og smøres fort inn. Bare ønsker vi hadde mer butikker som ligner Body Shop i Norge! Har blitt en smule kjedelig i det siste der....

Skrevet

A-creme! (Brun krukke, fåes kjøpt i helsekostbutikker. Den er min absolutte favoritt nå. :hjerte:)

Skrevet

Jeg tror jeg er den eneste som ikke er så veldig begeistret for Clarins håndkrem. Jeg synes den bruker en evighet til å komme inn i huden og at den lukter sterkt og vondt.

Lumenes håndkrem er veldig god, synes jeg. Den har diskret lukt og trekker fort inn i huden.

Skrevet
Hand and nails fra intensive vaselin care er kjempe bra . Trekker godt inn i huden og klisser ikke

Denne er virkelig bra! Og den koster veldig lite :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...