AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #1 Skrevet 21. november 2010 Vifta på pc-en går jo helt amok. Den lager kjempemye lyd og det er fryktelig irriterendes! Den slår seg aldri av og bråker konstant. Har forstått at det er reklamasjonsrett på 5 år på pc-er, men gjelder dette også vifta? Pc-en fungerer jo i og for seg, men å måtte sitte å høre på den forBANNA lyden (for ikke å snakke om varmen!! En brenner seg jo om en har den på fanget) er helt utrolig irriterende..
jolie Skrevet 21. november 2010 #2 Skrevet 21. november 2010 Vel, der ga du svaret selv. Du har den på fanget. Ikke ha det. Vifta di er sannsynligvis full av støv. Jeg støvsuger min PC jevnlig. Andre vil nok fraråde deg dette, for det KAN skade PC-en. Jeg tar dog sjansen. Første gangen jeg støvsugde PC-en min trodde jeg ikke mine egne øyne da DEN megakaninen kom veltende ut av vifta. Og etterpå var PC-en stille og rolig igjen.
feuerstein Skrevet 21. november 2010 #3 Skrevet 21. november 2010 Det er ikke tilfeldigvis en Acer eller HP Pavilion/Compaq?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå