Gå til innhold

Hva er din legning!?

Gjest anonym

Hva er din legning?  

1. 1. Hva er din legning?

• Hetero
      50
    • Homo
      1
    • Bifil
      12

Anbefalte innlegg

Gjest Linea_realist
Vet ikke om det er gått mote i å være bifil jeg...

En mulig årsak til at så mange hevder å være bifil/biseksuell kan være at det er lettere å innrømme det når det er fler som står frem.

Det er kommet mer og mer i søkelyset at mange jenter tenner på det samme kjønn, da er det sikkert godt for en del jenter, som har trodd de har vært ganske alene om det, å føle at de ikke står alene om følelsene sine.

Tanker bare...

...forresten, ja jeg tenner på jenter innimellom 8)

1. Det er åpenbart gått mote i å være bifil. Se på Madonna og Britney, friends etc. og alle de andre utallige eksemplene på heteroseksuellle artister som blir betalt for å kysse andre kvinner fordi DET SELGER. Det var kanskje ikke mote med slengbuske på 70-tallet heller? En så åpenbar mote kan ikke benektes.

2. Normale jenter blir ikke tiltrukket av samme kjønn, bifile jenter blir. Det er definisjonen på å være bifil. Når du kaller det nysgjerrig er det bare et annet ord for samme sak som man gjemmer seg bak fordi det ikke høres så ille ut.

Noen jenter kysser fordi de vil ha oppmerksomhet fra gutter. Andre gjør det fordi det er spennende, og da er de bifile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Linea: Hvor kommer denne besettelsen din rundt legninger og seksuelle preferanser fra? Vi er da modne, voksne mennesker her inne, og vi forteller det som det er, hvordan vi tenker og føler, hvem vi har klina med og hva vi tenkte om det...

Hvorfor er det så jævlig nødvendig å sette merkelapper på folk da?

Jeg har det fantastisk bra med meg selv jeg, det er alt jeg bryr meg om - så du kan få kalle meg hva du vil; homo-hetro-bifil-biseksuell-lesbisk: TAKE YOUR PICK!

Men jeg skjønner ikke hvor du vil med dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Abelone

Jeg er heterofil, men kan bli veldig opphisset over å fantasere om kvinner. IRL har jeg aldri blitt tiltrukket eller opphisset av kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er hetro. Men jeg har som mange andre tenkt tanken hvordan det ville vært å prøve med en jente. Og om anledningen hadde bydd seg så ser jeg ikke bort fra at jeg hadde prøvd. Men ikke å "være sammen" med en jente - bare det fysiske liksom .....*føler det høres helt dum ut og stikker kjapt videre* :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er biseksuell. Og kan hende bifil? Har aldri vært i et lengre forhold med en kvinne, men hvem vet? Hadde det ikke vært for mannen min, så kunne jeg sannsynligvis blitt forelsket i en kvinne. Er i grunnen ikke så viktig, siden jeg ikke er på utforskningsstadiet lenger, men jeg har jo vært der, og tror nok at de fleste som har eksperimentert litt, raskt finner ut om det er en motesak eller ikke. For meg var det ikke det, men veldig virkelig. Det er det fortsatt. Blir tiltrukket av begge kjønn - både menneskelig og seksuelt, men forfølger ingen av retningene - er sammen med en gang av gangen (en gang jeg håper vil vare for alltid).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ja, kan du forklare forskjellen på bifil og biseksuell?

Slik jeg definerer disse to ordene medfører biseksuell seksuell tenning på begge kjønn, mens bifil medfører kjærlighetsevne, altså evne til å kunne leve i varig parforhold med personer av begge kjønn.

Altså:

Tenner du på begge kjønn og liker å ha sex med både kvinner og menn er du i hvert fall biseksuell.

Om du i tillegg kan/ kan ønske å leve sammen med både kvinner og menn (gjerne en person om gangen) kvalifiserer du til betegnelsen bifil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... Hetero og biseksuell da, går det an? Har hatt sex med og tenner av av og til på jenter, men holder meg mest til gutter. Liker de best :D Tror ikke jeg kunne tenkt meg å ha noe forhold til ei jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unormale Leya er lesbisk...og eneste "homo" foreløpig på avstemmingen..hehe....

Synes ikke jeg er så unormal...Men kanskje litt uvanlig :blunke:

(Det som er unormalt er å ha lyster og behov som plager og/eller skader andre.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...