Gå til innhold

Hva er din legning!?

Gjest anonym

Hva er din legning?  

1. 1. Hva er din legning?

• Hetero
      50
    • Homo
      1
    • Bifil
      12

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hetero her. Syns ikke det er det minste opphissende å se to jenter kline eller ha sex, og jeg kunne heller ikke tenke meg å ha sex/kline med en jente selv heller.

Sikkert ganske kjedelig jeg og da.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hetero her. Syns ikke det er det minste opphissende å se to jenter kline eller ha sex, og jeg kunne heller ikke tenke meg å ha sex/kline med en jente selv heller.

Sikkert ganske kjedelig jeg og da.. :wink:

Er det noen som har antydet at de som ikke har lyst til å prøve/ikke har prøvd å rote med noen av samme kjønn er kjedlige???

Suz :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan du forklare forskjellen på bifil og biseksuell?

Tror forøvrig legning er "a state of mind". Jeg ER heterofil, men kan synes ei jente er sexy og tenne på henne for det. Som et seksuelt vesen kan jeg tenne på så mangt, uten at jeg nødvendigvis vil sette meg selv i noen bås for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg er hetero.

Har innimellom tenkt at det på mange måter måtte være lettere å være lesbisk, da jeg treffer langt flere oppegående og interessante kvinner enn menn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hetero.

Har innimellom tenkt at det på mange måter måtte være lettere å være lesbisk, da jeg treffer langt flere oppegående og interessante kvinner enn menn :ler:

Hvem har vel ikke tenkt det... :roll::ler:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Er det noen som har antydet at de som ikke har lyst til å prøve/ikke har prøvd å rote med noen av samme kjønn er kjedlige???

Suz :o

Neida de har vel ikke det, men det er jo gått mote i å være bifil da syns jeg, og med tanke på hvor stor fokus det er blitt på sex, så blir jeg jo nesten litt kjedelig som ikke vil teste ut sex med jenter.

Tex skrev det samme i denne tråden hun og tenk! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man bifil så blir man forelsket/glad i en person av vilkårlig kjønn - er man biseksuell så kan man ha en seksuell oppøevelse med en av annet kjønn men kun det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

la Flaca, glamourgirl: Jeg er biseksuell, det vil si at jeg tenner på både gutter og jenter, har sex med begge kjønn. Jeg kunne aldri tenke meg å blitt sammen med en jente, har aldri opplevd slike følelser for de av samme kjønn. Om jeg er sammen med ei jente seksuelt så blir vi mer et objekt/leketøy for hverandre.. og ingenting mer.

Om man er bifil så er det også følelser involvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hetro, men jeg blir forelsket i mennesker og ikke i kjønn, så kan godt hende jeg en eller annen gang blir bifil. Har aldri vært forelsket i jenter, da men. Kunne sikkert tennt sexuellt på jenter, men har aldri prøvd. Gutter har en del jeg liker veldig godt!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heterofil.

Men jeg har eksperimentert med en annen jente en gang. Det var i fylla :oops: så det ble egentlig bare sært. Kan godt hende jeg eksperimenterer mer med ei jente en annen gang i livet (i edru tilstand!!), men jeg vil dele livet med en mann.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det er gått mote i å være bifil jeg...

En mulig årsak til at så mange hevder å være bifil/biseksuell kan være at det er lettere å innrømme det når det er fler som står frem.

Det er kommet mer og mer i søkelyset at mange jenter tenner på det samme kjønn, da er det sikkert godt for en del jenter, som har trodd de har vært ganske alene om det, å føle at de ikke står alene om følelsene sine.

Tanker bare...

...forresten, ja jeg tenner på jenter innimellom 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la Flaca, glamourgirl: Jeg er biseksuell, det vil si at jeg tenner på både gutter og jenter, har sex med begge kjønn. Jeg kunne aldri tenke meg å blitt sammen med en jente, har aldri opplevd slike følelser for de av samme kjønn. Om jeg er sammen med ei jente seksuelt så blir vi mer et objekt/leketøy for hverandre.. og ingenting mer.

Om man er bifil så er det også følelser involvert.

Ahah! Det er tydeligvis mye jeg ikke vet.

Høres ut som det er meg du beskriver der... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...