Gjest Linea_realist Skrevet 13. oktober 2003 #1 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det virker som om det er mange bifile her. Dette er bare en useriøs undersøkelse for å gi et bilde på fordelingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #2 Del Skrevet 13. oktober 2003 Vel Seriøst så er jeg bifil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 14. oktober 2003 #3 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg er hetero, men har tent på jenter og hatt jentesex i ungdommen. Sikkert ikke alene om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. oktober 2003 #4 Del Skrevet 14. oktober 2003 Dønn streit. Og sikkert kjempekjedelig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 14. oktober 2003 #5 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hetero!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. oktober 2003 #6 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hetro. Har prøvd trekant der vi var to jenter og en gutt, og fant ut at jeg tenner absolutt IKKE på kvinnekropper!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 14. oktober 2003 #7 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hetero! Men har klina med jenter, og hatt sånn nesten trekant. Syns det var stas, men ikke som fast greie. Da jeg var yngre, hadde jeg ei kline-venninne vi øvde oss på å bli bedre å kysse med hverandre. De fleste av oss har vel litt ønsker om å eksperimentere litt? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mannfolket Skrevet 14. oktober 2003 #8 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hvis en gutt kliner med en annen gutt, men sier at han ikke er tiltrukket, er han hetero? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 14. oktober 2003 #9 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hvis en gutt kliner med en annen gutt' date=' men sier at han ikke er tiltrukket, er han hetero?[/quote'] Ja, selvsagt! Skulle det være forskjell på det, og at to damer klinte, men var hetero? Vet at mange syns det er det, men hvorfor?!? Det aner jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mannfolket Skrevet 14. oktober 2003 #10 Del Skrevet 14. oktober 2003 De fleste gutter ville ha ropt: "HOMO!" hvis de så noe slikt skje mellom to gutter. Og de fleste jeg kjenner ville sagt "HOMO" også hvis de så to jenter kysse. Før ville de kanskje sett gjennom fingrene med jentene siden mange gjør det bare for å få oppmerksomhet, men ikke nå lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. oktober 2003 #11 Del Skrevet 14. oktober 2003 Straight som en påle, men har klina skikkelig med ei lesbisk jente en gang - det var ganske morsomt egentlig for det føltes jo i hovedak akkurat som å kysse en gutt Øvde klining med ei venninne i fylla en gang også. Tror stort sett alle jenter har eksprimentert med dette... så Linea_realisten - jeg anser meg ikke som bifil sjøl om jeg syns det var fint å kline med ei jente... (jfr annen tråd her inne) Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mannfolket Skrevet 14. oktober 2003 #12 Del Skrevet 14. oktober 2003 Straight som en påle, men har klina skikkelig med ei lesbisk jente en gang - det var ganske morsomt egentlig for det føltes jo i hovedak akkurat som å kysse en gutt Øvde klining med ei venninne i fylla en gang også. Tror stort sett alle jenter har eksprimentert med dette... så Linea_realisten - jeg anser meg ikke som bifil sjøl om jeg syns det var fint å kline med ei jente... (jfr annen tråd her inne) Suzy Mener du også at gutter kan kysse andre gutter uten å være bifil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #13 Del Skrevet 14. oktober 2003 Får si som gutta i Radio Yalla: Jai ha masse seksuell legning! Nåja, i hvert fall er jeg hetero. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. oktober 2003 #14 Del Skrevet 14. oktober 2003 Mener du også at gutter kan kysse andre gutter uten å være bifil? Ja det må da vel gå ut på det samme??? :o MEN jeg tror ikke det er like vanlig - eller i det minste like åpenlyst. Tenåringsjenter har det med å være ganske fysiske med hverandre på en måte tenåringsGUTTER (ivertfall i min tid- gammel dame som jeg er) ikke er... Er du ikke enig? Suz :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. oktober 2003 #15 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg er hetro, og har ikke eksperimentert med å kysse andre jenter. Tenker at det er en gutts fantasi, som noen jenter lever ut, for å virke attraktiv i guttas øyne.... (og nå snakket jeg ikke om lesber) :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. oktober 2003 #16 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg er hetro' date=' og har ikke eksperimentert med å kysse andre jenter. Tenker at det er en gutts fantasi, som noen jenter lever ut, for å virke attraktiv i guttas øyne.... (og nå snakket jeg ikke om lesber) :blunke:[/quote'] Ikke enig... Endte opp med å kline med ei jente helt tilfeldig en gang og det hadde ikke med noen menn å gjøre. Blke bare revet med liksom - vi skulle tulle også ble det ordentlig :oops: Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. oktober 2003 #17 Del Skrevet 14. oktober 2003 Er heller ikke enig i at det er en gutts fantasi som noen jenter lever ut for å virke attraktiv i guttens øyne. Har som sagt vært med på trekant med ei jente til og en gutt, det var på ingen måte for å få hans oppmerksomhet, men fordi jeg var nysgjerrig på det. Fantasien pirret, men virkeligheten matchet ikke mine lyster. Mange er nysgjerrige, og mange kvinner fantaserer om andre kvinner, uten at de verken er bifile eller ønsker å late som for andres del. Noen prøver ut, andre lar det være. Så enkelt er det. At det ikke er like lett akseptert blandt gutta(med gutter og gutter mener jeg) vil jeg som kvinne ha meg frabedt å få skylden for!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmusaDamini Skrevet 14. oktober 2003 #18 Del Skrevet 14. oktober 2003 Er ikke noe riktig alternativ for meg her. Jeg er biseksuell, ikke bifil... stor forskjell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #19 Del Skrevet 14. oktober 2003 Er ikke noe riktig alternativ for meg her. Jeg er biseksuell, ikke bifil... stor forskjell! Gidder du å forklare, Amusa? Tror det er litt sånn jeg tenker, men fint om noen har ord på det?! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 14. oktober 2003 #20 Del Skrevet 14. oktober 2003 Gidder du å forklare, Amusa? Tror det er litt sånn jeg tenker, men fint om noen har ord på det?! :blunke: :oops: Min, igjen!!! Dustemaskin!!! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå